Komentáře - Září 2013

|<  << 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20  >>  >|

Miluji tě až za hrob... ten tvůj

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Desire:

“Wow,. No, zajmavé téma.. Nemůžu říct, že by mi tohle téma vadilo, ale není to úplně můj tip :D Ale za spracování a nápaditost dávám 4-5 :))”

Manželské zvýhodnenie

Autor: miamadwyn      Jazyk: SJ

Akae21:

“Pobavilo.”

Manželské zvýhodnenie

Autor: miamadwyn      Jazyk: SJ

Lucie:

“Je to taková blbůstka... ale mně se to prostě líbilo. Pobavila jsme se.”

Draco in darkness

Autor: Plumeria      Jazyk: ČJ

Benny:

“Měla jsem chuť dát pětku, ale ten future epilog mi to nějak zkazil.Zatím za čtyři.”

Z vlastní vůle

Autor: Slimča      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Velmi silné, vracet se k tomu nebudu. Ne že by povídka nebyla dobrá, je prostě tvrdá. Za přečtení ovšem rozhodně stojí.”

Draco in darkness

Autor: Plumeria      Jazyk: ČJ

Akae21:

“Dostalo mě to.”

Pařížské tajemství

Autor: Magenta      Jazyk: ČJ

Benny:

“Merline, to bylo úžasné, nebudu na tom hledat chyby.Přiběh se odhrává na přelomu 19tého a 20tého století v kolébce impresionismu potažmo zde už je to postimpresionismus.Je o malíři a synu anglického obchodníka.Řekněme, že mi od začátku bylo jasné, že to happyendem neskončí.Ale stejně jsem brečela na konci jako blbec.Miluji téma malířství a musím říct, že dobově to autorka vystihla dokonale.Navíc mám tušení, že do Vincenta vtiskla trochu z Henriho De Toulouse-Lautreca, ten s oblibou maloval prostitutky, špínu Paříže a vydělával si tvorbou plakátu.Ovšem po stránce fyzické tak krásný nebyl, díky nehodě v dětství.To jsem zase odbočila:)Zkrátka bylo mi jasné jakým směrem se povídka bude ubírat, ale jak jsem už napsala, konec mne dostal a to se mi nestává často.”

Jeho vina

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Zcela neobjektivní hodnocení nenapravitelného romantika. Líbí se mi návaznost na kánon, zlom v Dracovi a spousta slovních obratů. A epilog.”

Domácí výuka

Autor: Umeko      Jazyk: ČJ

kami:

“Nepovažujem to za FF.”

Osudová sázka aneb Tvrdohlavá Láska

Autor: POPO      Jazyk: ČJ

Abel-Moony:

“Rád se k ní zase někdy vrátím.”

Spojeni

Autor: POPO      Jazyk: ČJ

Abel-Moony:

“Naprosto dokonalé a těším se na další díl.”

Zajíček

Autor: POPO      Jazyk: ČJ

Abel-Moony:

“Opravdu jsem se musel smát ~”

Co ti brání v pousmání 2- SS&HG

Autor: Sevy      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Víte, už dlouho uvažuji o tom, jestli sem toto video dát a nakonec jsem se rozhodla že ano. Samotné zpracování... inu, řekněme že nadšením nepadám pod stůl mírně řečeno, ale své místo tady to video má kvůli použité písničce. Zvláště rockové nebo pankové duše nechť se odprosí od toho, že se jedná o pop a Zagorku, a zaposlouchají se jenom do textu, který je opravdu na Severuse jako vyšitý. Myslím si, že ta písnička má potenciál (dokonce i slashová potenciál, považte, že by byl "holkou" Harry Potter? :-D), kterého by možná někdo s lepšími znalostmi a schopnostmi v tvoření videa uměl využít. A navíc, kdykoliv poslouchám radio (ano, šmankote, poslouchám Blaník, když chci něco českého, protože z moderní hudby mám nutkavou potřebu si nalít do ucha tekutý dusík pokaždé, když ji slyším) prostě si na Severuse vzpomenu a toto video na tom má svůj podíl. :-D// Když už jsme u Zagorky, tak co: "Proč nejsi větší? Když chci tě líbat, abys o schod výše stál." :-D // Haha! Vidím snarry úplně všude a když si tak rozkliknu tohle video; Rezek - Rozdíly. No považte, kolik z toho co zpívá, by se hodilo na Severuse a Harryho? :-D”

Jeho vina

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

Benny:

“Opravdu pěkná povídka, která nás díky kanónu provedla vztahem Draca a Harryho od jejich seznámení.Co mi na tom vadí je celkový informativní styl.Konec se mi líbil, silnější trojka.”

Jak ojet Hermionu Grangerovou

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Salome:

“To jsem už kdysi četla, díky za připomenutí.Dobře napsané. Taková drobná, dobře vypointovaná anekdota. Nelíbí se mi ta vulgarita v názvu deníku, a tedy i v názvu povídky.- Snape nebyl vulgární k ženám, navíc je z jiné generace, takže by použil distinguovanější výraz. Já vím, že je to maličkost, ale v miniatuře zaváží každá maličkost.”

Co ti brání v pousmání 2- SS&HG

Autor: Sevy      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Relevantnost textu písně k postavě - klidně i 5. Výběr scén k textu - 3/4. Ovšem obratnost střihu - takový ten rytmus, švih - ten je u mě tak za dva. Možná nespravedlivě. K videům, kde se pomalu střídají scény, si prostě hůře hledám vztah. Když je střih pomalý, tak asi potřebuji, aby video byla nějaká totální emoční ždímačka. :) Nicméně, musím doznat, se mi tahle verze od Sevy líbí víc než ta od Lucy. Lehce koketuji s myšlenkou, že bych to z vlastenectví vytáhla na čtyři, dovedla bych si to představit ... Ale po pravdě by mi to asi nešlo od srdce. Třebas to udělá nějaká snamionkářka. Budu doufat ... / PS: Jsem už tak zblblá, řekněme, že ze sledování snarry videí, že jsem v tom navzdory obsahu místy stejně viděla snarry zápletku. :)”

Saving Draco Malfoy - Zachraňte Draca Malfoye

Autor: Dayspring      Jazyk: ČJ

Amarelis.Flow:

“krásná povídka, hodně nápaditá”

Draco in darkness

Autor: Plumeria      Jazyk: ČJ

Amarelis.Flow:

“:)))”

Jeho vina

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

Amarelis.Flow:

“moc pěkné drarry, taková lehká jednohubka”

Len pár listov mimo

Autor: Devi, the Wynter Wytch      Jazyk: SJ

KalamityJane:

“A mně se to líbilo :-)”

Severus Snape / Lucius Malfoy - Use Somebody (SLASH)

Autor: TheArgesRivera      Jazyk: fanvid

Benny:

“Zatracenej snobskej Malfoy a trpící Severus..ke konci to trochu pokulháva, ale je to povedené.”

Afrodenzia

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

Benny:

“Nel-ly samotná předkec, který by upozorňil na zoofilii nenapsala a po zadavatelce jsem povídku editovala já, snad upozornění stačí..K povídce.Už jsem jí četla a je to takové rozpačité, ale v podstatě líbí.”

A Very Potter Musical

Autor: Matt Lang & Team StarKid      Jazyk: fanvid

Mrmla:

“Super”

V síti

Autor: Spitfire      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

V síti

Autor: Spitfire      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“...”

|<  << 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20  >>  >|