Komentáře - Září 2013

|<  << 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29  >>  >|

A Blooming Rose

Autor: parisoriginal      Jazyk: AJ

Crejzi:

“...”

Two Weeks

Autor: Rointheta      Jazyk: AJ

Lunkvil:

“Klišé můžou být tak zábavná, když se s nimi umí pracovat...”

Whelp!

Autor: jharad17      Jazyk: SJ

l.terka:

“:)”

Yesterday I died

Autor: Kate Dragon      Jazyk: ČJ

l.terka:

“:)”

Hledá se pan Dokonalý

Autor: Martan      Jazyk: ČJ

Benny:

“Některé hlášky a scénky..to byl maras.”

Tajemství je ve vyprávění

Autor: Sakuri      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Já nevím, mě to tak moc nebavilo... Přišlo mi, že autorka má očividně Draca ráda, no a taky nemám ráda, když se z Harryho dělá trochu ňouma. Ale jinak to obecně nebylo tak špatný. Ani mi nevadilo, že tam Snape/Lupin nebyl tak často.”

The Jealous One - fanart

Autor: julian_black      Jazyk: fanart

Adelaine:

“To je nechutný. Jako vážně, naivně jsem asi čekala něco jinýho. Ten obrázek je fakt dobrý, včetně výrazů, všemožných detailů. Já až se přes to přenesu, tak asi hodnocení zvýším, ale teď to nejde...”

Time for Changes

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

l.terka:

“:)”

Hledá se pan Dokonalý

Autor: Martan      Jazyk: ČJ

l.terka:

“:)”

Dopisování se Snapem

Autor: asnowyowl      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Jsem na tom podobně jako KalanityJane. :)”

Save me, please; Severus/Draco

Autor: Restrictedbeauty      Jazyk: fanvid

Benny:

“To je táák hezké..problém je v délce a konci.Ale jinak oceňuji skoro všechno.Na čtyřku to není.”

V moci nepřítele

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Benny:

“Fandom znám povrchně, spíš skoro vůbec..ale i tak umím ocenit děj, nápad a úžasný sloh.Skvělá povídka a plný počet si zaslouží.”

Cambiare Podentes – Madurare

Autor: Jordan Grant      Jazyk: ČJ

Benny:

“Tohle je pouze plácaní prázdné slámy.Opět událost, která se stala před rituálem se řeší na 40ti kapitolách.Nejsem úzkoprsá a sex v povídce vždy vítám, ale znát míru mezi vkusným počtem sexualních styků a jejich nadbydkem, respektivě PWP roztahané do třiceti kapitol, by neuškodilo.Zbývá pár dílů do konce a přiznavám, že porážku Voldemorta a epilog si nechám ujít.”

Cambiare Podentes: Invocare

Autor: Jordan Grant      Jazyk: ČJ

Benny:

“EDIT: Ok, tak já se přiznám.Ten názor Adelaine jsem podsunula já.Celé to připomíná aplikaci Tiry Nog na Harryho spolu s použitím rituálu otroctví z povídky Za poskytnuté služby.Asi nejvíc odstrašující je na tom ta délka.Dále Severus, který se díky rituálu chová jako žárlivý násilnický Ital.Dále událost, která se odehraje před rituálem samotným je tak..tak TiraNogská, že je mi špatně.A to má dopad na druhý díl povídky.Ale to sem nepatři.Dva body za sex a bod za překlad.”

The Jealous One - fanart

Autor: julian_black      Jazyk: fanart

Sectumsempra:

“(tak moc bych chtela vedet, jakou kledbu sesle Snape v pristi vterine!)/// kaslu na to, zvedam hodnoceni na plny pocet, uplne me dostaly "fotky" nad posteli :D”

Playing Goddess

Autor: Shalimar      Jazyk: ČJ

Benny:

“Ok, mám hlad a chci sex.”

Rub a líc

Autor: Ryiuhi      Jazyk: ČJ

Benny:

“Zdá se to jen mně, nebo nás slashařky zasáhla Drarry horečka?Kdo to sem zavlekl?!*nevinný pohled*Musím říct, že jsem nad tím strávila opět skoro celý den:)Prvně nedostatky:Harry je zde nevědomky infikován Voldemortem, začne chrlit červené provazy(přebytečná energie?Moc jsem to nepochopila)A nakonec vidí aury lidí a slyší hudbu..nebojte žádné schopnosti navíc nezískal, spíš naopak.Dál mi vadilo, že tak skvělý nápad nebyl zcela dobře promyšlen na celou povídku.A konečně epilog-slaďák nečekejte, je to takový PWP epilog:)Tss, že zrovna já si stěžuji na sex..no nic:)A teď VELKÉ PLUSY:Uplně jsem slintala z Draca!Z jeho charakteru, chování a celkového dojmu.Úžasné!To samé Severus, i když nehrál velkou roli, byl dokonalý.Porážka Voldemorta měla logiku a uzdravení Harryho, to byla červená knihovna, ale vyloženě to čtenáře neznechutí.Jen kvůli pár nedostatkům za 4, ale rozhodně tahle ff stojí za pozornost.”

Lettered

Autor: Pir8fancier      Jazyk: AJ

KalamityJane:

“Už jsem někdy říkala, jak moc miluju povídky v dopisech? Ne? Tak tohle je přesně ten důvod, proč je tak moc miluju. Nádherný vývoj. Jsem totálně na dně, jdu se sebrat...”

Dopisování se Snapem

Autor: asnowyowl      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Nikdy mi to nepřišlo úchvatné, ale neurazilo to.”

Dopisování se Snapem

Autor: asnowyowl      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Možná trochu guilty pleasure”

Dopisování se Snapem

Autor: asnowyowl      Jazyk: ČJ

l.terka:

“:)”

Lettered

Autor: Pir8fancier      Jazyk: AJ

mariaa:

“...”

Nejlepší sázka

Autor: Rocia Mixan      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Je to AU, pravda, ale je to má oblíbená trojka.”

The Jealous One - fanart

Autor: julian_black      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Nemám ty dva spolu ráda, ale tohle je tak brilantně namalované. :-D”

Nejlepší sázka

Autor: Rocia Mixan      Jazyk: ČJ

l.terka:

“:)”

|<  << 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29  >>  >|