Komentáře - Srpen 2013

|<  << 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27  >>  >|

Cesta

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

sisi/ctenar:

“Dala jsi mi tím něco nepopsatelného, cestu jít dál a když to nejde tak v klidu můžu prohlásit že, "cesta která nikam nevede je blbá."”

Myrtilles II.

Autor: Syhrael      Jazyk: ČJ

sisi/ctenar:

“Ach ano nevyhnutelné dění :) vskutku je to tak .) jeden keřík nikdy nepostačí.”

Myrtilles

Autor: Syhrael      Jazyk: ČJ

sisi/ctenar:

“Borůvčí je citová záležitos, pořád je to jako mávat mi pod nosem miskou s těmi sladko trpkými plody. Pokaždé neodolám a alespoň jedinou uloupím. Po telepatii vždy vyberu ten díl který je na mé citové rozpoložení. Je to tvárná představa.”

Kinda I want to

Autor: Ariel Lindt      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Tohle je eroticky nejodvážnější video, které znám. Ovšem ráda se nechám přesvědčit o tom, že má někde konkurenci... :) - U videí takové varování obvykle není třeba, ale zde platí - s dětmi nepouštět ! / Sice si nemyslím, že slash je totéž, co gay porno, ale totožné sním někdy být může. Za důležité považuji, že ani jedna verze ho dle mého nečiní nutně špatným či dobrým. Nicméně taky mám někdy pocit, že má leckdo potřebu si sex idealizovat a tak nějak ho nechat "zrůžovatět". A když to tak je, vadí mi to maličko z jednoho prostého důvodu, nemůžu tomu příběhu pak věřit, přijde mi to totiž nereálné. Nicméně ne že bych ani já nikdy na žádnou idealizaci neslyšela. :) // Musím se přiznat, že jsem viděla všeho všudy jedno gay porno, tohle srovnání mi tedy chybí. :)), ale nějaká ta videa slepená z vícero filmů jsem už přeci jen viděla a přijde mi, že málokdo umí tak pěkně zahladit rozdíly mezi použitým materiálem (tak aby ty rozdíly nebyly do očí) jako Ariel Lindt. Přiznávám, že jsem vůči Ariel pozitivně zaujatá. :) Zkrátka já bych řekla, že tu byl potenciál použitého materiálu využit docela dobře. :) / Doznávám, že já zastřenost miluju - z podobných důvodů jako miluju Tarantinův "Grindhouse" - dává více prostoru pro domýšlení si. :)”

Srdce bez společníka

Autor: Michmak      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Taková milá smutná pohádka, nikoli zrovna strhující. (Narážky na Šípkovou Růženku a Sněhurku tu nejsou jen tak pro nic za nic.) Nettie je podle mne na zabití ... Jinak to většinou jde, ale na mě je tu všechno tak nějak moc uhlazené. Dobře se čte, ale pro mě neexistuje žádný důvod si tuhle fikci zapamatovat, ale evidentně se najde dost lidí, které tahle povídka může potěšit. /// Takže z odstupu upravuji hodnocení. - Tahle fanfikce má příběh a ten příběh není (zcela) klišovitý. I když o tom, že na něj bylo třeba dvacet kapitol trochu pochybuji. Epilog ... ten mi na tom všem přišel asi nejzajímavější. Postavy: Snape je ušlechtilý muž, chápavější než zbytek lidstva a Hermiona skoro totéž v ženském podání. Pro sžíravý sarkasmus nebo pedantství v tomhle příběhu není místo. Asi by se to dalo nějak zdůvodnit. Pokud jde o Nettie - už jsem se vyjádřila výše, já v ní vidím všechápající empatickou a zároveň iritujícně nijakou MarySue. Ale to vše, je (zdaleka nejen) ve snamionkách tak nějak zvykem. Tahle měla nad to snad i něco navíc. Když zvážím, že mě při hodnocení ovlivňuje averze ke všem hlavním hrdinům (a Nettie zvlášť), vytáhnu to tedy se sebezapřením na čtyřku. Nicméně výš nepůjdu leda by na mě mířila hlaveň pistole. Málo vášně, za to hodně růžových pocitů. Je pro mě skoro nepochopitelné, že to napsal někdo, kdo má rád Větrnou hůrku. Pro milovníky klasické červené knihovny ideální a já to také nějak přežila. :)”

Úžasná karikatura intimností

Autor: AnnasellaEmm      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Povídka nepřekvapila v žádném ze svých okamžiků, ale něco takového ani neslibovala. Charaktery mnohých jsou samozřejmě hodně OOC, ale kde ne - a tady hodně sedly do příběhu a v takových chvílích mám tendenci odpouštět. Překlad by místy potřeboval betaread, ale zajímavé je, že to jsou opravdu jen místa, kde ujížděl pravopis nebo stylistika, a kdyby si to po sobě překladatelka ještě jednou s odstupem přečetla, určitě by vychytala hodně ryze anglických obratů nebo nešťastných českých ekvivalentů. Co mi nesedlo, byl epilog, přišel mi ryze rowlingovský a přibližně stejně povedený (tj. zničil kouzlo celého předchozího příběhu). No ale samotný příběh mi učaroval a velice zpříjemnil dvě cesty vlakem, přičemž během jedné z nich vybouchlo cosi v lokomotivě, a tak se povážlivě protáhla. (Nutno dodat, že mi PDF verze pětkrát shodila celé Windows. Netuším, čím to mohlo být, ale po smazání - a před stažením - se mi to nestalo jedinkrát.) K příběhu se mi asi ani nechce být moc konkrétní, ale líbilo se mi, jak moc byl plný cukru, asi jsem takovou oddychovku potřebovala. Nemyslím si, že mi to utkví, ale četla jsem vysloveně s chutí.”

Rozptýlení

Autor: faithwood      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Juj... :D”

It’s Not Canon, Harry

Autor: Akemi42      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Chtěla jsem přidat ještě něco na ukázku od Akemi42. Tohle je z toho, co znám od ní mé nejoblíbenější video. Nic extra. Ale nějak mi přijde, že tu obraz a hudba pěkně "šlape". Tohle video bych nepoznala nebýt Roxian. Já totiž sjíždím pořád jen dokolečka youtube a tam zrovna tohle není. :) Takže děkuji Roxian.”

Tear you apart - Harry/Snape SLASH

Autor: Ariel Lindt      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Jsem ráda, že ještě pořád mohu najít video od Ariel Lindt, které neznám. Není vůbec špatné a je zatraceně hodně kinky. Proto asi zmizelo z youtube. :P / Ha! Ten nový odkaz jsem dohledala já. To jsem ale dobrá, co? :) / Tohle je asi vůbec první fanvideo, ve kterém můj muž (hudební publicista) považuje hudbu za (případně, tedy s jistými výhradami) poslouchatelnou. Já sama nemám absolutně žádný hudební vkus, takže mi nezbývá něž dát na jeho posudek. :)”

Вы ненавидите меня...

Autor: MeloriaMeroyar      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Takže, když už jsme v těch cajdácích. Zde moje "guilty pleasure". A na vysvětelenou: ta čtyřka je z mé strany pokusem o objektivitu. Doznávám pocitvě, že když si ten klip prohlédnu kritickýma očima, že je tak na trojku - takový průměr. Žádnou mimořádnou střihačskou práci v tom nevidím, ale míra mé obscedantního nutkání to stále dokola poslouchat byla svého času na pět. / Musím dodat, že na moji oblibu tohoto videa má také vliv ona píseň. Ne snad nějaká její mimořádná kvalita. O nějakých "hodnotách" onoho ruského popového šlágru si nedělám iluze. Myslím si ale, že je ideální pro párování znepřátelených postav. A v daných souvislostech mě zkrátka uměla chytit za srdce. Mimojiné na youtube se s ní najdou i další - ne HP - slashové páry.”

Jak to děti často dělávají

Autor: Lux      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Bože! Tak tohle bylo vážně pedofilní! :) Celou dobu jsem si snažila sugerovat, že má Harrry apoň šestnáct, aby mi to přišlo přijatelnější. Bylo to ovšem docela těžké, když události zcela jasně odkazují na čtvrý ročník. Bože! Bylo to pedofilní ... ale tak dobré ... hmm ... Teď mám chuť taky si vlézt pod stůl. A vůbec, kde je můj manžel, když ho zrovna potřebuju. Pěkne by si seděl u tohohle stolu a já bych byla pod stolem .... To by byla nádhera ... / Musím přiznat, že Lanevra má (aspoň takový je můj pocit) naprostou pravdu s tou šťávou. Nu, já měla prostě trochu problémy se s tím vyrovnat. :) Být to realita, jde Snape do vězení ... Ale reality to není, že? :D”

Repechage

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: ČJ

belldandy:

“K téhle povídce jsem přistupovala už s jakýmsi očekáváním (jako k té povídce, co má být fakt dobrá) a to je asi vždycky trochu problém. Každopádně můj první pocit bylo zklamání. Dobře, že SinamLlumi připsala varování ohledně OOC. Já si představuji Snapea jízlivějšího a méně přístupného, Siriuse více rozvernějšího a okouzlujícího a Remuse empatičtějšího. Nicméně postupem času... jsem svůj postoj trochu přehodnotila. Ony mají postavy v povídce vzhledem k své historii určitou logiku a lze je takové přijmout. Pořád se divím, když od jiných čtenářů čítám, jak se jim ta či ta povídka líbila na začátku ale pak je to přestalo bavit, protože já to mívám častěji obráceně. Tentokrát taky. Myslím, že mi několik prvních kapitol trvá než si zvyknu na pravidla dané fikce. Mé kladné pocity z Repechage kulminovali někdy kolem třinácté kapitoly. :) Taky svým způsobem pomohlo, když jsem čtení proložila jinou povídkou zhruba stejné délky (Bylo to Srdce bez společníka), protože konfrontace s jiným textem mi jasně ukázala, oč je tenhle příběh realističtější, opravdovější a dokonce i vášnivější než průměr fanfikčního milostného žánru. PS: Jako bonus započítávám, že jsem se díky této fikci dozvěděla, co je to "repechage" (Přiznávám, že můj sportovní rozhled je na nule) a seznávila se s Nářkem nad Airtem Uí Laoghaire. To bylo rozhodně pro můj život přínosné :).”

Sarek/Amanda - I Am Stretched On Your Grave

Autor: blayzy      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Já se přiznám, že jsem nikdy na tohle párování na youtube nedoklikala. :) (Stejně jako jsem se do teď nikdy nedoklikala na Scottyho a Uhuru. Svět má plno překvapení. :)) Nu teď jsem se podívala a našla /jen/ čtyři videa. Tohle mezi nimi opravdu bylo to nejzajímavější. (Teda musím doznat, že "You Asked Me Once" bylo hodně dojemné :), jenže to se sestává jen ze scén s tímto párem z nového filmu sestříhaných za sebou. ) Na tomto videu nejvíc oceňuji, že jsou tu použily i záběry z originálního ST. I když by si třebas někdo mohl myslet, že to střídání hlavních představitelů je rušivé, pro mě to bez původního ST prostě není ono. Mám pocit, že na nejvyšší hodnocení bych tam ráda měla i nějakou nadstavbu. Abych si řekla, juj, nechápu, jak tohle udělali. Každopádně nepochybuji, že se na tohle ještě ráda podívám, protože ten střih a hudba má rytmus, který mě chytl. Po pravdě právě si to pouštím už asi po páté ... PS: Rozdilný přístup klasického a nového ST k otázce, proč si vzal Sarek Amandu? : http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=nlLfzUUiJik / Z odstupu jsem se rozhodla zvýšit hodnocení na pět. :)”

Profesore, Pozor, Potter!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Hodnoceno po 85 kapitole. Pokračování se v tuto chvíli zdá v nedohlednu. - Je to sice docela dlouhé, ale ne tak jak by se dalo soudit podle počtu kapitol, protože jsou docela krátké. A je to dosud nedokončené. - A pro mě je to zatím nejlepší whampi, co jsem četla. - Já mám ráda, když je v povídce nějaké drama a tragédie a tady se to vine většinou bezproblémově. Já mám ráda, když je to pěkně seme/uke a D/S, zatímco whampi, zdá se mi, si potrpí na vyrovnaný vztah. A taky mi přišlo, že to trvá než se tenhle příběh nějakým směrem konečně pohne. - Tak bych měla být asi zklamaná, ale já jsem naopak příjemně překvapená, jak mě setrvávání v tomhle světě bavilo. A tak nevadí, když se na nové události dlouho čeká, když je to čekání vlastně docela zábavné a vztah tak má aspoň dostatek času na rozvíjení. Občas jsem měla podezření, že se porušilo něco z toho, co se výše napsalo, ale naštěstí mám děravou paměť, tak jsem to hodila za hlavu. Díru do literárního nebe to asi neudělá, ale myslím, že jsem si jako čtenář přišla na své. :) A ještě bych mohla přijít, pokud to bude dokončené. Takže whampi, tohle prosím dopiš ... :) PS: Když jsou tady hlavní postavy trochu OOC, je to odůvodněné, protože si měly vyměnit kus charakteru. Takže to docela beru ... Sargo k této povídce napsala komentář, s nímž se velmi ztotožňuji, který bych ale vztáhla na celé whampino psaní. A musím ještě dodat, že tato fanfikce patří v jeho rámci k tomu nejlepšímu.”

Muggle Sex 101, by Harry Potter and Severus Snape

Autor: Maeglin Yedi      Jazyk: AJ

belldandy:

“Hahá! Deziluzivní PWP. A pak že slashistky vůbec neví, jak vypadá takový sex ve skutečnosti. Ale ví (aspoň některé jo), jen zároveň tuší, že si o tom většinou nikdo číst nechce. :) Tohle je v mých očích jedno z těch vtipných a nápaditých PWP, sex v něm není žádný božský transcendentální zážitek a dopracovat se k němu je docela náročná práce. Při čtení jsem si vzpomněla na hlavního hrdinu Hostujících profesorů, který jednoho dne došel ve svém životě ke zlomu, když pochopil, že všechny ty přípravy kolem sexu (před ním a po něm) mu prostě už nestojí za to. :D Dávám 4/5.”

Snarry Song

Autor: Akemi42      Jazyk: fanvid

belldandy:

“No, nepotěšilo by vás kdyby jste zjistili, že máte svou hymnu? :) / Tenhle song je na youtube dokonce ve spojení se třemi různými videi, ale tahle verze od Akemi se mně osobně líbí nejvíc. / Objektivně vzato klip tak za 3 body, ale ve spojení s radostí nad tím, že mám hymnu... A výkon melory98, která to zkomponovala, si taky nějaký bod zaslouží. Zkrátka ty čtyři body jsou za za radost z toho, že mám také svou hymnu.”

Když...

Autor: Assez      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Na Assez oceňuji zejména to, že její texty nejsou nikdy x-tým převyprávěním téhož. U málokoho vidím tolik úsilí přidat do fikce i něco za sebe. Taky si myslím, že se snaží opravdu vystihnout charakter postav. Speciálně u téhle fikce se mi líbí míra, do jaké ctí data kánonu, včetně epilogu (ne, že bych to vyžadovala, ale prostě málokdy se to vidí.). - Když .. se skládá ze dvou (až tří) poměrně odlišných částí. V první jsou jen krátké kapitolky představují si jednotlivá setkání hlavních postav, v druhé jsou kapitoly delší, vyprávění souvislejší - a v ději se Severus a Harry znovu setkávají v Bradavicích. Asi si chovám pochybnost, zda se nebylo možno k cíli dostat rychleji a příměji. Jestli by příběhu neprospělo víc prostých vyprávění, která by čtenáře snadněji uvedli do děje a kdesi cosi. Nu pětku ani odpad, jak si přeje Assez asi nedokážu dát, ale o té čtyřce nemám pochybností, zvlášť když zvážím nízké hodnocení ostatních, které mi (nic naplat) přijde trochu nespravedlivé.”

Snape dueling color step 1

Autor: lucife56      Jazyk: fanart

belldandy:

“Mně se tan obrázek docela líbí. Jak píšou v komentářích je to pěkně dynamické. Možná na Snapea až moc, ale... rozhodně by to nebyl první obrázek se sporným Snapem, který by se mi líbil. :) Dávám - 3/4. / Myslím, že má poctivá odpověď na Benninu otázku zní, že je to nejspíš změť všech těchto všelikých náhledů dohromady.”

Nezáměrně tvůj

Autor: Dinkel      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Edit: Ok, nedalo mi to, říkala jsem si, že není spravedlivé hodnotit špatně něco, co jsem nedočetla, tak jsem zatnula zuby a pustila se do toho. Výsledek: předně se omlouvám těm postavám, které jsem kdy označila za Mary Sue. Obávám se, že až doteď jsem plně nechápala význam oné definice. Musím říct, že proti Harrymu Potterovi v této povídce je poručík MS hadr. (Trochu jsem doufala, že stejně jako Mary se Potter dočká nakonec epické smrti. Jestli jsem se dočkala, vám neřeknu:)) Potter je zde krásným, chytrým, zábavným, milým,… prostě dokonalý stratég, výborný právník, skvělý lektvarista-vynálezce, úžasný diplomat, perfektní psycholog, neporazitelný bojovník, atd. (docházej mi adjektiva). A samozřejmě mocný, nepřekonatelný kouzelník, proti němuž jsou Merlin, Brumbál, Voldy a všichni dohromady jen břídilové a druhořadí iluzionisté. A bad guys jsou prostě loseři. Postavy nejsou OOC, postavy jsou WC (bez charakteru;)); jejich osobnosti, vlastnosti, nálady, jednání, rozhodnutí,… se mění třikrát za jednu větu a odpovídá chování tak dvanáctiletých. O psychologii se sice autorka snaží, ale vůbec ne důsledně a tím pádem absolutně neúspěšně (i když s těmahle ne charakterama, tak to ani moc nešlo…). Věty občas nedávaj smysl, ale to je v pohodě, protože navazování odstavců taky často nedává smysl a celý text vlastně taky moc ne. Jedno se tomu musí nechat. Dostávala jsem hysterické záchvaty smíchu a bavila jsem se tím, ale spíš jen ze zoufalství. A dočasně nechci vidět žádnou ff a Voldyho už nikdy nebudu brát vážně! Mám tam několik oblíbených scén (jedna za všechny: kterak Voldy přijde za Luciusem a zeptá se ho: „Proč mě nikdo nemá rád?“) Rozhodně nechci odrazovat od čtení, věřím, že to své čtenáře najde, jen dodávám malé varování: připravte se na Voldyho říkajícího kočičko, broučku, zlatíčko; taky Voldyho nosícího květiny a čokoládu a smažícího palačinky dle autorky dokonalému Potterovi. Pokud se vám z tý představy zvedá žaludek, číst to nedoporučuju. P.S.: Přísahám, že jestli přede mnou někdo řekne slovo: křehký, drobný, malý, hubený, štíhlý, líce nebo jakýkoliv ekvivalent pro objetí, tak ho majznu palicí po hlavě. On asi ten komentář vyznívá dost negativně, ale chtěla jsem tím vesměs jen varovat, že jste-li alergičtí na MS, sladkýho Voldemorta... tak to nečtěte. Stejně jako se nedokážu přenýst přes submisivního Severuse u Tiry (krom Prasklinky), přestože spoustě lidem se tak líbí, tak nedávám ani tohle.”

Babies Are So Annoying

Autor: Thrumugnyr      Jazyk: fanart

Benny:

“Odmyslete si, že je to zrovna Harry.Mám dojem, že podobně srát tatínka bude i Stewie v Lanevřině Veritas:D”

Zkouška

Autor: Morgana Ehran      Jazyk: ČJ

Benny:

“Určitě tady ten počin patří.Upřimně, moc jsem od toho nečekala..alespoň je mé nadšení o to větší.Bedrníka vystihla i můj pohled na slash;je to zajimavější a vzrhlejší:D A Mary Sue by měla být nezákonná, její propagací hrozí pár let v Azkabanu a čtenářům zase St.Mung.:D”

Nezáměrně tvůj

Autor: Dinkel      Jazyk: ČJ

Benny:

“Obavám se, že až tohle dočtu, bude mne bolet za krkem jako z poctivého tenisového zápasu.Vzkaz pro všechny budoucí příznivce harrymortu;ano většina komentujících není milovníkem této dvojice.Ale tady nejde o ústřední pár.Jak řekla Lanevra, čekáte co za další zrůdnost na vás vyskočí.Postavy nechutně OOC, použita VŠECHNY klišé, které můžete ve ff očekávat.Ale přátele v 60ti kapitolách?!To je sadismus použivaný proti čtenáři.//Asi po třech týdnech přečteno.A závěr?NENÁVIDÍM LANEVRU!Že já se dala ukecat!(Merline, s věkem ztrácím soudnost a IQ)Už nikdy nedám na doporučení.Co napsat k příběhu?Uděsný paskvil, který by měl být trezorovou záležitosti.Dám 2body, jeden za zprostředkování překladu a druhý Benny(ano, sobě a zaslouženě)za to, že dočetla a za ukrutný opakovaný bolehlav.”

Death Eater Brothers

Autor: makani      Jazyk: fanart

Benny:

“:D”

Вы ненавидите меня...

Autor: MeloriaMeroyar      Jazyk: fanvid

Benny:

“Videoklip není něják výjimečný, nicméně ruská hudba bez rozdílů v žánrech se mi líbí:D Teď abych tu písničku hledala..fakt dík;) Takže video rozhodně za 4, díky písňi.”

Snape dueling color step 1

Autor: lucife56      Jazyk: fanart

Benny:

“Lidičky mám na Vás prosbu.Zajimalo by mě jak vnímate Severuse Snapea.Jestli takto;jako snového náctletého zpěváka EMO kapely nebo víc kanonicky či jako neodolatelného Alana Rickmana.Díky, jestli se vyjádřite.Mužete mi klidně napsat na mail:Benny.hp@seznam.cz Nebojte se napsat, nikdo Vás neukamenuje(tak dobrá v hodu jsem nikdy nebyla:D)”

|<  << 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27  >>  >|