Komentáře - Leden 2014

|<  << 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34  >>  >|

It Begins Now

Autor: Sa-kun      Jazyk: AJ

finde:

“je to především zajímavé”

Hledání štěstí

Autor: Alisanne      Jazyk: ČJ

finde:

“Alisanne je zárukou kvality, z tohoto trojdrabble nepadnete na zadek, ale pohladí vás na duši”

Muscle Men

Autor: snegurochka_lee      Jazyk: AJ

Fleur Tera:

“mám pocit, že k tomuto sa určite ešte vrátim :)”

Rampaging Dragons and Libidinous Books: A Beginners Guide to Mastering Sex and Discovering Hidden Desires

Autor: r_grayjoy      Jazyk: AJ

Fleur Tera:

“tá kniha sa dá niekde zohnať? :D”

Zmatek u Weasleyovců

Autor: remuslives      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Charlie :D”

To se mohlo stát jen tobě

Autor: alliekatgal      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“ach jo... :D”

Zmatek u Weasleyovců

Autor: remuslives      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“To je skutečně kruté. :D”

Ministerské vyhnanství

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Pěkná korespondence. A Pansy je zkrátka ďábel. :D”

Interoffice Communication

Autor: snegurochka_lee      Jazyk: AJ

mariaa:

“3-4”

To se mohlo stát jen tobě

Autor: alliekatgal      Jazyk: ČJ

Mandragora:

“Potter je skoro kánonický - prostě debil. :))”

To se mohlo stát jen tobě

Autor: alliekatgal      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“:-)”

To se mohlo stát jen tobě

Autor: alliekatgal      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Na tuto povídku jsem narazila již několikrát. :)”

To se mohlo stát jen tobě

Autor: alliekatgal      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“=D”

To se mohlo stát jen tobě

Autor: alliekatgal      Jazyk: ČJ

Benny:

“Debil Potter.Při souloži se nemluví o tak vážných věcech.Navíc hanba Snapeovi, Harryho orgasmus..nic?!Hodnocení je možná přemrštěné, ale jak se znám, tohle si přečtu ještě mnohokrát.”

Čierna ruža

Autor: Lunadragon      Jazyk: SJ

Benny:

“Upřimně nevím.Zápletka se mi líbí.Ale ta smrt..hele, co když to nebyla nehoda?Asi bych to uvítala víc, protože ke konci mi vadilo to divné rozuzlení.”

Řetězy

Autor: Maya      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Vtipné. A Pansy je zde skvělá! :) 4-5*”

Nepohádka

Autor: Anceza      Jazyk: ČJ

Salome:

“Příjemně psaný příběh s lehce pohádkovou zápletkou a, pokud můžu zatím soudit, i stavbou. Hodnocení si nechám na konec.//Tak už je dokončená, tak se pokusím o celkové hodnocení: Jsou zde archetypy klasické pohádky, z hlediska fanfiction jde však nesporně o originální nápad (4). Moc se mi líbil styl, jakým je to napsáno, autorka spíše naznačuje, než vysvětluje, má v sobě i poetiku (5). Formálně perfektní (5). Struktura je logická, vystavěna je slušně celá pohádka i jednotlivé kapitoly (3) Postavy jsou originální, načrtnuté jen lehce, dávají velký prostor fantazii. Logika jejich jednání odpovídá žánru (4). Totéž lze říci i o ději - jako historický příběh by to samozřejmě obstát nemohlo, ale to zde není cílem. V rámci žánru to logiku má, snad jen konec byl až příliš kladný (4). Přesah... to je těžké - byla tam samozřejmě naděje a víra v dobro, jak tomu v tomto žánru má být (3). Je to příběh, který potěší srdce, a mě také potěšil (3). Celkově tedy slabší 4.”

... a nic víc.

Autor: andie      Jazyk: ČJ

Salome:

“Povídka s obvyklým párem, ale relativně neobvykle daným dohromady (3). Velmi pěkně napsaná, jazyk je civilní, čtivý (4). Formální stránka výborná, chybky jsou ojedinějé a v toleranci (5). Ze struktury jsem rozpačitá - měla jsem u řady kapitl pocit, že se nestalo vůbec nic, chyběl mi tam dramatický "oblouk". Stavba odpovídala bezčasí vnímaného postavami, takže přivedla do deprese téměř i mě. Příběh celkově je skutečně povídkou v pravém slova smyslu, je tedy nutné vnímat jako celek, nikoli po kapitolách. A celek něco jako úvod, gradaci a závěr má. (3) Pokud jde o charakter a logiku postav, tak jsem moc nevěřila Hermioně. Její stav je vylíčen dobře, jen nedala žádné důvody, proč by v takovém stavu měla být. Ani náhlá změna jejího chování neodpovídá psychologické (či spíše psychiatrické) realitě. Logické nebylo ani jednání Minervy. (2) S tím souvisí i logika děje - je až příliš zřejmé, že autorka měla nějaký záměr, a tomu podřídila vše. (2) Přesah, něco navíc - asi ano, minimálně to, že se člověk nemá vzdávat - 3. Celkově to ale nebylo špatné - hlavně kvůli tomu, že autorka skutečně zvládá řemeslo. Moc hezká byla i poslední kapitola - za individuální dojem tedy 3. Celkově tedy 3.”

Týmový duch

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Šíleně sladký. Přesně něco pro mě! :)”

Again and again

Autor: Aya Macchiato      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Tradičně zajímavý nápad, HP nemůže zemřít, přesněji kdykoliv zemře, znovu se vrací na začátek, ke svému narození. Zkouší růzzně pozměnit své jednání, ale všechno marno, pořád se vrací. Je unaveý a zahořklý, tak se rozhodne, že tentokrát nechá vyhrát voldemorta”

Muscle Men

Autor: snegurochka_lee      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Gosh! V životě by mě nenapadlo... Nijak zvlášť nejsem na kulturisty, ale TOHLE! :D Povídka o svalech v akci, spoustě testosteronu a... zmínila jsem se už o svalech? :D Zastydlá puberťačka ve mně by dala klidně pětku... :D”

Rampaging Dragons and Libidinous Books: A Beginners Guide to Mastering Sex and Discovering Hidden Desires

Autor: r_grayjoy      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Pubertální a naprosto mňamózní. A to jsem si myslela, že jsem od této autorky četla už všechno. Navíc jsou tu obrázky od akatnamedeaster (alias someoldcat), a to je v erotických fanartech špička. A k ději... Jaký děj? :D Zkrátka jeden z těch příběhů, který předpokládá, že za nevraživostí mezi Severusem a Siriusem se skrývá neodolatelná vášeň a možná i víc. S radostí jsem to autorce spolkla. :)”

Interoffice Communication

Autor: snegurochka_lee      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Ono si to tu pětku asi nezaslouží, ale mě to tak potěšilo! Navíc to je hormonálně velmi koncentrovaná záležitost. :D Mmch... obsahuje oku lahodící fanarty.”

A Steamy Romance

Autor: alisanne      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Milá hříčka, kterou - kdybych si ji nezapsala - snadno zapomenu, ale k níž se člověk bez problémů celkem rád vrátí. (Pozn. Harry je tu za tupce). :D”

Týmový duch

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“,,”

|<  << 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34  >>  >|