Komentáře - Listopad 2014

Stránky: 

Pikový král

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Jedna z prvních povídek, kterou jsem kdy četla a zamilovala si jí. Prostě na ní musím vzpomínat s úsměvem na rtech...”

Red Hills

Autor: Akame Sora      Jazyk: ČJ

Cora:

“Čtivé, a to hodně; u povídky jsem s radostí strávila pěkné dva večery a noci, aniž bych se obtěžovala dostatečně spát. Důvod svazku mě pobavil královsky - ta scéna byla napsaná skvěle a je tak originální, že podle mě byla jedna z nejlepších, které jsem ve skupině vynucených manželství četla. Celkem 2 kapitoly v poslední třetině bych sice úplně vypustila, protože obsahově neřekly prakticky nic, ale chápu, že autorka chtěla čtenáře tak trochu potrápit oddálením vyvrcholení té politováníhodné situace ve finále. Lady Malfoy byla totálně OOC, ale to se nedá svítit - v tomhle příběhu má halt roli takovou a ne jinou. Co se týče ústředního páru - líbilo se mi moc, jak po sobě chlapci přes den neúnavně a zcela kánonicky štěkali, zatímco pod rouškou noci se z manželů stávali nadržení dupající králíci. Hodně jsem si užívala dialogy se Severusem, ten tady byl takvěrohodný, že bych pro něj snesla prostoru ještě víc. A to samotné rozuzlení před epilogem... na můj vkus tam těch cituplných ujiš´tování bylo trochu víc, než jsem si přála. Ale jako celek - rozhodně doporučuji, za ten čas to stojí.”

Krvavá hra

Autor: Seeker      Jazyk: ČJ

Cora:

“Tenhle typ povídek není můj šálek kávy; jsem slaboch, vím to o sobě, a tak se netrápím a nečtu je. Tuhle jsem ale výjimečně riskla a dobře jsem udělala. Z mého pohledu to není o krvi a řezání jako takovém, je to o blízkosti dvou lidí, tak silné, že už to víc snad ani nejde... A nad tou poslední větou přemýšlím už 2 hodiny.”

Vládnu!

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Certina:

“Libové :)”

Zadusme se pocity

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Good Dog

Autor: Amy      Jazyk: AJ

Trinyx01:

“...”

Perfektní plán

Autor: seeker      Jazyk: ČJ

Cora:

“Taky na mě už v první třetině povídky dýchlo Desiderium Intimum /kterým jsem nekriticky uchvácena/; a to nejen nápadně podobnou scénou v přístěnku. Ta živočišnost... Useklý /nebo spíše nerozvinutý/ konec mě nerušil ani nezlobil, kupodivu mi jednou přišlo docela vhod, že si mohu konstruovat epilog přesně podle mých představ a přání. Ukládám do oblíbených a těším se na druhé čtení.”

Zadusme se pocity

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“...”

XO

Autor: Mirith Griffin      Jazyk: AJ

Heredhether:

“Tenhle fandom prostě žeru. To takhle předtavitel Sherlocka jednou kvákl něco v televizi a fanynky se toho chytily jako hovno košile a vznikla... tahle perla! Tohle dílko mi na pár dní neskutečně rozveselilo život. Sice obsahuje o pár desítek procent víc péčka, než u svých moučníků obvykle připouštím, ale jak jsem se jednou začetla, nedokázala jsem odtrhnout zrak... je to jako lávová lampa. Už jenom představa toho, jak se John a Sherlock setkají v akvárku na vesmírné lodi coby vzorky živočišného druhu, od nichž se očekává rozmnožování, mi přijde dost zábavná. Jenže ono je tu navíc do detailů vymakaný mimozemský prostředí, emzáci, co jsou současně legrační, zajímaví a stejnou měrou důkladně vymyšlení, a dočkáme se i pár dalších forem života z různých koutů vesmíru, pandy nevyjímaje. Fakt, že jsou tu všechny živé organismy skoro imrvére nadržený jako stepní kozy, jsem vzala s nadhledem a coby součást humorné stránky, takže mě to bavilo a basta. A těším se, jak celé tohle dobrodružství nakonec dopadne, kolikpak ze zúčastněných například povine potomky a kolik budou mít oni potomci končetin... ach, tolik otázek!”

Jak to děti často dělávají

Autor: Lux      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“...”

Jeden pre druhého

Autor: Leylon      Jazyk: SJ

Mrmla:

“..”

Tam, pod hviezdami londýnskymi

Autor: Leylon      Jazyk: SJ

Mrmla:

“..”

Perfektní plán

Autor: seeker      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“...”

Všechnovid

Autor: Perfica      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“...”

Všechnovid

Autor: Perfica      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Super.”

Všechnovid

Autor: Perfica      Jazyk: ČJ

Mariella:

“Boží a neuvěřitelně vtipné. :)”

Všechnovid

Autor: Perfica      Jazyk: ČJ

shadow:

“Už dlouho jsem se při čtení tak nebavila. Skvělé. :D”

Všechnovid

Autor: Perfica      Jazyk: ČJ

Certina:

“No comment, toto se musí prostě přečíst! :D Úžasné.”

Bestiální něha

Autor: Corny      Jazyk: ČJ

Cora:

“Ufff... tak tuhle jednorázovku budu mít v hlavě ještě hodně dlouho. Jdu si zapálit.”

Jak to děti často dělávají

Autor: Lux      Jazyk: ČJ

Cora:

“Líbilo se velmi. Jen si dovolím poznámku - onen důvod, proč Potter v úvodu slíbil Snapeovi to, co slíbil, je tak hrdinně pitomý, že by do toho podle mě nešel snad ani Nebelvír. Velmi sympatická mi byla podstolová deprese a scéna bezprostředně poté. Krása. I závěr mi byl taky po chuti. Moc hezká jednorázovka, opravdu.”

In Between Days

Autor: atrata      Jazyk: AJ

Trinyx01:

“...”

Všechnovid

Autor: Perfica      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Severus má pravdu - je to starý perverzák. :D”

Všechnovid

Autor: Perfica      Jazyk: ČJ

Anonymka SS:

“boží věcička! :-D rozhodně to stojí za to přečíst, bavila jsem se!!!!”

Waterfall

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Dva tisíce obrátek

Autor: TruTru Kanashiko      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Krásné, jemné, úchvatné...”

Stránky: