Komentáře - Září 2013

|<  << 10 11  >>  >|

One Night at the Ministry

Autor: Maeglin Yedi      Jazyk: AJ

Benny:

“Já se připojuji..Casiopeo to si s Tebou vyřídím na osobní úrovni..Jsem vděčná,že my s manželem tuhle kancelářskou pomůcku nevedeme a nejsme tak zbrklí:D”

One Night at the Ministry

Autor: Maeglin Yedi      Jazyk: AJ

finde:

“Casio, ty nás chceš zabít? Tak úžasně jsem se už dlouho nepobavila, představa, co ti dva vyváděli mě naprosto odrovnala.”

One Night at the Ministry

Autor: Maeglin Yedi      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Hilarious! :D Málem jsem explodovala. Číst si něco takového vedle spícího člověka je o zdraví. :D Jedinou výtku bych měla asi k délce - mělo by to být malinko kratší -, ale těch vtipných scén je tam tolik, že na to kašlu. A závěrečná scéna u výtahu... :D Představivost může i zabíjet, věděla to autorka? :D A na jistou kancelářskou pomůcku se už nikdy nebudu dívat jako dřív. :D”

Zmatky kolem lektvaru

Autor: mahaliem      Jazyk: ČJ

Benny:

“Teď budu nechutně sentimentální, ale tohle je jedna z prvních povídek na snarry, kterou jsem četla opravdu nesčetněkrát.Oficiálně by to bylo za 4, ale láska je láska a pro mne za plný počet.”

Tam, kam patrím

Autor: shadowarwen      Jazyk: SJ

l.terka:

“:)”

Zmatky kolem lektvaru

Autor: mahaliem      Jazyk: ČJ

l.terka:

“:)”

Výhra nebo prohra

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

l.terka:

“:)”

Prvně v životě

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Sargo:

“TU VĚC jsem v počítačové verzi vyhledávala velmi poctivě a pracně. NENÍ TAM. :-D Pouze jedna její ingredience je na začátku jedné z knih součástí Brumbálova hesla. (To jsem se docela slušně vyhnula spoileru, co? :-D) /// Jsem zhrzena. Konspirační teorie a spiknutí fanynek byla mnohem zábavnější než rozvolněnost překladu. :-)”

V údolí dračích ruží

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

l.terka:

“:)”

Utajené, odhalené

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

l.terka:

“:)”

Until Proven

Autor: Tira Nog      Jazyk: ČJ

l.terka:

“:)”

Tisíc podob lásky...

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Krásný nápad, škoda že to bylo tak rychle vyřešené”

Třetí do dvojice

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

l.terka:

“:)”

To ta vůně

Autor: Darkness deStination      Jazyk: ČJ

l.terka:

“:)”

To je děsivý dělobuch, co máte v kapse, nebo jste jen tak rád, že mě vidíte?

Autor: rose_whispers      Jazyk: ČJ

l.terka:

“:)”

Tisíc podob lásky...

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

l.terka:

“:)”

The Phases of the Moon

Autor: Maeglin Yedi      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Jo, takhle má vypadat chan. A takhle se chová Remus ovládaný svým vlkodlakem. Chytře, majetnicky a zároveň opatrně a elegantně. Asi miluju Maeglin.”

Dovolená aneb Bradavice dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

l.terka:

“:)”

Rozmarné lístočky II.

Autor: green-eyed blonde      Jazyk: SJ

l.terka:

“:)”

Prvně v životě

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Představuji si, že tento klasický fánon vznikl spojením dvou kanonických faktů (pochutina + příchuť). Má teorie, jak se rozšířil je, že autorky byly jednoduše líné vymýšlet stále nové pamlsky, takže stále častěji citovaly jen ten jeden. Kouzlo bylo i v tom, že je to tak ďábelsky nevinné nebo naopak nevinně ďábelské. Takže se to tak rádo opisovalo a opisovalo. A na konci už je lavinový efekt. A nyní mám občas dojem, že neznalost tohoto fanonického faktu se nachází v očích fandomu na úrovní neznalosti nějakého zásadního faktu kanonického. /// OK. Šlendrián a neznalost předchozí diskutérky (Jejda, jsem to já. :) Ehm...), mně nutí zasáhnout. Zmrzlina je v originále "sherbet" a správně měla být přeložena bonbón. Takže bonbóny jsou, prosím, zcela kánon. Tímto se omlouvám. Co myslíte, omlouvá mě to, že mám doma ještě verzi ze zmrzlinou?”

Esprite

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Takže takhle: Já na rozdíl od Sinam, jsem člověk důvěřivý. A já proto věřím, datu vzniku, které Estriel uvádí. Stejně jako věřím Veronice, která kdysi na Nápoji lásky ve svém článku "Co je to vlastně slash" napsala: "Prvním českou slash fanfiction byl zřejmě LOTR slash Dvě srdce od MatsChristiany ... Ve zveřejnění na internetu ho předstihl Esprite (HP/DM) od Estriel v létě 2003 na prvním HP fanu, známém dnes jako První fan, předchůdci potterharry.fanfiction.netu. Esprite ovšem také vznikl už v létě-podzimu 2002 a taktéž koloval nejdříve v opisech. Inspirací Estriel byl anglický slash." Z toho plyne, že "Esprite" by měl být vůbec první publikovou českou slashovou povídkou. A jako takový (tedy jako první českou slashovou povídku), jsem ho před dvěma lety četla a říkala si, že, na prvního zástupce svého druhu, to není vůbec špatné. // Doznávám, že nejsem velký ctitel Estrielina díla. Na to stojí Estriel tak nějak příliš mimo realitu. Nicméně (až na nějaké ty nejasnosti a idealizace v popisu sexuální scény, kterých si je sama Estriel dobře vědomá, nemám proti tomuto textu vážnějších námitek. Ano, konec je "vzatý trochu hopem", ale co už... Pro ty, kteří si rádi užijí Estrielin romantický a textově vytříbený styl, to je určitě zážitek. I po těch letech...”

Vánoční přání Draca Malfoye

Autor: Rhysenn      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Takové... ano, jednohubka, ano, ničím pamětihodná, ale tak nějak spolehlivě křenící se od začátku do konce. Tak já jí tu čtyřku dám... :-)”

Prvně v životě

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“A já čekala, co za černou magii to bude... :D”

Potřebuju rande

Autor: Vorabiza      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Božínku, to bylo tak... blboučký... :-D”

Cena, kterou splatíš

Autor: paní archivová      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Pěkné. Vážně moc pěkné... Není to jako klasická PWPčka.”

|<  << 10 11  >>  >|