Komentáře - Prosinec 2014

Stránky: 

Blázinec

Autor: Kathleen      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Nj, tohle bude ještě mlaďounké. Aspoň tam nejsou chyby :-) Od sedmnácti dolů za každý rok bod nahoru... :-D”

Trapný

Autor: Fly (Ferry)      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Na to, že to asi není pár, kterému bych dokázala darovat své srdce, mi to přišlo neuvěřitelně dobré. Zejména Igor mi tady připadá velice věrohodný. Po pravdě, hlavně se v něm sama vidím a to ovlivňuje zásadně můj kladný dojem. Myslím, že nějaká taková bych byla za stejných okolností já. Ukecaná, nepraktická a velice, velice ustrašená... Je mi smutno za Igora i za mě, že nás Severusové, pro které je tak nepochopitelně důležitá důstojnost, nemůžou pochopit. Přece nemůžeme být špatní jen protože se tak bojíme, že ne? :) Jenže ... po pravdě ... strach všechno zkazí a deformuje. Zejména díky němu v Igorovi toho Rasputina (zmíněného Benny) nevidím, protože oproti němu je Karkaroff jen takový věchýtek. Za to rozumím, proč Severus Igorem kvůli tomu strachu pohrdá. Utěšuje mě, že je jím navzdory tomu taky maličko fascinovaný. Přece to není jen lítost? Koneckonců se zda, že se svému strachu Igor na konci dokázal postavit tváři v tvář. Nebo spíš je to tak, že já to tak chci vidět. Moc pěkné. Posílám díky autorce i překladatelce.”

Nejlepší nepřátelé

Autor: AlineDaryen      Jazyk: ČJ

Cora:

“Moc se mi to líbilo. Pravda - k Dracovu zevnějšku jsem zprvu přistupovala poněkud rozpačitě (to ty filmy, herdek! Člověk se někdy potřebuje donutit změnit historii myšlení...), ale jen do té doby, než jsem plně pochopila jeho smysl. A i když nevěřím, že by se odehrál ve Velké síni, ten závěrečný dialog pro mě byl za odměnu. Takhle mi totiž tihle dva k sobě pasují nejvíc.”

Trapný

Autor: Fly (Ferry)      Jazyk: ČJ

Cora:

“Obecně nemám tento pár příliš v oblibě (nějak mi k sobě... netento), ale povídka je výborná. Ten průřez jejich vztahem během let byl moc pěkně poskládaný, celé vyprávění na mě působilo zvláštně - v tom dobrém slova smyslu - až melancholicky... Silný závěr.”

Všechnovid

Autor: Perfica      Jazyk: ČJ

Cora:

“Celkově jsem se bavila méně, než jsem asi měla, nicméně užaslé výkřiky během použití Všechnovidu v ředitelně (poslední kapitola) za přečtení stály.”

Short Comic Of Doom 8

Autor: gilll      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Lucius... On... To né! :D”

Tak tohle bude....

Autor: Kathleen      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Za trest! Přesně tak.”

Blázinec

Autor: Kathleen      Jazyk: ČJ

shadow:

“No, mě to tedy nepobavilo.”

Blázinec

Autor: Kathleen      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nějak nemám slov.”

Když lvice bojuje

Autor: kayly silverstorm      Jazyk: ČJ

Ammorrek:

“Tak tohle je dle mého názoru nejlepší povídka, kterou jsem zatím četla....... přečetla jsem jich už nesčetně, ale jedině z téhle opravdu čiší to, jak k sobě patří a jak jsou sehraní :-)”

Následky našich rozhodnutí

Autor: Kathleen      Jazyk: ČJ

KetrinZJ:

“Mě se povídka moc líbila :) Konec byl možná trochu rychlejší, než jsem čekala, ale i tak se k povídce někdy v budoucnu zase ráda vrátím :) Dávám hezkou dvojku a to jen proto, že mi chybí epilog ;)”

Tak tohle bude....

Autor: Kathleen      Jazyk: ČJ

KetrinZJ:

“Paráda :) Doporučuji ;)”

Blázinec

Autor: Kathleen      Jazyk: ČJ

KetrinZJ:

“Jednorázový příběh k pobavení :)”

Too Many Potters - Příliš mnoho Potterů

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

lymmet:

“...”

Lonely Boy with Loki (Avengers)

Autor: Newbluehouse      Jazyk: fanvid

Memorin:

“živé”

Short Comic Of Doom 8

Autor: gilll      Jazyk: fanart

Memorin:

“skvělé, neočekávané, zasmála jsem se”

Rozdíl mezi Černou a Temnou

Autor: Marika Tepeš      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Na první pohled mě to nijak výrazně nezaujalo a na druhý to ani nedočetla. Bohužel, přijde mi to takové nedotažené, moc přímé.”

Tenth Doctor: The Musical

Autor: Di      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Tohle je podle všeho takový předchůdce žánru crack!videí. S tímhle stylem "multipísničkového" fanvidea mám pravidelně ten problém, že se do něj nezvládám až tak pocitově ponořit, nicméně v tomhle fanvidu jsou přesně ty bonusy navíc (+ jeden na závěr), která mám u fanvidů ráda. V tomto případě je to mimo vtipný vztah mezi textem a obezem třeba to rámování televizní obrazovkou, ruchový obraz, znechucený výraz Devítky a pointa na závěr. Prostě ... líbí.”

Worth

Autor: mamadeb      Jazyk: AJ

lymmet:

“...”

Baukón a Filémis

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“:D Skvěle. Kam asi kluci zamíří příště? :D”

Evansovy děti

Autor: ???      Jazyk: ČJ

Cora:

“Tahle povídka je pro mě tak trochu zjevení. Osobně nečtu snarry proto, abych si ústřední postavy (jednotlivě i jako pár) jakýmkoliv způsobem idealizovala; čtu je NAVZDORY tomu. A u Evansových dětí jsem si v tomto ohledu přišla na své, protože zde oslovení „lásko“ či popis slzy ronícího Snapea skutečně nehrozí. Všechno je tu komplikované – charaktery postav, motivy jednání, vzájemný vztah… a to mě baví a splňuje vše podstatné, co od příběhu čekám a chci. Děkuji autorce, jsem nadšená.”

Baukón a Filémis

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“Lehkou rukou napsané, bavila jsem se velice. Kam se hrabe Petiška! :-))”

Stages of Hope

Autor: kayly silverstorm      Jazyk: AJ

Luci.e.n:

“Parádní příběh, skvělá autorka, velmi čtivé, plus originální námět. Zaujalo mě to natolik, že se jej chystám nejspíše přeložit do ČJ a zprostředkovat tak dalším čtenářům.”

Když lvice bojuje

Autor: kayly silverstorm      Jazyk: ČJ

Luci.e.n:

“Skvělá autorka, strašně moc chytlavý popis atmosfér a děje.”

Neopatrný bystrozor

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

lymmet:

“...”

Stránky: