Komentáře - Srpen 2013

|<  << 10 11  >>  >|

Fúzatý, starý čert rohatý!

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

Benny:

“Není trochu předčasné hovořit o páru?Ona je to dost jednostranná bolestivá záležitost:D Asi jsem blázen, úchylák nebo jen psychicky nenormální jedinec, ale Albus od jisté doby je pro mne sexuálně přitažlivý jedinec.Víc slashe s Albusem;D”

Fúzatý, starý čert rohatý!

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

Zástupkyňa:

“.”

Fúzatý, starý čert rohatý!

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

Lanevra:

“Váhala jsem mezi čtyřkou a pětkou, potom jsem si řekla že za pár to zvednu nahoru. :-D”

Po čem muži touží

Autor: Elehyn      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Ono už je to poměrně dávno, co jsem tuhle povídku četla. Vím ale, že jsem ji četla dvakrát, a že mi pokaždé bylo líto, že jí navzdory tomu úžasnému námětu něco málo chybí.”

Bezstarostná jízda

Autor: switchknife      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Já vím, je to asi hrozné, ale pokaždé mám nepříjemný pocit, že použité mazivo muselo na pokožku působit agresivně. :D Přesto čteno opakovaně a s gustem. :D”

Dovolená aneb Bradavice dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Miluju! Prostě miluju tuhle povídku. Není sice konstantně na pětku, ale opakovaně při ní brečím smíchy. Nemůžu jinak. :)”

Bezstarostná jízda

Autor: switchknife      Jazyk: ČJ

kami:

“Takého Remusa priam zbožňujem, konečne je z neho aspoň trochu chlap, narozdiel od Siriusa, ktorý mi skôr pripadá ako baba. Je to podľa mňa skvelá poviedka so sexuálnym motívom, ak sa to tak dá opísať.”

The Prince's Tale - Animation

Autor: RandomMumble      Jazyk: fanvid

kami:

“Vydarené - je slabé slovo.”

Světlo v temnotách

Autor: Leonyda Styron      Jazyk: ČJ

kami:

“Je to už dávno, čo som to čítala. Konkrétne pred dvoma rokmi. Vtedy sa mi páčila a mala som k nej pripísaný takýto komentár: Táto poviedka ma oslovila z množstva dôvodov, prvý a najhlavnejší je asi ten, že autorská postava, ktorá je vložená do príbehu má jedenásť rokov a nastupuje do školy, dej mení minimálne, pretože pravou hlavnou postavou je Severus Snape, jej bratranec, ktorý je od nej starší a vída sa s ňou zriedka. Človek potom nemá pocit, že sa celý svet točí vôkol jeden osoby. Ďalej sa mi samozrejme páči, že tam vystupuje Severus, ale aj spolu s Lily a ostatnými záškodníkmi a postavami, ktoré sa tam neustále obmieňajú. Snape tiež nie je zobrazovaný ako niekto dokonalý, ale človek s chybami, možno to je spôsobené aj vzťahom autorky k postave: „I přestože tuhle postavu (Severus) nemám ráda, neodolala jsem tomu, abych ji ukázala poněkud v jiném světle.“ Ako Slovák nie som úplne kompetentný človek na to, aby som posúdila správnosť gramatiky alebo štýlu. Autorka tiež na oživenie každej kapitoly dodala obrázok na koniec. Poviedka nie je dokončená a pravdepodobne už nikdy nebude. Tiež 5 bodov si určite nezaslúži, ale ja ju nechcem stratiť. Je to taká moja raritka. (Dnes neviem, ako by na mňa poviedka pôsobila, asi by som jej dala lepší priemer.)”

Harry Potter a stříbrný čaroděj

Autor: Jarwis      Jazyk: ČJ

Salome:

“Tak jsem se podívala, jestli stojí za přečtení, ale 60 chyb na 1461 slov je skutečně příliš. A jde i opravdu hodně závažné chyby, které svědčí o naprosté neznalosti nebo naprosté neúctě ke čtenářům. Oboje mi vadí. Kromě toho jsou věty neuvěřitelně kostrbaté, neumětelské. Nějak se mi nechce věřit, že by tímto stylem mohlo být napsané něco kvalitního, a pokud ano, neměla bych z toho požitek”

Po čem muži touží

Autor: Elehyn      Jazyk: ČJ

Trinyx:

“...”

Harry Potter a stříbrný čaroděj

Autor: Jarwis      Jazyk: ČJ

Trinyx:

“Úplně úžasná povídka, ale no ten konec!! :O)”

Why trust Snape? - fanart

Autor: Elenai      Jazyk: fanart

KalamityJane:

“Já mu to teda žeru :D”

The Very Secret Diary of Legolas

Autor: BlackjackSadie      Jazyk: fanvid

kami:

“Legolasova verzia príbehu a najviac sa mi páčila okomentovaná scéna s Aragornom a Frodom. :D”

Kdyby

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Škorpion:

“Taková krásná reklamní ochutnávka.”

The Very Secret Diary of Legolas

Autor: BlackjackSadie      Jazyk: fanvid

Zástupkyňa:

“.”

Trest v měsíčním svitu

Autor: eeyore9990      Jazyk: ČJ

Škorpion:

“Když už jsem věnovala čas na čtení- ohodnotím. Z dané situace bych si dokázala představit vzejít něco brutálnějšího. Tohle bylo... milé? V našich končinách ne tak profláknuté párování, to se také cení. Takže milí bratři to ode mne mají za tři.”

Taking the Hobbits to Isengard

Autor: Erwin Beekveld      Jazyk: fanvid

kami:

“Tento originál mám rada vlastne až vďaka Orlandovi. Dostalo to novú hodnotu.”

Severus+Lily Bookmarks - fanart

Autor: ellaine      Jazyk: fanart

kami:

“Tento mám rada.”

Why trust Snape? - fanart

Autor: Elenai      Jazyk: fanart

kami:

“No, kto by mu neveril? :D”

Po čem muži touží

Autor: Elehyn      Jazyk: ČJ

kami:

“Dávno, dávno to bolo, čo som ju čítala, ale ešte si z nej niečo pamätám.”

Trest v měsíčním svitu

Autor: eeyore9990      Jazyk: ČJ

kami:

“Keď som to čítala, nebol to práve najlepší dojem, povedzme, že sa mi to zdalo odfláknuté, hoci to asi nie je ten najlepší výraz.”

Cast Aside

Autor: e-c-h      Jazyk: fanart

kami:

“Kombinácia farieb sa mi páči a tiež sa skôr prikláňam k tomu orgazmu, hoci skôr k umeleckému.”

Eileen Prince

Autor: e-c-h      Jazyk: fanart

kami:

“Pokiaľ som to nemala priblížené, tak mi to pripadalo ako starší Severus, keď som si to zväčšila bola to viacej jeho matka, ale takýto vizuálny "omyl" sa mi páči, pretože bol reálny, biologicky prirodzený.”

Young Severus Snape

Autor: e-c-h      Jazyk: fanart

kami:

“Skôr ako Snape mi pripadá ako elf, ale inak pekné.”

|<  << 10 11  >>  >|