Komentáře - Září 2013

|<  << 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26  >>  >|

HP - Sirius - y comic

Autor: wynahiros      Jazyk: fanart

Mandelinka:

“:-D :-D :-D”

O jako Ochránce - D for Defender

Autor: amand-r      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“:-)”

Fresh Meat - fanart

Autor: Ponderosa      Jazyk: fanart

Mandelinka:

“Asi mi chybí nějaká speciální buňka, která mi umožní odstup a ten správný nerealistický náhled. Nadšení z tohohle, to už je slashový ekvivalent jehovisty.”

Saving Draco Malfoy - Zachraňte Draca Malfoye

Autor: Dayspring      Jazyk: ČJ

Benny:

“Citace Rona Weasleyho:"Ale kdo mohl tušit, že tvůj hřebec je vlastně klisna v převleku".Památná to věta!:D A zde merlinžel všechna sranda končí.Ten příběh je šílená houpačka-nahoru a dolů ohledně udržení čtenářovi pozornosti.Kdysi jsem jí odložila kolem 15té kapitoly.Vadil mi přechcaný Malfoy a blbeček Potter.Sice se to s vývojem v ději zlepšilo, ale nebylo to to:"Waw, baví mne charaktery a děj"To opravdu ne.Navíc těhotný Draco a do toho problém s původem?!Autor opět naložil hlavnímu hrdinovi na bedra víc problémů a schopností než bylo nutné.Epilog..v pondělí k zubaři.”

Jak Draco Malfoy stracił orientację

Autor: newbroomstick      Jazyk: PJ

Benny:

“Draco a jeho ztráta..ještě,že narazil na Harryho;)”

Delicate

Autor: padfoot4ever      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Příběh je velmi pubertální což odpovídá věku postav, takže proč ne. Objevují se vtipné hlášky. Dobrý překlad. Taková příjemná oddechovka.”

Roztrzęsiony

Autor: eiwaransich      Jazyk: PJ

Benny:

“To je skvělé!Ron má trest, samozřejmě to skončí politím lektvaristy ve spodní části těla...a hádejte, co?Antidotum se musí vmasírovat;D”

Svit v tvých očích

Autor: Ivet      Jazyk: ČJ

Benny:

“Jednorázovka roztahaná do 22kapitolek..účel to splnilo.Charaktery v normě, také asi minimem dialogů.Průměr.”

O jako Ochránce - D for Defender

Autor: amand-r      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“No jasný, jako detektivka se to musí brát s velkou rezervou, těch věcí, co by mi mohlo vadit, je tam poměrně dost, jenže prostě mě to jako oddechovka bavilo, že jsem si toho ani nijak nevšímala. Vesele si to řadím do škatulky 'bavilo, ale netuším proč':).”

Red Hills

Autor: Akame Sora      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“príliš veľa opisov určite uškodilo plynulosti príbehu a od odhalenia veľkého tajomstva ma to všetko začalo strašne štvať... napriek tomu ma to prvých 40 kapitol celkom bavilo a preklad bol veľmi dobrý”

Svit v tvých očích

Autor: Ivet      Jazyk: ČJ

kami:

“Ach, tá romantika! Ale nie som dvakrát expert cez drarry, tak prečo nie. :)”

O jako Ochránce - D for Defender

Autor: amand-r      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“V něčem slabé v něčem hezké. 2-3*”

Najlepsza noc w życiu

Autor: Himezarippa      Jazyk: PJ

Benny:

“Tohle je zábavnějšího ražení, alespoň na konci ano.”

Mój Czarny Pan

Autor: Karasu-mae      Jazyk: PJ

Benny:

“Takhle dopadá výměný obchod s Lanevrou.Ona přelouská Drarry a já Harrymort.Takže, hádě, žádný sličný Tom;D Nemá to ani tisíc slov, tudíž žádné mučení nevinných:)”

Harry/Draco || Ribbons

Autor: imaginecreativewrite      Jazyk: fanvid

Benny:

“Nečekejte děj, je to jen o pohledech, nenaplněné lásce a romantické udyndané písňi;)”

Vytříbené umění kritického komentáře I: Jak psát kritický komentář

Autor: Peg Robinson      Jazyk: ČJ

kami:

“Ako povedala sama autorka len bez negácie, citujem: "...kritické řemeslo je jakýsi úžasný a tajemný koníček, kterému mohou holdovat jen odborníci se znalostmi vpravdě okultními." A rovnako je to aj s odbornými textami. Nie teraz vážne, ten článok nikomu nič nedá, nikoho nič nenaučí.”

Fresh Meat - fanart

Autor: Ponderosa      Jazyk: fanart

kami:

“Iné jej diela nemám v obľube, ale toto ma riadne zarazilo až ohúrilo. Je to také úchylné až mám zdegerovaný pocit, že je to dobré.”

Nehoráznost

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

kami:

“Nič moc.”

Lov šelem

Autor: Laylah      Jazyk: ČJ

kami:

“Nech je Lupin "reálne", aký chce, ale pri sexe by mal byť podľa mňa takýto. Aby to nebola nuda.”

Exposed!

Autor: pre_raphaelite1      Jazyk: AJ

Benny:

“Obavám se, že u nás by něco podobného prošlo cenzurou..škoda, protože bych si podobný plátek i koupila:D”

Nepamatuješ si

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

kami:

“Páči sa mi to, pretože starý Severus bez pamäte je vlastne mladý-nevinný Severus, hoci Severus-hrajúci metlobal je jedna z predstáv, ktoré mi idú úplne proti srsti. Vôbec to nepovažujem za smutné.”

Milord

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Škorpion:

“Má to atmosféru a ano, tak nějak to mohlo být.”

Mozkomorův polibek

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

kami:

“Pamätám si ju, čítala som ju viackrát, patrí k tým lepším.”

Noc, kdy zhasly hvězdy

Autor: Jacomo      Jazyk: ČJ

kami:

“Nie. Toto nie je nič. Len málo ľudí dokáže spraviť ozajstnú "pocitovku", väčšina z nich sú renomovaný autori. Nie.”

Na kraji v ráji

Autor: MusIgneus      Jazyk: ČJ

kami:

“Je to preklad od Sinam Llumi? Je.”

|<  << 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26  >>  >|