Komentáře - Listopad 2014

Stránky: 

Všechnovid

Autor: Perfica      Jazyk: ČJ

Benny:

“Krátké kapitoly, ale už i ty dvě mě složily. || Nedalo mi to a koukla jsem na originál.Aww!!To byla smršť.Sakryš.Kluci.Sexuální experimenty paniců a Albusek zvoucí si na konci můj další oblíbený pár ;-) Tak originálu 4+ a překlad rozhodně za plný počet.”

Lonely Boy with Loki (Avengers)

Autor: Newbluehouse      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“To je nádherný. :D”

Lonely Boy with Loki (Avengers)

Autor: Newbluehouse      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Jo, pořád se toho nemůžu nabažit, zvláště povedená je hned ta první část. :-D”

Convenience

Autor: Moth      Jazyk: AJ

Trinyx01:

“...”

Dva tisíce obrátek

Autor: TruTru Kanashiko      Jazyk: ČJ

Certina:

“Je to prostě dokonalý!”

Protiva

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Certina:

“Znám od autorky určitě lepší věci, ale u tohohle jsem taky docela bavila. Některý pasáže byly moc pěkný a milý :)”

Zadusme se pocity

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

Extasy:

“Hezké počteníčko. Pocitová souvětí na mě byla sice příliš dlouhá, takže jsem se v nich trochu ztrácela a musela si některá přečíst znovu, ale jinak to byla lahoda.”

different portrait of Snape10

Autor: kissyushka      Jazyk: fanart

ZJTrane:

“Heh:D”

Zadusme se pocity

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

shadow:

“Castiel mě nikdy moc nezaujal, ale povídka mě pobavila. Závorky mě tolik nerušily a oceňuji, že autorka ví, jak správně psát uvozovky. Snad každá třetí je teď, v nových povídkách na které narážím, píše "-".”

Zadusme se pocity

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tak jo, tohle mě opravdu rozesmálo. :D Cas říkající "proboha" mi taky úplně nesedí, ale je to úžasně vtipná a vlastně i roztomilá představa. Charaktery lze jen chválit. :)”

Zadusme se pocity

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Dobře, já to asi řeknu... jsem ráda, že existují české autorka, které chápu, že souvětí se dá tvořit i z více vět než jsou dvě. Co mi však vadí jsou přeci jen ty závorky. To mne ruší. Zase, na druhou stranu má podle mého autorka dobře zvládnuté charaktery Deana a Sama, takové, jak je vidím i já, i když... ten Castiel... já nevím, to "panebože" se mi nehodí, ale budiž.”

Pains and Contradictions

Autor: atypicalsnowman      Jazyk: AJ

Cora:

“Začátek téhle povídky mě zaujal velmi; sice nic objevného, žádná novota, ale líbilo se mi, že obě hlavní postavy byly samy sebou, na první akci se nemuselo čekat dlouho, vzájemný vztah HP/SS se odvíjel hezky, nenásilně... jenže pak na mě dýchlo slovo "patos" a dýchat bohužel nepřestalo. Otázka "Tedy miluješ mě nebo ne?" zazněla v jednom jediném rozhovoru (mimochodem - v rozhovoru, kterého se účastnily TŘI osoby!) tolikrát, že už mě odpověď přestala zajímat, z neustále a otravně se opakujících výrazů VINA, BOLEST a STRACH jsem dostala emocionální kopřivku a ten všichni-se-pojďme-přátelit epilog... ach můj bože! Po necelé první třetině povídky byl na každou stránku textu jeden odstavec navíc, v poslední už půlka strany. Přesto - dočetla jsem (byť poslední kapitoly stylem "úhlopříčka") a v tom začátku jsem si vážně libovala... proto 2 až 3. A dolů já neokrouhlím; za snahu všem autorům světa :-)”

Oheň a růže II

Autor: Abby a Domina      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“:D”

Protiva

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

shadow:

“Chvíli mi trvalo, než jsem se do povídky začetla, protože jsem dumala nad tím, proč Jack na začátku neřeší - proč se mu to stalo, jak se mu to stalo, jak to vyřešit. Místo toho se nejprve chová jako malé děcko - když už sis mě pořídil (vypadl jsem ti z automatu), tak se o mě starej (ne, že by to nebyla sranda) a o své situaci začne přemýšlet až skoro v polovině povídky. Adam, známý zpěvák, který se kvůli bulváru bojí si i jen něco objednat na internetu a Jack, který jde na pěvecký konkurz ho vůbec nepoznává? A později toto zjištění odbude větou ve smyslu „Myslel jsem si, že jsi to ty.“? Jako celek se mi to líbilo. Ale protože jsem při čtení v klidu zvládla sledovat zprávy, odběhnout vyndat nádobí z myčky, prostě mě to nepohltilo, tak dávám 3. Ale určitě vyzkouším i další povídky od této autory. (Možná budu působit jako ufoun, ale reálné postavy, které jsou předlohou hrdinů v této povídce, mi byly, dokud jsem si je nevygooglila, naprosto neznámé.)”

Šálka čaju

Autor: Hawlaw      Jazyk: SJ

GwenLoguir:

“sladké”

Akame

Autor: Kang Cat      Jazyk: fanart

Velvet:

“Miluju její práci! Ty obrázky jsou naprosto luxusní!!!!”

Akame

Autor: Kang Cat      Jazyk: fanart

Akkarra:

“To je fotka... To prostě musí být fotka.”

Akame

Autor: Kang Cat      Jazyk: fanart

belldandy:

“Wau, chcete mi tvrdit, že to není fotka? Když autorka přidá tu a tam i pár nelichotivých detailů, může se klidně stát představitelkou hyperrealismu. :P PS: tohle musím hned přeposlat své bývalé spolužákyni, která ještě nedávno bývala akame shipper. Dokud to (minimálně v jejích očích) Jin Akanischi nepodělal.”

Akame

Autor: Kang Cat      Jazyk: fanart

Extasy:

“Její fanarty jsou prostě úžasné!”

Good Boy

Autor: Seraphyn      Jazyk: AJ

Trinyx01:

“...”

Pikový král

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Kirra:

“"..."”

Dva tisíce obrátek

Autor: TruTru Kanashiko      Jazyk: ČJ

Extasy:

“Už dlouho jsem si nekoupila román v obchodě. Proč? Protože tohle je tisíckrát lepší! Někdy mám pocit, že by se profi spisovatelé měli od autorů fan fiction učit, jak psát, jak udržet čtenáře od začátku do konce ve střehu, v napětí... Tohle byl opravdu zážitek a s chutí si to dám znovu. Smekám před autorkou a doporučuji každému, kdo to ještě nečetl :)”

Protiva

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Velvet:

“Co na to říct? Já mýt takového mrňouse doma, brzo bych mu zakroutila tím mrňavým krčkem :-D Ale jsem ráda, že Adam to neudělal :-D”

This song is...

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Velvet:

“Romantika každým coulem... Občas musím obdivovat Adama a jeho trpělivost ale to k slaďáku prostě patří :-)”

Blasphemy

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Velvet:

“Dost dobrá věc! Náboženství, církev... nic pro mě ale i tak se to moc dobře četlo :-)”

Stránky: