Komentáře - Září 2013

|<  << 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23  >>  >|

Smím prosit?

Autor: SeverusovyNosniDirky      Jazyk: ČJ

kami:

“Vrátila som sa k tomu, ale to bolo omylom, vôbec som si nepamätala o čom bolo gro príbehu.”

Rub a líc

Autor: Ryiuhi      Jazyk: ČJ

Akae21:

“...”

Severus Snape comics

Autor: Qinste      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Joj, tak tohle mě fakt rozesmálo. :)”

Severus Snape comics

Autor: Qinste      Jazyk: fanart

Benny:

“Jsem ortodoxní slashařka, změnu nečekejte;D”

Harry Potter | The Black Parade

Autor: dazzleme7      Jazyk: fanvid

Benny:

“Skvěle sestřihané video, zaměřené spíš na závěrečnou bitvu.Puste si i song samotný, smuteční průvod EMO nadšenců:), který se perfektně hodí ke střihu.Zatím lepší čtyřka.”

Why Snape favors Draco

Autor: Turkmen      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Neville... :D”

The Boy in the Hammock

Autor: galfoy      Jazyk: SJ

Lucie:

“Zpočátku se mi to líbilo velmi, pak šla povídka prudce dolů směrem ke klišé a jednoduchosti. Takže pro mě slabší průměr. Cením pěkný překlad.”

Sedmkrát jinak

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Benny:

“Získavám dojem,že česká scéna není přilíš vhodné místo pro milovníky drarry.Po tomhle mám chuť se na to vykašlat.Prostě další Romea a Julie přepsaná na drarry.Kašlu na to a pokusím se objevit něco u polských kolegyň.”

Radšej nemysli

Autor: Kami      Jazyk: SJ

Salome:

“Je to nadprůměrná povídka, kde dobrý dojem kazí jen pravopisné chyby - a že jich je. Z toho čtyři opravdu závažné, zbytek je interpunkce. U autorky, která se považuje za odborníka na literaturu, to až zaráží. Líbilo se mi, že jejich "vztah" neromantizovala, že pokus o zneužití závislosti zůstal tím, čím byl. Konec se mi líbil - vždyť to vzhledem k okolnostem ani nebylo až tak nepravděpodobné. Navíc - to, jak mu postupně docházelo, že to nemůže být náhoda bylo takové... roztomilé.”

Rub a líc

Autor: Ryiuhi      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Musím přiznat, že mě se to moc nelíbí. Ano, má to logiku, ale to pojetí... A navíc ty poslední 3 kapitoly, které jsou jak z deníčku třináctileté puberťačky. Ne, k hodnocení 3 se přinutit nedokážu. Ale věřím, že spousta lidí z toho bude nadšená. :)”

Domina

Autor: jaowca      Jazyk: PJ

Benny:

“:)Sakra, Minerva se nezdá.”

Radšej nemysli

Autor: Kami      Jazyk: SJ

Akkarra:

“Mě osobně nadchnul bonus, povídka jako taková mě zase až tak moc nechytla. Ale jinak je to vážně podařené. :)”

Pretty Woman

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Benny:

“Akademická otázka:Proč čteme slash?Za sebe tvrdím, že si chci číst o lásce dvou mužu, kde neřeší přespřiliš city a zůstnou macho chlapem.A tohle je přesně ta ukázka toho jak vnímám hetero fanfikční literaturu.Hlavní hrdinka je krasavice, která 365dní v roce trpí předmenstrulačním syndromem a roní neustále krokodýlí slzy i nad blbostma.Námět je originální, to bezesporu.Jenže Harry není Harry a o Mařence vytvořené z Harryho si číst nechci.Nedočteno a asi to tak zůstane.Dám za tři, protože se mi ten nápad z počátku líbil.”

Těžká rána opilcova

Autor: Frankie89      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Proč ne.”

V síti

Autor: Spitfire      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Slabší 3...”

Bless The Child

Autor: Richenza      Jazyk: ČJ

kacaba:

“Komplexní příběh o kouzelnickém společenství po druhé válce s Voldemortem, kterému dominuje křehký vývoj vztahu mezi Hermionou Grangerovou a Severusem Snapem, avšak autorka se zaměřuje také na další postavy. Ve středu Evropy navíc roste nové zlo a zdá se, že tím, kdo by mohl znovu povstanuvšího Gellerta Grindelwalda zastavit, je Joshua Granger. Syn Hermiony Grangerové, o němž si mnozí myslí, že je také nemanželským dítětem Harryho Pottera. Proč je chlapec tak podobný nebelvírskému hrdinovi? Odkud má své schopnosti? A využije je nakonec dobře? Nebo ho potká osud Severuse Snapea? Richenzin příběh je poutavý, chytí vás a už nepustí. Přes svoji délku si stále drží vysokou úroveň a dny do nové kapitoly (momentálně vychází každých osm dní) se zdají nekonečné. VAROVÁNÍ: Vysoce návykové.// Máme za sebou tři knihy (ze sedmi), tudíž je na čase editovat komentář. Uctivě se klaním, neboť udržet u sto dvanácti kapitol takovou úroveň, jakou si Richenza drží, je obdivuhodné. Naopak, s každou kapitolou je styl vybroušenější. Děj má spád, povídka nepostrádá napětí. Osobně nejvíc oceňuji úžasné filosofické otázky (a odpovědi), které nenásilně prolínají všemi knihami. Nechci tu spoilovat, ale k ději poslední knihy se vyjádřit musím. Je aktuální vzhledem k současné situaci v Evropě, dokonale ukazuje obnažené lidské charaktery. Novým protivníkem kouzelnické Evropy se stal Gellert Grindelwald, jehož považuji za nejcharismatičtějšího dogmatika literatury...”

Pretty Woman

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Heredhether:

“S hrdostí můžu prohlásit, že jsem přečetla všechny existující kapitoly, i když od té doby uplynulo už hodně vody a při čtení nejnovější jsem si už s obtížemi vybavovala, co se dělo v těch starších. Asi do poloviny mě to hodně bavilo, vymýšlela jsem spletité teorie ohledně rozuzlení detektivní zápletky, načež mě oficiální verze těžce zklamala. Vztah Harryho a Draca (i ostatních postav) mě taky ze začátku dost bral, ale časem jsem si nemohla pomoct a prostě mi ta nastavovaná kaše chutnala čím dál míň. Mělo to skončit zavčasu a v nejlepším, takhle se to táhne jako ty otřesný televizní seriály, co už jedou snad jen ze setrvačnosti. A je to škoda, protože námět je velice zajímavý a má ohromný potenciál.”

Snape need shampoo

Autor: NadiaNintendo      Jazyk: fanart

Benny:

“Co vám tvrdí maminka, to je vždycky pravda.”

Fragments in a Mirror

Autor: Cheryl White, Jacqueline Bielowicz      Jazyk: AJ

W1ktorka:

“Spocka žeru už od mala ! :))”

Movie Tease

Autor: Nero      Jazyk: AJ

W1ktorka:

“Buffy je Buffynka :)”

Star Trek slash - my boyfriend

Autor: PirateLassie      Jazyk: fanvid

W1ktorka:

“ušlo přečteno”

Snamione - Taking ever Me

Autor: Severus TheDarkangel      Jazyk: fanvid

Benny:

“Hezky sestřihané video o dost žárlivém Severusi.”

When is a Costume Not

Autor: usagistu      Jazyk: fanart

Lanevra:

“To se nedá! :-D”

Děťátko na druhou

Autor: Rose & Lebel      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Tak tohle nedávám.”

UNREQUITED LOVE

Autor: usagistu      Jazyk: fanart

Sectumsempra:

“...”

|<  << 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23  >>  >|