Komentáře - Září 2013

|<  << 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >>  >|

Otázky vědy

Autor: AnnasellaEmm      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Místy je to možná trošku uspěchané, ale líbí se mi zde Narcissa - její nemoc, snaha překonat, co se jí stalo... a taky neodolám povídkám, kde se vyskytuje Charlie :)”

Afrodenzia

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“No ano, nemohu to neříct, jasně vidím ovlivněnost tématem, které tu u povídky není dostatečně v hlavičce zdůrazněno. Nicméně i kdyby bylo, nezáleželo by na tom, stejně by to dopadlo tak jak to dopadlo. To provedení je... inu není špatné, ale je to průměr.”

Afrodenzia

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Tohle snad raději ani nekomentovat, ale za přečtení to rozhodně stojí... :D”

Pět galeonů na vítěze

Autor: Hafthand      Jazyk: ČJ

Zástupkyňa:

“Lepší priemer. :) :D”

Afrodenzia

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

Zástupkyňa:

“Rozprávka. (A tak trochu blbosť. :D)”

Everyone Loves Draco

Autor: foxfur      Jazyk: fanart

Zástupkyňa:

“:D”

V síti

Autor: Spitfire      Jazyk: ČJ

l.terka:

“:)”

Strážce tajemství

Autor: switchknife      Jazyk: ČJ

Salome:

“Ve svém žánru patří k nejlepším. Naprosto souhlasím s komentářem Belldandy - co mě na tom fascinuje nejvíc, je právě to perfektně popsané ponížení Hermiony, ponížení, které si ona ale nakonec vnutit nenechala. A samozřejmě - perfektní styl a jazyk. A pokud jde o to, zda lze vynutit sexuální vzrušení: Nemyslím, že ho lze vynutit pouze fyzickou stimulací. U ženy je jeho součástí vždy psychika. Ale psychika má mnoho vrstev. Velmi dobře si umím představit (i z vlastní zkušenosti), že něco zároveň žena chce i nechce. Ale samozřejmě, pokud by jí byl skutečně odporný, tedy po všech stránkách, i té fyzické, tak by to bylo něco jiného. Avšak souhlasila by s tím, pokud by na určité - nevědomé, napřiznané, a nepochybně i zuřivě zapírané - úrovni ji nepřitahoval? Mně osobně se rozhodně stalo, že mě přitahoval muž, který mi byl nepříjemný, neměla jsem ho ráda, bála jsem se ho, a rozhodně bych s ním rozumově nic mít nechtěla. A nikdy bych na to dobrovoně nepřistoupila. Ale donucena - tedy kdybych měla tu výmluvu, že jsem byla donucena - ano, dokážu si představit leccos. Tím rozhodně nechci omlouvat znásilnění, ale cítím tuto situaci jako přci jen poněkud odlišnou.”

Strážce tajemství

Autor: switchknife      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Ne, podle mne tato povídka není klasické PWP o tom, jak někdo někoho znásilní, aby dotyčný křičel napřed "Néé" a následně po pěti sekundách přešel na "Anóó". Tato povídka pojednává o tom, jak ponižující je při sexuálním obtěžování vědomí její oběti, že navzdory tomu, že celý akt ve své hlavě odmítá, může pociťovat erotické vzrušení. Na čemž nevidím nic, co by bylo mimo, protože tak to zkrátka je. A ano, jistě že není realistická, jistěže je psána prostě jako PWP, přesto doznávám, že mi přijde reálnější než devadesát procent fanfiction, které jsem četla. No jasně, že tu Severus budí lítost. Co jiného cítit k ubožákovi? :) Ale speciální ocenění si tu ponechávám za Hermionu. Ve většině snamione mi přijde jako průměrná hrdinka červené knihovny, zde ji zápletka umožňuje projevit se jako žena, která má dost inteligence a sebevědomí, aby si nenechala vnutit pocit provinilosti. Navzdory situaci ona není oběť, protože se jí ve své hlavě nestane. V tomto případě platí, že bych chtěla být ženou jako je ona. Zase jednou PWP, které na mě udělalo vážně dojem.”

Strážce tajemství

Autor: switchknife      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“Fanfictionové klišé (omýlané stále dokola), že lze vynutit sexuální vzrušení či dokonce orgasmus, mi připadá i po těch letech čtení ff stále odporné. U chlapa možná, jako čistě fyziologickou reakci, ale u ženské? Těžko. I tady lze předpokládat nějakou fyzickou reakci na podnět, ale se vzrušením těžko co společného. Opakuje se to v povídkách s usilovností, že neváhám to nazvat "prosazováním názoru" a připadá mi to jako nesmírně nezdravý způsob myšlení, protože podle komentářů je patrné, že se bere poměrně vážně. Upřímně přeji čtenářkám, ať nejsou nikdy konfrontovány s realitou. Z čiště literárního hlediska musím říct, že mě to tam nesmírně ruší a kazí veškeré vyznění, i když by zbytek byl dobrý. Přesto má tato povídka obrovský klad ve svém vyústění. Nevěrohodný, protože Hermioně nakonec muselo dojít, že se neměla nechat zatlačit do takové situace, ale přesto výrazně pozitivnější než obvykle bývá.”

Svit v tvých očích

Autor: Ivet      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Roztomilá slaďárna. Rozhodně to nic hlubokomyslného - je to krutopřísežná romantika, ale hádám, že tohle ani žádné vyšší ambice nemělo. :)”

Ministry Interference

Autor: Lori94      Jazyk: AJ

Benny:

“Tohle je buď myšleno zcela vážně nebo je to fucking joke a já nejsem ta správná cílová skupina.Začlo to vtipně, Ministerstvo usoudilo, že po válce a tolika obětech je nutné podpořit sňatky a natalitu(porodnost)Vydalo zákon, že každý nečistokrevný si musí vzít čistokrevného kouzelníka, ovšem to by nebylo ministerstvo, kdyby si nekladlo podmínky.A to, že musí partneři mít určeno dominantní a submisivní roli, dále povinnost otěhotnět několik měsíců po svatbě..ale pak to bylo klišé za klišé jaké si z toho umíte odvodit.Lucius a Cissa se jim do toho pletli, požadání o Dracovu ruku, první rande, svatba, první sex, lektvar na oplodnění, dvojčata, Draco jako hysterická prvorodička..tak se ptám, proč tohle dílko si zasloužilo skoro 600komentářů?!?Američané jsou zvláštní a zřejmě trpí nedostatkem vkusu.”

Rub a líc

Autor: Ryiuhi      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Není to špatné, ale ten konec se mi nelíbil. Takže mezi 2 až 3.”

Spravedlnost pro Prince

Autor: Alis      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Jsou tam okamžiky, které se mi opravdu hodně líbily, ale jsou tam i chvíle, kdy jsem se trošku nudila.”

Hands

Autor: switchknife      Jazyk: AJ

belldandy:

“Takže, tahla kraťoučká záležitost od switknife kupodivu není vůbec žádné PWP. Je to spíše takové poeticko-patetické vyznání. Očekávám, že zde přítomní slashoví veteráni to musí povídce vytknout. Nu, četla jsem to už před docela dlouhým časem a prostě vím, že mi ta věc v hlavě uvíznout umí. Vidím to na 4/5, poctivě asi spíše čtyři. No dobrá, ale já ji mám zkrátka ráda. // Přidávám odkaz na překlad do polštiny, protože právě v této verzi jsem to sama četla: http://arielgobuss.tnb.pl/viewpage.php?page_id=116”

Hands

Autor: switchknife      Jazyk: AJ

Benny:

“A vlastně proč ne?Když někoho milujeme básníme o něm.Ruce umí být fascinující:)”

Pět galeonů na vítěze

Autor: Hafthand      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“:D Tak stane se”

Prvá zrada

Autor: twocanz      Jazyk: SJ

kami:

“Tiež sa pridávam k hlasom, ktoré tvrdia, že Siriusove neustále opakovanie si vlastnej viny bolo nad únosnú mieru.”

Psí kusy

Autor: Trpaslenka      Jazyk: ČJ

kami:

“Aj napriek hromadnej kombinácii je to stred.”

Posudek odborného článku zaslaného redakci časopisu „Mugglische Chemie“

Autor: Trisia      Jazyk: ČJ

kami:

“Snape.”

Uvízl jsem s TEBOU!

Autor: Toxic Doxie      Jazyk: ČJ

kami:

“Táto bola vtipná.”

Zatímco svět spí

Autor: Topaz Eyes      Jazyk: ČJ

kami:

“Vo svojej podstate je to dobré, možno by to vyznelo lepšie bez fandomu.”

Pět galeonů na vítěze

Autor: Hafthand      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Fakt sladká a vtipná povídka...”

Akademická rozprava

Autor: there goes my gun      Jazyk: ČJ

kami:

“Ušlo to.”

Všudypřítomný Mr. Black

Autor: The Moste Potente      Jazyk: ČJ

kami:

“Sviňa svinská! Ľúbilo. :D”

|<  << 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >>  >|