Komentáře - Říjen 2014

|<  >|

Pretty Woman

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

shadow:

“Ne nesedlo mi to, stejně jako většina povídek od Blanch. Tento „Harry“ se mi skutečně nelíbí. Ještě bod ubírám za to, co nesouvisí s kvalitou povídky - opravdu mám moc „ráda“ sliby: „jj, na pokračování se pracuje, další díl už brzy...“), i když v případe téhle povídky mi nedokončení vlastně nevadí.//Edit: Nakonec jsem neodolala a povídku prolítla ještě jednou, když už je dokončená. Snižuji hodnocení o jeden bod.”

Vůle Boží

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Nemohu si pomoct, ale psaní harrymortu považuji za velké sousto pro každého autora už z principu věci. Poctivě nemohu tvrdit, že tohle je uspokojující zpracování. Nicméně už pět dní po přečtení mi tu visí v hlavě, takže zjišťuji, že pro mě má své kouzlo. /// Nezdá se mi (-): Mám pocit, že: *Voldemort by se měl projevit jako větší parchant. * Harry by měl sebrat sílu k nějaké akci. * Blanch si usnadňuje práci tím, že důležité úseky v ději (a co je důležitější - proměny v psychologii postav) nevylíčí, prostě jen prohlásí, že proběhly. * Jo a není to kanonické. Buď to Blanch psala ještě před pátým dílem nebo se na tu věc s "Ani jeden nemůže žít, dokud.." prostě vykašlala. // Líbí se mi (+) tu hlavně jeden motiv - uvědomění si, že něco může být příjemné a přesto to nemusí být žádoucí. ( Zdá se mi, že v FF je to občas nemístně stavěno na stejnou rovinu.) // Na katastrofu celosvětových rozměrů mi to přišlo občas jako nepatřičná idylka. Ale dospěla jsem k závěru, že to k téhle povídce patří. Harry je vyjmutý z okolního světa, v němž se zřejmě dějí pekelné hrůzy. A je mu určeno trpět hlodavým pocitem viny, při pomyšlení na to, co se děje venku. Byla jsem vážně vděčná za zjevení se Lenky, která do děje vstoupila jako symbol a připomenutí všech těch věcí, které se dějí venku. A protože si Harry žije za zdmi relativně příjemně, je mu souzeno aby se mu dělalo zle ze sebe samého. // Hodnocení: 3/4, ale pocitově - prostě čtyřka. Platí, že tuhle mám ráda.”

Posession

Autor: Ratwoman      Jazyk: AJ

Trinyx01:

“...”

Proper Accoutrement

Autor: Asnowyowl      Jazyk: AJ

Trinyx01:

“...”

Spal já jsem s matkou alespoň jednoho z nich?

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“...”

The Hammer Is My Penis

Autor: deadfish      Jazyk: AJ

Trinyx01:

“...”

Malý poklad

Autor: Amater      Jazyk: ČJ

yoshiko95:

“Od této povídky jsem se nemohla odtrhnout a vždy jsem s napětím čekala na další kapitolu. Některé kapitoly byly plusové některé mínusové, ale celkový dojem s povídky je jedinečný :)”

Pretty Woman

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nebaví, nebaví a ještě jednou nebaví. Nápad celkem dobrý, ale to je tak vše.”

Spal já jsem s matkou alespoň jednoho z nich?

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Steeeva:

“pobavilo veľmo vtipné :D”

Sex God

Autor: Jaune_Chat      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Autorka se vůbec nežinýruje nám názvem říct o čem ta povídka je. :-D”

The Hammer Is My Penis

Autor: deadfish      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Ach, bože... to je povídka na kterou si budu nějakou dobu pamatovat s úsměvem. :-D”

Loki's Privacy

Autor: NotLostAnymore      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Ten nápad je zajímavý, i když ty Lokiho důvody...”

How Harry Potter Challenged Destiny

Autor: Alisanne      Jazyk: AJ

Trinyx01:

“...”

Why is Harry Smiling?

Autor: The-Caitiff      Jazyk: AJ

Trinyx01:

“,,,”

Fresh Meat - fanart

Autor: Ponderosa      Jazyk: fanart

lymmet:

“Rozhodně ne.”

[W]esley&[L]ilah • Shout

Autor: 1SnoWhiteQueen1      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Tak trochu hodně nezdraví vztah těch dvou Ach, to je tak dlouho, co jsem si nepustila nějaké BaA video nebo nepřečetla nějakou povídku...”

Fresh Meat - fanart

Autor: Ponderosa      Jazyk: fanart

ZJTrane:

“Je to šokujúce, mám z toho hnusný pocit, ale je to sakramentsky dobré.”

Fascination

Autor: Saras_Girl      Jazyk: AJ

Trinyx01:

“,...”

What Are Words For?

Autor: salixbabylon      Jazyk: AJ

Trinyx01:

“......”

Na dosah ruky

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Steeeva:

“Po dlhej dobe fakt dobré čítanie s touto dvojicou v hlavnej úlohe. Obsahovalo to všetky emócie. Fakt boli tam nádherné chvíle plné hravosti a vtipu ale aj tie málo šťastné ktoré boli tiež super. Úplne ma to celé pohltilo. Autorka to mala dobré premyslené od začiatku až do konca. Som rada, že som to našla mohla čítať :).”

Fresh Meat - fanart

Autor: Ponderosa      Jazyk: fanart

Trinyx01:

“...”

Pretty Woman

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“...”

www.valleysecret.com

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“...”

Lux in tenebris

Autor: Electra      Jazyk: ČJ

leporelo:

“Po rozporuplnom zaciatku (Harryho emociam a konaniu som proste nemohla uverit) na scenu dorazil Lucius Malfoy (konecne!!) A od vtedy ma poviedka uplne inu atmosferu, chut... Autorka jednoducho Luciusa zvlada dokonalo, ako sa ukazuje i v inych jej poviedkach. A jej OC Ebony Potterova mi tu nielen, ze nevadila(nie som fanda OC postav), dokonca som si ju oblubila...jednoducho som to jej i spisovatelke zozralo...skoda ze zopar poslednych kapitol sa zbytocne natahovalo a autorka z Luciusa a Ebony urobila zbytocnych tragedov...i samotna posledna kapitola je...nuz...slaba...ale pribeh ma v sebe tolko pozitivnych momentov a potencialu, ze jej to lahko odpustim..”

Snape: The Home Fries Nazi

Autor: pir8fancier      Jazyk: AJ

Fleur Tera:

“Poviedka ma skutočne dostala - jednoducho skvelé. Má takú zvláštnu atmosféru, ktorá ma vtiahla do deja a odmietala pustiť až kým nedočítam do konca..”

|<  >|