Komentáře - Leden 2014

|<  << 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32  >>  >|

Dopisy ze dna šuplíku

Autor: nieniti      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Zajímavé, zanechává spoustu dojmů, presto tomu něco chybí. 3-4”

May I?

Autor: GatewayGirl      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Něco tomu chybělo, ale hodně jsem ocenila psychologii postav (ano, v PWP). A strašně se mi líbilo pojetí konce. A taky mám slabost pro majetnického Lupina. (Který se ale v nouzi dokáže rozdělit).”

Chasing The Sun

Autor: Loten      Jazyk: ČJ

Luci.e.n:

“Bylo to tak dobré, že jsem ... zbytek musela dočíst v angličtině! Zvláštně pojatý Severus, v trochu jiné rovině, než si člověk uvědomuje.. Stejně tak mě nadchlo držení se kánonu co se týče hlavních dějových bodů (viteály,...) a nabídka alternativního řešení veškerých problémů. Za velmi přínosné a celkem ojedinělé považuji zapojení erotických scén tak, že člověka nevytrhávaly z děje (tedy... většinou!), a to i když jich nebylo zrovna málo... Nicméně, Lotenin Severus patří mezi mé nejoblíbenější! (spolu s Casiopeniným) Už se těším na opětovné čtení :)”

Voldy nemá mimino

Autor: Beketamen      Jazyk: ČJ

Benny:

“Tak brutálně nechápu..vtipné?NE.Děťinsky vtipné?Počkám až nastoupí neteř do první třídy a zeptám se ji.Za sebe řikám,že je to nevýslovná kokotina.Fuj.”

Old Harry Potter

Autor: AtomiccircuS      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Zajímalo by mě, kolik je mu tady let. A můj první dojem opravdu byl, že se koukám na Brumbála - nebýt zeleného oka a jizvy tak je to celý Brumla.”

Zodpovědnost nade vše

Autor: Dyce      Jazyk: ČJ

Luci.e.n:

“No... rozporuplné pocity - to asi nejvíce vyjadřuje co mi ohledně této povídky běží hlavou. Negativa? Někdy jsem autorce nevěřila Snapea, na můj vkus byl moc málo propracovaný. Taky se mi moc nelíbilo vykreslení vztahu Hermiony a Draca - jaksi plytké, jakoby chyběly tak dvě kapitoly, které by tomu dodaly uvěřitelnosti. Rozhovory Draca a Severuse - taky jaksi neuvěřitelné, ne u těchto dvou postav. Postavy někdy mluvily jako by měli v zadku zaražený kůl - křečovitě. O ukončení povídky toho bylo napsáno dost, takže se jen přidávám. Konec mi prostě přišel trochu odfláklý, jako by se s tím už autorce nechtělo psát. Pozitiva? Netradiční téma, pěkně popsané Hermioniny pocity... No, nebylo to špatné, dokonce si to možná někdy přečtu znova... Možná...”

O zmijozelské Růžence

Autor: Dorea      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Co se ti líbí, máš mít v užívání

Autor: Deeble      Jazyk: ČJ

Luci.e.n:

“Musím se přiznat, že ze začátku jsem byla VELMI na rozpacích a již úvodní zápletka mi k Severusovi jaksi..nesedla. Překousla jsem to, a nakonec se z toho vyklubalo celkem kvalitní dílko, které mě - i svým jazykem - přimělo zhltnout to najednou až do konce. Autorčina představa Severuse se tak úplně neshoduje s mojí, nicméně... I tak se k povídce určitě vrátím! ... jen co si přečtu Fausta muhehehe!”

Týmový duch

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

To se mohlo stát jen tobě

Autor: alliekatgal      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Zpomalte všichni

Autor: Laume      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“:D”

Voldy nemá mimino

Autor: Beketamen      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Pardon, tohle fakt nedávám.”

Old Harry Potter

Autor: AtomiccircuS      Jazyk: fanart

Benny:

“Hodně zvláštní a mám z toho divný pocit.Přijde mi, že Harry sice vyhrál nad Voldemortem, ale pak už ten život nebyl zcela vysněný.Prosím, jen nepište jako autorce ostatní, že Vám připomíná Brumbála:)|| Nepřipomíná Vám Toma Hankse z Trosečníka?:D”

Repechage

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: ČJ

Benny:

“Nad očekavání povedená povídka.|| Dnes jsem si dala repete.Musím snížit známku na čtyřku.Nebudu si stěžovat na charaktery, kupodivu mi to nevadilo před x měsíci a nevadí mi to ani dnes.Šla jsem do toho s hrůzou, ale je to neinvazivní a zvláštní.Co mi na tom vadí je skutečně začátek a pak svým způsobem i Severusovo 'uzdravování'.Menší poznámka poku to někoho zajimá.V 11kpt spolu diskutují a padne tam, že e Severus narušený.To odpovídá songu Insane od Eminema:I was born with a dick in my brain.Yea fucked in the head.My step-father said that I sucked in the bed..Refrém:..Is he nuts?No, he's insane.Navíc kapitoly jsou nesouměrné co se délek týče, ale to je prkotina.Zkrátka z toho po dalším čtení nemám husí kůži.”

Stipendium

Autor: Laura      Jazyk: ČJ

Luci.e.n:

“Počin, který mě již před mnoha lety okouzlil a od té doby se k němu stále vracím. Pro mě dnes již fanfic klasika :)”

Čierna ruža

Autor: Lunadragon      Jazyk: SJ

Akkarra:

“Ta smrt mi taky nesedí - já doufala, že to bude paní Potterová, kdo půjde pod kytky. Ale jinak se mi líbilo.”

Wanting and Having

Autor: GatewayGirl      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Páni, tomu říkám rozšířit si obzory. A bylo to opravdu skvělé. Moc se mi líbil Remus, který se stal rytířem na bílém koni, jen jsem měla drobný pocit nespokojenosti se Severusem. Nicméně vážně líbilo. 4-5”

Řetězy

Autor: Maya      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Mě to nepřišlo ani tak vtipné, jako spíš šílené a poměrně trapné. Asi to měla být parodie, ale nejsem si tím úplně jistá. Každopádně je to za hranicemi mého vkusu.”

Doctor Burton 1

Autor: MichaelthePure      Jazyk: fanart

belldandy:

“Tenhle odkaz vede jen na toho prvního, ve skutečnosti jsem si přála umístit sem celou sérii - tedy sérii všech Doktorů (odkazy dohledatelné pod obrázkem). Tuhle sérii všech Doktorů ve stylu, jak by je nakreslil Tim Burton, prý nakreslil jen patnáctiletý australský kreslíř Michael Kenny (na DeviantArtu vystupuje pod výše umístěnou přezdívkou). Nejvíc miluju toho čtvrtého s jeho cool šálou a s tím šíleným úsměvou vystihujícím jeho šílenou povahu. A tomu jedenáctému samozřejmě nemůže chybět fez na hlavě. :)”

Mr.Filch and Mrs.Norris

Autor: WilliamSnape      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Noriska mi takhle něco strašně připomíná, ale nedokážu si vzpomenout co.”

Mr.Filch and Mrs.Norris

Autor: WilliamSnape      Jazyk: fanart

Benny:

“Konečně jsem trochu spokojená s vyobrazením.Jsou rozkošní, já chci trest s Arguskem..”

Sleeping Ugly

Autor: Sigune      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Hezký fusekle. :)”

Better late than never

Autor: AnastasiaMantihora      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Líbí se mi to.”

Sleeping Ugly

Autor: Sigune      Jazyk: fanart

Ostravanka:

“q”

Better late than never

Autor: AnastasiaMantihora      Jazyk: fanart

Ostravanka:

“q”

|<  << 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32  >>  >|