Komentáře - Září 2013

|<  <<  >>  >|

The First Time • Estriel FF • Harry/Draco

Autor: Sapphiamur      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Nu, myslím, že je to moc pěkný trailer s některými skvěle sestříhanými a zmontážovanými okamžiky. Hlavně u té milostné scény (1:43-2:13) si říkám, kde proboha tyhle záběry autorka sehnala. Po několikerém shlédnutí mě nakonec zaujal ten styl "pohybujících se fotografií", z nichž je skoro celý klip poskládaný. A navíc ... sestříhala to podle všeho nějaká češka, což je pro mě důvod pro body navíc. Třebaže samotný příběh mi nic moc neříká, tak na video říkám: "Hurá!" // PS: Proč se víc nedělají videa k českým fanfikcím?”

Covenant

Autor: Aucta Sinistra      Jazyk: AJ

Fleur Tera:

“For a moment they both simply breathe, and silence falls around them like cold rain. Everyone else has gone. Nádhera”

Nutrisco et extinguo

Autor: Zoffoli      Jazyk: AJ

Heredhether:

“Tahle povídka je obrovská. Není ale řeč jen o jejím rozsahu, ale o celkovém dojmu, který ve mně zanechala. Laťku toho nejlepšího, co jsem kdy četla, posunula zas o kousek výš. Přinejmenším na poli psychologie postav, která mě vždycky zajímá na prvním místě. Neměla jsem páru, že existuje věc zvaná „character study“, jinak bych si nějakou přečetla už dávno. Je to dílo člověka, který musí postavy ze „Sherlocka“ milovat, jednu po druhé rozmotat jejich spletité povahy a vplést je do gobelínu vypravujícího bolestný, dobrodružný a realistický příběh o následcích Sherlockovy „smrti“, dlouhé cestě ke znovushledání Johna a Sherlocka a ještě delší k návratu do života, který stojí za to žít. Žádné dílo ze mě dosud nevymámilo takovou škálu hlasových a emocionálních projevů, občas jsem se vážně styděla :D Po dočtení jsem měla pocit, jako bych celé ty 3 roky mezi Sherlockovým pádem a jeho návratem domů skutečně prožila (ve skutečnosti to bylo 10 dnů). A taky jsem došla k závěru, že 3. sérii Sherlocka nechci, protože všechno zkazí – takhle dobré to prostě v seriálu být nemůže. Pokusím se to shrnout. Pozitiva: bez gramatických chyb, osvěžila jsem si latinu, objevila spoustu nových písní (svým způsobem se jedná o song fic), zazní i čeština (árie z Rusalky je tu jakýmsi symbolem odloučení a naděje na opětovné shledání) a Sherlock zabloudí i do našich končin, charaktery jsou dodržené od začátku do konce - realističnost, Sebastian Moran (!!!), originální milostná scéna. Negativa: trochu mě mátlo vyprávění ve 2. osobě, k němuž místy autorka přechází.”

Mistrný plán

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“nič prekvapivé”

One Night at the Ministry

Autor: Maeglin Yedi      Jazyk: AJ

KalamityJane:

“Tohle bylo naprosto dokonalé a naprosto nevhodné pro čtení v čekárně plné lidí :-D”

Broodmare

Autor: Jill Vaughan      Jazyk: AJ

Benny:

“Co si o tom myslet?Potty jako nový Pán zla, který stvořil šťastnou a početmou rodinku..sice zvláštní a nezvyklé, ale líbilo se mi to.”

The First Time

Autor: Estriel      Jazyk: AJ

Trinyx01:

“cute”

Mistrný plán

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

Benny:

“Zápletka mi byla jasná..a zde se ukazuje, že na konci byl Draco buď ožralej nebo ganc blbej, když nenahmatal prsa a dlouhé vlasy.”

Collecting Potion Ingredients

Autor: Griffinhart      Jazyk: fanart

Lanevra:

“To chodím očumovat na svém DA už dlouho. :-D”

Pretty Woman

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

nika.bezi:

“uzasna :)”

The First Time • Estriel FF • Harry/Draco

Autor: Sapphiamur      Jazyk: fanvid

Memorin:

“Pěkná píseň, ale trochu mě to nudilo. Mohlo to být kratší...”

Mistrný plán

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“A Dracovi zase jednou něco tak úplně nevyšlo podle plánu. :)”

Collecting Potion Ingredients

Autor: Griffinhart      Jazyk: fanart

Akkarra:

“:D”

The First Time

Autor: Estriel      Jazyk: AJ

Fleur Tera:

“začínam oceňovať drabbly, ktoré povedia celý príbeh a ušetria 59 kapitol o ničom.. krása”

Mistrný plán

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

Amarelis.Flow:

“Strašně lehce a svěže psaná jednorázovka.”

Úkol

Autor: EmhyrVarEmreis      Jazyk: ČJ

W1ktorka:

“umřít či ne? a ten konec? moudrá myšlenka”

Collecting Potion Ingredients

Autor: Griffinhart      Jazyk: fanart

W1ktorka:

“moc fajn”

[TheAvengers] Thunderfrost Tamagotoji

Autor: zashache      Jazyk: fanvid

W1ktorka:

“moje uši.... :DD”

Changed Perspectives

Autor: Amledo      Jazyk: AJ

W1ktorka:

“dočteto, ušlo”

Rain

Autor: yukipon      Jazyk: fanart

W1ktorka:

“známe známe... :)”

One Night at the Ministry

Autor: Maeglin Yedi      Jazyk: AJ

Fleur Tera:

“víťahová scéna sa mi ešte dlho z pamäte nedostane :D”

Žádný tak slepý

Autor: Pun      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Hm... Jdu si zase jednou pustit film. :)”

Red Hills

Autor: Akame Sora      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“moje nejoblíbenější drarry! nádherný, propracovaný příběh...”

The First Time

Autor: Estriel      Jazyk: AJ

Benny:

“Hm, klasická Estriel v anglickém župánku..upřímně nevím.Podobné dílka ve mně nic nevyvolávají.Lepší trojka za anglickou verzi.”

Red Hills

Autor: Akame Sora      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Příliš dlouhé. Chtělo by to takových 10 - 15 kapitol dát pryč. Zejména ty, kde se dokola pořád jen omýlá, jak se kdo ke komu chová - je to zdlouhavé a nudné. Nevím - osobně z toho nejsem nějak odvázaná. Byla to sranda, to ano, ale dost věcí mi tu vadí. Nejvíc asi Samuel - rozhodně mi nepřišel jako úžasné dítě s úžasnou povahou. Pro mě to byl jenom rozmazlený, nevděčný spratek, ze kterého jsou naprosto bezdůvodně všichni totálně vysraný (pardon). I když to má své mnohé klady, pro mě je to zklamání.”

|<  <<  >>  >|