Komentáře - Září 2013

|<  << 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22  >>  >|

Láska je silnejšia ako klietba

Autor: Desperate      Jazyk: SJ

Keiko.kei:

“Povídka je hezky napsaná, plná sexu a erotiky. Severus mi, ale přijde značně nevyrovnaný - líbí se mi, když je tvrdý a surový, ale neskutečně mě štvou jeho přeslazená milostná vyznání.”

Esprite

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“No, hádám, že tohle bude asi jedna z prvních povídek, které Estriel napsala. A je to hodně vidět. Ale ten konec je naprosto perfektní!”

Time For a Change

Autor: protowilson      Jazyk: fanart

Benny:

“Spratek.Dostala zasloužený trest:)”

Charity

Autor: protowilson      Jazyk: fanart

Benny:

“Nemůžu z toho..chudáček:)”

No Regrets

Autor: jackiemakescomics      Jazyk: fanart

Benny:

“Merline, hlavně, že je spokojen s tím uměleckým dílem:)”

Strážce tajemství

Autor: switchknife      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Zápletka není zrovna originální, ale erotická scéna je popsaná skvěle...”

No Regrets

Autor: jackiemakescomics      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Haha! Jsem se smála jednou, když jsem koukala na to tetování a pak podruhé, když jsem zaostřila na to, co je tam napsáno. :-D”

Kvapka tvojej krvi

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

Benny:

“Harry Potter spolu s Luciusem Malfoyem a do toho vampýrismus..jistě chápete mé obavy po slavném otřesném Nocturnu od Tiry Nog.Tess je romantička, ale tady té romantiky je tak akorát.Příběh je propracovaný a plný sexuálního napětí, což mohu denně:)Konec je happyendovský?Pro kluky určitě.Líbilo.”

Štěstí je tam, kde ho najdeš

Autor: Razzberry      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Mám k téhle povídce asi tak milión výhrad. Ale faktem je, že je jednou z těch, co na mě opravdu zapůsobily (a i když hraje nepochybně roli, že jsem ji četla v počátcích, teď po letném nahlédnutí jsem ji musela honem přečíst znovu... :-)) a hrozně jsem záviděla autorovi čtivý způsob, jakým dovede podat teoretické rozvažování. Slash tu není samoúčelný, to je také skoro vzácnost; a patří mezi ty, díky kterým jsem si nesmírně oblíbila tento pár. Oba jsou přesně takoví, jak je vidím. Takže přes ten milión výhrad nelze bodovat jinak... :-) /// Milióny výhrad byly začátečnicky naivní. Po přečtení miliónu dalších ff teprve chápu fanfictionovou realitu, která je tu zcela v pořádku. :-D”

Rub a líc

Autor: Ryiuhi      Jazyk: ČJ

shadow:

“Ano, já budu jedna z těch nadšených čtenářek. Hodnocení vidím na 4, ale za to, že se jedná o novou dlouhou českou drarry povídku (a autorka se nevyžívá v mučení postav), kterých je jak jehel v kupce sena, dávám 5.”

Bůh přeje vojákům

Autor: skree_ratling      Jazyk: ČJ

kami:

“Ak sa nemýlim, tak zatiaľ jediný AU, ktorý naozaj za niečo stál. Myslím, že je to spôsobené veľmi dobre spracovanými charaktermi. EDIT: Mám rada vojnové príbehy. Sú to jediné príbehy, ktoré naozaj zbožňujem Alebo... tento je aspoň trochu s vojnou súvisiaci.”

Proč nenávidím Smrtijedy

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

kami:

“Mierne sentimentálny Moody. Ale veď prečo nie? Keď je tam ten mladučký a svojou podstatou veľmi, veľmi smutný smrťožrút. (Mne osobne sa to páčilo, hoci som zaťažená na tieto dve postavy.)”

Dovolená aneb Bradavice dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

kami:

“Veľmi ma to bavilo. Som rada, že Severus dokázal vždy zabodovať. Malo to vynikajúci vtip i nápad.”

Chvilkové rozptýlení

Autor: Vissy      Jazyk: ČJ

kami:

“Dejovo to vidím za 4 body, ale ten pár a prekladateľka to u mňa zdvihli na TOP. EDIT: Nedá mi to, v top musím mať pre mňa naozaj špeciálne poviedky, dávam to na 4.”

Everyone Loves Draco

Autor: foxfur      Jazyk: fanart

kami:

“Moja všeobecná reakcia je táto: ":D". A tiež som si všimla Harryho, presne takto si ho totiž predstavujem. Rozkošné decko.”

Štěstí je tam, kde ho najdeš

Autor: Razzberry      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Jsem poměrně rozpolcená, líbilo se mi to, nemohla jsem se místy odtrhnout, ale... Ve výsledku Mi to přišlo hodně ooc, a neukoncene. možná to někomu vyhovuje, mně teda vubec”

Everyone Loves Draco

Autor: foxfur      Jazyk: fanart

Benny:

“Harry je rozkošný:)”

Severus Snape comics

Autor: Qinste      Jazyk: fanart

belldandy:

“Mně to vlastně přijde svým způsobem roztomilé, že tam ten hlavní kousek chybí. Při své nízké inteligenci jsem musela chvíli popřemýšlet než se mi v hlavě poskládal celý příběh. Tohle je krásná dokumentace známého faktu, že komiks je postaven na schopnosti čtenářů domýšlet si děj mezi jednotlivými políčky. Ten neviděný děj mezi políčky je takovým komiksovým mystériem. :) / PS: A ještě mě dostal ten komentář pod komiksem: "Because Severus is a SS/HP shipper." Že by? :)”

Co kniha, to drabble

Autor: Severed Lies      Jazyk: ČJ

kami:

“Whisky je fanon, ktorý neakceptujem. Drabble nie vždy naznačili, čo chceli. Bolo to zaujímavo spracované.”

Strážce tajemství

Autor: switchknife      Jazyk: ČJ

kami:

“Určite je to dobrá poviedka.”

Není zač

Autor: Sparrowhawk      Jazyk: ČJ

kami:

“Tí sa nezaprú.”

Harry Potter | The Black Parade

Autor: dazzleme7      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“+povzdech+ Tohle už taky nějakou dobu znám... :-D”

Herci

Autor: Snegurochka      Jazyk: ČJ

kami:

“Áno.”

Mínotaurus

Autor: snapelike      Jazyk: ČJ

kami:

“Toto je poviedka presne na mňa stavaná.”

Severus Snape comics

Autor: Qinste      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Škoda že tam není ta část, kdy vytahuje hůlku a usmrcuje autorku... tyhle okýnka mám na všech obdobných komiksech nejraději. :-D”

|<  << 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22  >>  >|