Komentáře - Říjen 2014

|<  >|

Strom poznání

Autor: Philo      Jazyk: ČJ

pajka:

“Souhlasím s výhradami, že druhá polovina byla občas moc rozvleklá, natahovaná, přesto tuhle povídku miluju. Zvlášť Harryho vyspělost a jeho třídu, konečně není někde vykreslený jako přecitlivělý chudák, trpící pod jhem rodiny Dursleyových... Přes její délku jsem ji četla několikrát celou, ale přiznávám, že tohle je ten typ povídky, kterou prostě namátkou někde otevřu (hlavně v 1. půli) a čtu. Navíc překlad je prostě úžasný.”

Snape: The Home Fries Nazi

Autor: pir8fancier      Jazyk: AJ

lymmet:

“Tak k tomu se budu vracet. Nádhera.”

Strom poznání

Autor: Philo      Jazyk: ČJ

lymmet:

“První polovina naprosto skvělá, od bitvy to mělo hodně klesající úroveň. Skvělý překlad.”

Kamarád s výhodami

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Steeeva:

“Tentoraz tu máme dvoch najlepších priateľov ktorý do seba začnú vyrývať a skonči to trochu nečakane. To všetko dorážanie jeden do druhého je rozkošné a milé.”

Když to zvládneš, tak...

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Steeeva:

“Autorke nemôžem uprieť predstavivosť ako v každej jej poviedke a v tejto to sú zase vtipné poznámky na rôzne okolnosti hlavných hrdinov, ktoré vás jednoznačne musia pobaviť.”

The Darkness Within

Autor: Tiro      Jazyk: AJ

Trinyx01:

“...”

Remake

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Steeeva:

“Ďalší zaujímavý námet ako sa človek dokáže vyrovnať keď ste v situácii keď musíte tráviť skoro všetok čas s osobou do ktorej ste bezhlavo zaľúbený a nechcete sa priznať. Najhoršie je že to je práca a nemôžete sa z toho vykrútiť. Sú tam krásne chvíle plné napätia ktoré to robia len a len zaujímavejším. Je to vo forme rozprávania tak si môžeme vychutnať mnoho myšlienkových pochodov Hlavnej postavy”

Boat of Passion

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Steeeva:

“ďalšia poviedka pri ktorej autorka použila predlohu mangy. Nekopírovala to nejak extra a ako vždy dokázala odlíšiť originál od pôvodného námetu. Vložiť tam svoje predstavy aby to nemalo rušivý dojem. Čo dodať... ty čo milujú romantiku a a trochu toho vzrušenia z nebezpečia zakázanej lásky neváhajte.”

Guess This Is Our Reward

Autor: Frostiron_OTP      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Ano, ve své podstatě to nemá nic společného s Avengers, ale což... o tom to tady rozhodně není.”

I Will Protect You

Autor: CeliaEquus      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Tira Nog si nejspíš změnila jméno a tentokrát zprznila charakter Tonyho Starka. Sice je Tony momentálně jeden z mých TOP charakterů, ale ne, nevadí mi to tak moc, jako brečící Spock. Trojka ze ten nápad s prstem, jinak by to bylo za dva body.”

Eyes of Death

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Steeeva:

“Z tejto poviedky cítiť mnoho napätia a kto to má rád tak je to preňho ako stvorené. Boli tam niekedy okamihy dýchali tajomstvom a vy ste sa nevedeli dočkať kedy sa to konečne dozviete. Ja to mám rada ale nevie niečo mi tam tak trochu chýbalo aby som si to lepšie zapamätala. Ale gratulujem nie je ľahké písať aby vás to nadchol príbeh plný záhad a tajomstva ktoré vás udržuje v pozore a napätí. Autorke sa to vcelku podarilo.”

www.valleysecret.com

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Benny:

“Tohle je těžké.Na jedné straně jsem každý den netrpělivě očekávala novou kapitolu a těšila se, co Adam či Tommy opět vymyslí a na druhou stranu je to pohled na vztah dominanta/submisiva, kde mě to nutí srovnávat s Naháči, chlupáči a vanilkou.Dobře, předlohu odsuňme a neberme jí v potaz.Samozřejmě nic dnes není stoprocent originální a naštěstí jsem to potlačila(Pro nechápající a tápající-50Odstínů šedi)Zase k plusum lze přičíst hezký sex, krimi zápletka a Tommy ;-) Takže.Objektivně se mi to líbilo i přes dlóuhý začátek a Tommyho mrskání se.4+”

What is Truth?

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Steeeva:

“Čo sami na tejto poviedke páči je naj to, že sa to môže stať aj v reálnom živote a podľa mňa aj stáva. Každý si tam niečo nájde čo samu možno prihodilo. Keď si odmyslíte hlavné postavy, že sú to dvaja muži. Prídu vám tieto situácie známe. No možno to vydieranie je už silná káva :). Ukazuje, že aj celebritky majú rovnaké problémy ako normálny smrteľník len u nich sa to dozvie každý.”

Depp Hills Residence

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Steeeva:

“Dielo neobsahuje len jeden príbeh ktorý sa odohráva Depp Hills Residence ale hneď niekoľko. Čo je niekedy obtiažne ale autorka to zvládla a nerobilo jej to problém. Nezaujali ma len hlavý hrdinovia ale aj vedľajšie postavy. Ešte pripisujem bod tomu, že použila rozmanité rasy obyvateľov.”

www.valleysecret.com

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Steeeva:

“Pozitívne na tejto poviedke je, že ju autorka neokopčila presne podľa predlohy ale vymyslela plno nových nápadov ktoré do toho zakomponovala. Ďalšia zaujímavá vec je, že to napísala ako gay poviedku a ako to môže vyzerať keď na miesto ženy a muža do hlavnej úlohy dáte dve osoby mužského pohlavia”

Masked Husband

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Steeeva:

“Čo najviac na tejto poviedke oceňujem to, že sa nebála skombinovať moderné prostredie budúcnosti s rôznymi zvykmi a dalo by sa povedať zákonmi ktoré platili niekedy v minulosti. Ešte to ako sa to tam niekedy krásne komplikuje, že si máte niekedy chuť vytrhať všetky vlasy ale aj tak to neprestanete čítať.”

Eight Months and Forever

Autor: K8BNimble      Jazyk: AJ

Trinyx01:

“...”

Časoprostor I.

Autor: Janule      Jazyk: ČJ

Extasy:

“Četla jsem jedním dechem. Janule má dokonale propracované příběhy, že nad tím občas zůstává rozum stát. Dokáže si vyhrát s uvěřitelností. Fantasy složka mi přišla natolik reálná, že jsem ji brala jako samozřejmost běžného života.”

Sovogramy

Autor: mouse      Jazyk: ČJ

Cora:

“Geniální blbina :-)”

Příběh na druhou

Autor: Michelle M.      Jazyk: ČJ

Extasy:

“Krásný, sladký příběh o oťukávání se, o překonávání překážek a hlavně, o nalezení velké lásky. Autorka úžasně prolnula oba příběhy. Jak Billův a Tomův, tak ten fiktivní Harryho a Draca je popsán velice citlivě. Je to čtivé a moc moc roztomilé :) I když jsou hlavními postavami Bill a Tom, hltala jsem Drarry jak o život. Díky Michelle jsem se později porozhlédla i po dalších počinech z oblasti tohoto fandomu!”

Škola modelingu

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Velvet:

“Dobrá kriminálka. Odkrývání Jackova tajemství bylo napínavý. Hrozně mě baví Adam v podání Extasy. Vždycky si hraje na tvrďáka a pak je z něj akorát uzlíček nervů :)”

Prsten

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Benny:

“Skvělé pokračování Pána cti.4+”

Whitehorse

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Velvet:

“Miluju YunJae na jakýkoliv způsob a tímhle mi Extasy udělala radost. Zapojila do povídky realitu, nebo aspoň z jejího pohledu. A i to místo, kde se to odehrává, je úžasný.”

Prsten

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Velvet:

“Dost sadistický začátek, fakt brutál! Celková zápletka byla dobrá. Líbilo se mi, jak se Adam s Tommym museli jakoby začít znovu poznávat. Když si vezmu, jak to měli v minulé povídce složitý.”

Perpetual Bond

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Velvet:

“Jsem ráda, že se Extasy pustila do pokračování, jelikož je jednička otevřená, stejně jako předloha. V povídce je hodně napětí a vztah Adama a Kameho se hezky vyvíjí.”

|<  >|