Komentáře - Prosinec 2014

Stránky: 

Neopatrný bystrozor

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“úsměvné...”

Nepodceňuj sny

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“zajímavě neobvyklé =)”

Co se ti líbí, máš mít v užívání

Autor: Deeble      Jazyk: ČJ

Ammorrek:

“Teda musím uznat, že po té změti všeho braku, co jsem přečetla na téma fanfikce tohohle páru, jsem nadšená..... I přes počáteční varování jsem to chtěla po pár kapitolách odložit, protože to od Snapea bylo odporný a moje "snape-je-hrdina" vědomí se s tím těžko srovnávalo, ale ve výsledku jsem ráda, že jsem to neudělala.... povídka se řadí mezi ty nejlepší, co jsem zatím našla (a že jsem jich už přečetla fakt hodně) a určitě se k ní ráda vrátím :-)”

Harry Potter, Wizarding Savior?

Autor: dbzdragonlanceman      Jazyk: AJ

Fleur Tera:

“čakala som od toho omnoho viac, poviedky so všemocným Potterom jednoducho nie sú pre mňa, no dočítala som”

Do Not Meddle In The Affairs Of Wizards

Autor: Corwalch      Jazyk: AJ

Trinyx01:

“....”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Povídka se mi líbila (naprosto tedy ignoruji poslední jeden a půl kapitoly), velice oceňuji to, jak to bylo napsané - hezky poetické, čtivé a na správných místech napínavé, líbilo se mi, jak se dvě časové linie prolínaly, dávaly tomu ten správný šmrnc a vzájemně se výborně doplňovaly, zaujal mě i příběh (až na drobnosti, jako např. zbavení se Voldyho, poslední půl kapitoly a epilog). Co mi tedy ale absolutně nesedělo už od začátku, byl Severus a pak následně jejich 'romantický vztah' v poslední jeden a půl kapitole, tady tedy souhlasím se Sinam. Takže ignoruju-li, že to měl být Severus a poslední část, tak se mi ta povídka vážně líbila.”

Neopatrný bystrozor

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

Jedna neškodná zakázaná kletba

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Stránky: