Komentáře - Leden 2014

|<  <<  >>  >|

Darkest Night

Autor: DebsTheSlytherinSnapefan      Jazyk: AJ

l.terka:

“:)”

Zakalený křišťál

Autor: Anna      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ó ano, tohle se mi líbilo.”

Cukrovinky

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“„Miluji vás jako vyzrále víno z drahých sudů,“ pokrytých plísní, „Miluji vás, jako čokoládové bonbony,“ rozežrané moli, „Miluji vás, jako šťavnaté krvavě rudé jablko,“ prolezlé červy.”

Zasněžené sny

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Dlouhé, velmi dlouhé. Jenomže Lana zkrátka umí, takže mě to ani na chvilku nenudilo. :) Nehledě na ty jejich rozhovory - u těch jsem se vážně nasmála. :D”

V síti

Autor: Spitfire      Jazyk: ČJ

Zástupkyňa:

“Niektoré časti som preskakovala. Nejak zvlášť to nebolo dobré, dočítané, ale nebudem sa k tomu vracať.”

V síti

Autor: Spitfire      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Celkom dobré. Ale Harry mi statočne liezol na nervy. Večne nadržaný a naštvaný... Ale čítalo sa to dobre.”

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

IfBrooks:

“Jedna z nejlepších povídek ve fandomu HP, nejlepší snarry jaké jsem četla.”

Zázrak Světel

Autor: Sara      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ehm... Nějak se mi nedostává slov. :/”

Zbytečná zdrženlivost

Autor: Blackcatfromvulcan      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Mohlo by to být i na 3, ale to by Kirk a Spock nesměli mluvit. :/”

Žhavé chvilky - staroušci v akci

Autor: Lily      Jazyk: ČJ

shadow:

“Parodie fakt nemusím. (Snad to autorka nemyslela vážně.)”

Desiderata

Autor: Stereobone      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Aneb jak Loki naštval Amoru, jak ta se mu za to (ne)pomstila a jak z toho měl Tony těžkou hlavu. ;) Líbilo se mi to, fakt že jo. :)”

Žhavé chvilky - staroušci v akci

Autor: Lily      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“to snad ne! =D =D =D”

Že by zvrhlost?

Autor: Jade      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

*Vzpomínky*

Autor: Lumos      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

"You're (not) real" HP|SS

Autor: RuataRu      Jazyk: fanvid

jesssnape:

“...”

Never Any Regrets - Vůbec žádná lítost

Autor: suitesamba      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“3 - 4”

Sansûkh

Autor: determamfidd      Jazyk: AJ

Neinka:

“Jedna z nejlepe napsanych a propracovanych The Hobbit/Lotr povidek co jsem zatim cetla.”

Silent Light

Autor: DebsTheSlytherinSnapefan      Jazyk: AJ

l.terka:

“:)”

V síti

Autor: Spitfire      Jazyk: ČJ

shadow:

“Ale jo, slušná 3. Jen to pokračování (už si nevybavuji název) nedoporučuji vůbec číst.”

Jeden dobrý důvod (k přežití)

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Salome:

“Na první pohled dvanáctá do tuctu, ale ten konec to lehce zvedá... za originalitu 3. Jazyk je pěkný, čtivý, civilní (4). Gramatika slušná, chyby jen občas (3). Struktura - tady jsem na rozpacích. Je to jen náčrt, přes tři kapitoly to působí spíš jako jednorázovka, jenže na ni je to ukecané až moc. Na prokreslení charakterů zase málo, vlastně nejsou prokreslené vůbec. Takže za 2. Postavy jsou vcelku IC, i když jsem docela nevěřila Severusovi. Ale v rámci širší normy a v rámci žánru, kde si nejsem jistá, zda nejde spíše o humor než o romantiku, se dá. Některé hlášky Severuse byly také skvělé. Líbil se mi Harry, i když se jen mihnul, mihnul se přesně. Nelíbil se mi Voldemort, ten byl opravdu lehce pitomoučký, Luciusovi jsem jeho motiv taky nevěřila - za 2. Děj je téměř šablonovitý, s překvapením na závěr, což však nutně nemusí znamenat, že je logický. Trochu si odporuje ve svých úvahách Severus, nelogické je i samotné zabezpečení sídla Voldemorta.(2) Přesah... no, tohle je především hříčka, ale něco na tom i tak je. Třeba jak moc člověka změní samotný fakt, že jej někdo miluje. A ten závěr... 3. Vcelku se mi to ale líbilo, je to svižné, nijak zvlášť to neuráží, s inteligentním závěrem. A nejlepší jsou otázky na konci kapitol, které ukazují nadhled autorky – hlavně díky nim za subjektivní dojem 4. Celkově 2, 8, zaokrouhluji nahoru.”

Zpropadené jasnovidectví

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

shadow:

“Přečteno už několikrát. Slabší 4.”

Zmijozelův náhrdelník

Autor: Maeglin yedi      Jazyk: ČJ

shadow:

“Párování Harry/Voldemort nemám ráda. A povídka samotná se mi nelíbila. (Majčina díla/překlady nejsou můj šálek.)”

Elizabeth Snapeová

Autor: Allis      Jazyk: ČJ

NikaV:

“Elizabeth je Mary Sue, styl vyprávění není až tak čtivý, tak proč stejně patří mezi moje oblíbené povídky? Nedokážu přijít na to proč. Možná je to tím, že jsem jako první četla pokračovaní o Blackovi a Sereně, která se odehrává před prvním dílem a ve kterém má podle mě autorka už lepší styl psaní.”

Učitel obrany proti lásce

Autor: Ginny      Jazyk: ČJ

Luci.e.n:

“Trochu sladké, ale přesto se mi to dobře čte a i s navazujícím pokračováním (s původním koncem) to tvoří příjemnou dějovou linku :)”

V síti

Autor: Spitfire      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Jedna z těch povídek, které mají několik chyb a vlastně nejsou ničím tak zajímavé, přesto mají něco... Zcela neobjektivně 3-4”

|<  <<  >>  >|