Komentáře - Listopad 2014

Stránky: 

Midnight Blue Serenity

Autor: BeautifulFiction      Jazyk: AJ

Heredhether:

“Vida, co člověk objeví za klenoty, když ho po letech napadne odblokovat si filtry na FF.net! Vraždy, drogy, sex, zohavování mrtvol, nevymáchaný huby?! Tam je všechno, co by si mohl každej fajnšmekr přát :D Ale teď vážně, tahle povídka je po čase konečně zas jeden další dokonalý koktejl, který se mi vpil do mysli a zanechal skvrnu, kterou nevypere ani nejprotřelejší hospodyňka. Kdyby povídku natočili, určitě by rekordy ve sledovanosti bourala ještě příštích pár desetiletí. Případ jsem sice měla vyřešený o dost dřív než Sherlock, ale to neznamená, že by byl špatný. Vyšetřování (které zahrnovalo práci v přestrojení, což mi u BBC Sherlocka navzdory snahám ze 3. série pořád chybí) mělo spád a v době, kdy se blížilo konci, jsem už měla nervy napůl v kýblu a v napětí jsem sebou v křesle šila jako magor. A pachatel byl zmrd, kterého vidět na stříbrném plátně, tak po něm hodím bagančata a vysypu na něj svůj slovník vulgarismů do posledního hajzla a chuje. Intermezza společných chvil a rozvíjejícího se vztahu Johna a Sherlocka byla nádherná, a i přes slušnou dávku erotiky to nebylo jen o chtíči, ale o vzájemné podpoře, důvěře a oddanosti. Obzvlášť scéna ve sprše (ta druhá) byla tak hrozně o citech, až jsem měla srdce v krku, jako by ho ze mě rvali WC zvonem. S tématem Sherlockova boje s přízrakem drogové závislosti si autorka poradila na výbornou a stejně dobře ho zapojila do děje a do případu. Kdybych měla na autorce Beautiful Fiction vychválit jedinou věc, pak by to byla pečlivost, s jakou se věnuje každé své povídce, protože tahle slečna „does her research“ a vždycky si pečlivě zjistí informace z oborů, kolem kterých se děj točí. Tleskám a jdu se vrhnout na nějaký její další počin.”

Nepodceňuj sny

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Pěkné. :)”

Howls Apart

Autor: ms.gringotts      Jazyk: AJ

Trinyx01:

“...”

O trolloch a čarodejníckych deťoch (Of Trolls and wizard kids)

Autor: LLALVA      Jazyk: SJ

Lucie:

“Milá povídka, postupné sbližování přísného profesora a zanedbaného dítěte.”

Všechnovid

Autor: Perfica      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Přiznávám, že já si to prostě nedokázala pořádně užít. Je to vtipné, ale ne výjimečně, zajímavý nápad, ale nikterak nadprůměrně zajímavě zpracovaný... Příjemné počtení, ale ničím nevybočující. 2/3 Jen slimča jako vždy má skvělý překlad, takže zaokrouhluji nahoru”

It Happened One Christmas

Autor: dogpoet      Jazyk: AJ

Lex-san:

“Jo, jo. Povídka obsahuje všechny ty milé detaily, které dělají vztah inspektora a jeho seržanta víc osobní. Pak už jen stačí krůček k něčemu dalšímu ;) "“There’s no reason both of us have to stay. I could hold down the fort while you drive up to see Lyn.” “Leave you alone, working? At Christmas? What do you take me for?” “A man who wants to see his grandson. Lyn needs you more than I do.” Lewis made a face. “I don’t know about that.” He guided the car to the kerb. “Knowing you, you’ll stay up all night, burning through a whole packet of cigarettes.” Hathaway watched Lewis turn off the engine and engage the brake, torn between wanting to hide his thoughts and let them show. In the last year, the former had become more difficult. The expression on Lewis’s face was kind. “I wouldn’t let you do that.” In his famished state, it took Hathaway a moment to realise what Lewis meant. “Thank you.”" Též nechybí popichování: “Blimey, I think I forgot the key. I knew I should have kept it on the ring with the rest.” “You have a key?” “Of course I have a key. What did you think?” “I thought we were going to be housebreaking tonight, sir,” Hathaway said in his best sergeant’s voice. “You want me to break into me own daughter’s house?” “We could try the chimney, but I doubt either of us would fit.” “Don’t be smart. I have forgotten the key. Dammit to hell.” Lewis looked defeated. “It’s four in the morning. I’m not waking her now. She barely sleeps as it is.” (...) He returned to Lewis. “I say we scramble over the garden gate, go round to the back, find an unlocked window, climb through, and we’re in.” Hathaway clapped his hands together for emphasis. “And have the neighbours call the police?” “You could put on your Santa suit.” “Yeah, that’s sure to attract less notice.” A nakonec, kdo by odolal polibku od Santy, že? Rozhodně povídka nejen na Vánoce.”

Dobrák od kosti

Autor: Corny      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Chtěla jsem, chtěla ... ale prostě jsem tu trojku této povídce nemohla dát. Na to, abych o ní tvrdila, že je průměrná, na to je moc ulítlá. :) - Sice bych neřekla, že je zdejší Hermiona kanonická. :) V těch několika málo snamione, co jsem četla, mi Hermina připadala iritujícně unylá, tady je naproti tomu - něco jako AKTIVNĚ unylá. Tak tedy, tady je máte v páru: Otravně romantická neodbytná Hermiona a mega jízlivý, zcela nesentimentální Snape. Dodávám ještě, že najít dobrý songfic mi vždy připadá jako najít jehlu v kupce sena a tenhle za takový považuji. :)”

Life as I know it

Autor: Blinded HP      Jazyk: AJ

Trinyx01:

“...”

Vládnu!

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Post Tenebras, Lux (Po temnotě světlo)

Autor: Loten      Jazyk: ČJ

lymmet:

“...”

Nepodceňuj sny

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Post Tenebras, Lux (Po temnotě světlo)

Autor: Loten      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Loten má svůj specifický náhled na věc, její Snape je trošku jiný, ale pokud ho dokážete přijmout, je to rozhodně zajímavá povídka. Žádné velké drama a dobrodružství, spíše taková psychologická záležitost a něco sexu k tomu :). Pěkný překlad.”

Nepodceňuj sny

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“zajímavé neotřelé počtení”

Property of the Half-Blood Prince

Autor: thesewarmstars      Jazyk: AJ

Trinyx01:

“až na ten konec...”

Nepodceňuj sny

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Certina:

“oki :)”

Lower Him Down (With Links of Chain)

Autor: LoupGarou1750      Jazyk: AJ

Trinyx01:

“OOU”

And Twice On Sundays

Autor: Lokifan      Jazyk: AJ

Trinyx01:

“,,,,”

Harry Potter, Wizarding Savior?

Autor: dbzdragonlanceman      Jazyk: AJ

Trinyx01:

“,,,”

Jdu do tmy

Autor: Kasp      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Příjemné, melancholické.”

Adrenaline Junkies

Autor: Snegurochka      Jazyk: AJ

Trinyx01:

“supr perličky :DD”

Darkest Hour

Autor: Lady Silverwings      Jazyk: AJ

Trinyx01:

“mohlo to být rozvedeno, nějak pokračovat...”

Teacher´s Pet

Autor: AbstractConcept      Jazyk: AJ

Trinyx01:

“...”

My Pet Harry

Autor: Aibean      Jazyk: AJ

Trinyx01:

“mohlo být lepší”

Harry´s pet

Autor: quill_lumos      Jazyk: AJ

Trinyx01:

“hezká povídečka, na konci happy end a eternal love :D”

Unexpected Series

Autor: Seeker      Jazyk: AJ

Trinyx01:

“,,,”

Stránky: