Komentáře - Srpen 2013

|<  << 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25  >>  >|

Pomocná ruka osudu

Autor: Annie Talbot      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“....”

Ноль-ноль-первый

Autor: Indrikhole      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Tohle fanvideo má prostě vše, co na fanvideích miluji a obdivuji. Autorka si našla prostor proto ukázat, co všechno umí. A já si zase jednou říkám, jak tohle dokázala a vážně byly všechny záběry v původním filmu? U některých si prostě nejsem jistá. :) Černobílá barva tu úspěšně slouží jako prostředek, který barevně sjednocuje použité materiály a zahlazuje jejich různý původ. Najde se tu telefonní policejní budka z doktora Who a všeliké záběry přístrojů (manometr, ukazatel letové polohy, kompas, radar) a všelijaké číslování většinou se vztahující se k času. Je to cool, je to nápadité a já prostě nedokážu dát menší hodnocení. Přiznávám, že část mého nadšení pro tento klip opadla, když jsem zjistila, že větší část jeho stylu je převzata z původního klipu k této písni. Nicméně si to dovoluji považovat spíše za citaci než krádež. V ruském prostředí je koneckonců ten klip nejspíše obecně znám. A co je vlastně originalita? Podle Hegela je v podstatě vše výsledkem dialektického procesu: teze-antiteze-syntéza. V tomto případě můžeme považovat původní klip za tezi, HP příběhy za antitezi a tohle fanvideo je pak výsledek provedené syntézy. :) Nakonec ani výchozí klip není než syntézou všelikých předchozích vlivů. A co vůbec znamená originalita v postmoderní éře? :) Pro srovnání klip zde: ( http://www.youtube.com/watch?v=fslu5boLKvw ). Doznávám, že já jsem si tuhle jeho verzi oblíbila víc než originál. :) Text písně zde: http://www.amdm.ru/akkordi/valerii_sutkin/92850/001/”

Перед войной - визитная карточка команды сневилла

Autor: Indrikhole      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Mám pocit, že toto fanvideo se těžko bude nějak výrazněji líbit většině diváků. O to více potřebuji nějak osvětlit, co že to na něm vidím já. Pro začátek se mi líbí jeho originalita. To že jde o nezvyklý pár a video s příběhem, to už samo započítám k dobru. Dle mé zkušenosti se asi tak s výjimkou snarry, drarry a možná ještě tak páru Harry/Sirius dělají videa na jiná párování velice obtížně, poněvadž v původních filmech je velice málo, ba přímo žádný materiál pro jejich vzájemnou interakci. Podle toho ty videa vypadají a často mi to přijde jako tristní podívaná. Tady se mi zdá, že autorka tomu problému postavila se ctí. Výsledek ani tak neodpovídá možnostem, které kánon dává, spíš je trochu překračuje. / Většinou černobílé poruchové záběry slouží jako způsob, jak úspěšně ukrýt záběry z jiných filmů a smazat stopy po míchání nemíchatelného. Tady však, zdá se mi, má výjimečně čistě funkci ukázat zobrazený děj jako součást nezřetelné minulosti nebo rozrušeného stavu mysli. Jejich výrazná „nezřetelnost“ mám podezření bude právě tou těžko zkousnutelnou záležitostí, no já mám prostě pro takové věci slabost. :) / Na mém vnímání se samozřejmě také podepisuje stejný efekt, na kterém stavějí rádia při výrobě hitu. Po té, co jsem si tohle fanvideo pustila podesáté, se pro mě píseň o bílých šatech a „rajských“ časech před válkou stala evergreenem. „Pár slov na rozloučenou. Nejsem připraven jít s tebou do nebe.“ To je asi dobře, Neville. :) / Nejvíc miluji ten psychedelický závěr./ Lanevra připravuje fanfikci, která se ději toho videa částečně blíží. Nejste zvědaví? :) Pro zajímavost originální text písně zde: http://www.arbenina.com/text/2008nv2_belie_odezhdi.html”

Na Jimův předpis

Autor: Charis      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Jak Black narazil ... na Snapeku

Autor: Alis      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Ne”

My Malfoy. (HP/DM slash NC-17)

Autor: Senseira      Jazyk: fanvid

Benny:

“Lidí já se zbláznila(asi fakt ležím na špatném oddělení!:D)Nicméně brouzdám YT a koukám na drarry videa(já!)A narazila jsem na tohle.Jsem si už udělala na YT i složku na drarry(bzum, bzum)Nicméně kvalita nic moc.Ale hrozně se mi líbí ten song.Kdyby jste někdo věděli kdo to zpívá a případně i název, napište mi.//Díky.Zkoukla jsem i ruskou verzi..a já jsem unešena.Tu slečnu bych mohla poslouchat pořád.Zvednuta známka díky ruské verzi.//Dobře, musím k psychiatrovi.Teď jsem si to video pustila 5x za sebou..ještě se mi nepodařilo udělat z trojky pětku.Evidentně TOHLE je moje premiéra.Totální uhranutí.”

Bajky barda Beedleho

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Rozptýlení

Autor: faithwood      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“:-)”

Obojstranne výhodná dohoda

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

Mrmla:

“...”

Pomocná ruka osudu

Autor: Annie Talbot      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Ano, líbilo se. Příjemné čtení.”

Draco & Harry |ϟ| Every Memory is a Weapon

Autor: Sapphiamur      Jazyk: fanvid

Memorin:

“wow! Super nastříháno, výmluvné, náznakové. Nic nepřebývá. Skvělé. Odběr. :) Škoda jen občasné špatné kvality obrazu (ty kostičk jsou skutečný :D).”

The Twilight saga parody by SUSHICLIPSCR

Autor: SushiClipsCR      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Připustím, že jsem to neshlédla na jedno kouknutí, ale je to nesmírně dobře zpracované, kvalitní video, kamera a tak vůbec všechno dobře udělané. Jsou tam vtipné okamžiky, plusové body za písničku Some Nights a je to české! Páč já jsem vlastenec také to zvyšuje hodnocení. A konec je mírně slashoví, tak si na něj počkejte nebo přeskočte tak na 10 minutu.”

The Twilight saga parody by SUSHICLIPSCR

Autor: SushiClipsCR      Jazyk: fanvid

kacaba:

“Skvělé video, za kterým je vidět spousta kvalitně odvedené práce. Do detailu promyšlené s povedenou hudbou a vtipem. Nesmála jsem se od počátku do závěrečných titulků, ale pobavilo.”

The Twilight saga parody by SUSHICLIPSCR

Autor: SushiClipsCR      Jazyk: fanvid

Benny:

“Tak na rozdíl od Lanevry nejsem zarytý vlastenec, to na mne nemá psychologický vliv.Celou ságu až na poslední část jsem viděla a pro mne to byla ztráta času.Ovšem tahle parodie mi ho trochu vrátila a jsem ráda, že jsem to rozklikla.Plně jsem si zamilovala představitelku Bell, byla dokonalá.Dále úžasné nápady, hudba, kamera i střih.Tohle si dávám do zvláštní kolonky a určitě si to párkrát pustím.A co se týče slashové vsuvky..ta neměla chybu..jsem se smála, což bych asi neměla, ale nikdo nepřišel:D”

My Malfoy. (HP/DM slash NC-17)

Autor: Senseira      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Budu ukamenována, ale já bych ty erotické scény ještě trochu zakryla. Bože, vážně tohle říkám já? :-D Podívám se na to znovu za pár dní a možná změním názor. Hlavně co oceňuji, že si to autorka napsala a nazpívala sama. Mimo jiné tu taky Draco vypadá trochu jako hysterka, ale ne že by to vadilo, je to takové správně italská domácnost. Joo, kdyby se takovej napsat drarry příběh, tož to bych to možná i akceptovala ten jejich vztah. Jako výbušnou kombinaci dvou charakterů, které se k sobě nehodí a zároveň kdy ani jeden z nich neumí být trpěliví, jenže to by to pak nevyhnutelně muselo skončit smrtí jednoho z nich. :-D”

My Malfoy. (HP/DM slash NC-17)

Autor: Senseira      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Zatraceně, jak to že jsou drarry fanfikce vesměs tak cudné, zatímco drarry videa tak rozjeté? Já to asi nepochopím ... Miluju ruská fanvidea a miluju drsný neuhlazený styl, jaký má právě tohle ruské fanvideo. Vůbec nevím, co mají všichni na tom, když je obraz jasný, nezastřený, neblikající a tak podobně. Tahle brutální romantika mi dokonale sedla do vkusu. Napište mi někdo taky takovou drarry fanfikcí, prosíííím... / Na youtube se na tu píseň někdo ptal a Senseira tam píše, že je to její vlastní píseň, přesněji překlad její písně do angličtiny. A tohle je podle všeho původní ruská verze verze:http://www.youtube.com/watch?v=zL2UJ35iDeA&feature=c4-overview&list=UUv4_meuQb3u_AIslNQuoEsg”

Thank you, WIKTT

Autor: CruelCrush      Jazyk: fanart

Benny:

“Když chcete, milé dámy, Severuse Snapea jako zidealizovného krasavce, zde Vám jednoho nabízím.Otázka dne;Grangerová nám ukazuje podvazkový pás nebo upozorňuje na muňky?Ten penis mne taky napadnul.Ale filcky jsou lepší alternativa:DNebo že by se ukájela před Severusem hůlkou a on nic?!?To jen potvrzuje moji teorii,že je kastrát!!:D”

Obojstranne výhodná dohoda

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

kami:

“Neviem, čím to je, asi tým, že nečítam často FF v slovenčine, mi to celé vyznelo divne. Videla som tam slovné spojenia, ktoré v češtine nevypália tak smiešne, Napríklad taká veta: "Vášeň, tvoje meno je Severus..." to je určite divná veta. :D Na druhú stranu na PWP sa to celkom vydarilo a tiež vyzdvihujem na autorke, že prišla na spôsob ako sa zbytočne nezaťažovať komplikovaným charakterom Severusa Snapea, hodila celý dej na vonkajší a vnútorný pohľad Remusa Lupina. A tiež má bod za typ páru, ktorý si vybrala.”

The strangest slash pair from Avengers

Autor: Kuakugava      Jazyk: fanart

Mrmla:

“:-)”

Potvůrka II.

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Potvůrka

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Odborník na problematiku svádění

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ta poslední věta mě rozsekala. :D Nějakou novou ptákovinu...”

Obojstranne výhodná dohoda

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

Akkarra:

“Kterak se Severusovi pomsta tak úplně nevyvedla. :)”

The See-All

Autor: Perfica      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Hi hi. :D Tak to byla vážně bžunda. Albus své chlapce seznámí s jistým prorockým obrazem, který viděl ve věštecké kouli. Přiměje je věřit, že ona událost je zkrátka nevyhnutelná. A ani mu to nedá moc práce. :D Chechtala jsem se od začátku až do konce. Poslední větu bych tam sice mít nemusela, ale čert to vem. Už dlouho jsem se tak nebavila. :)”

Synopse

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Já to vidím takhle - začátek za dva (nebo možná tři, ale s odřenýma ušima), ale konec by mohl být i za čtyři. Jenže než jsem se k závěru propracovala utekla dlouhá doba a věcem v první části jsem vesměs nevěřila. Od chvíle, kdy jsem tuhle FF četla, utekl již nějaký ten pátek a z odstupu si asi jen obtížně budu racionalizovat, proč jsem to tak vnímala, nicméně pokusím se: Harryho útěk jsem vnímala jako přehnanou reakci, taktéž chování kouzelnické veřejnosti jsem vnímala jako přehnané, Harryho náhlý politický vzestup pro mě byl až absurdně přehnaný. Ovšem ta záležitost s obrazem (třebaže jistě není realistická, ale spíš lehce fantaskní), ta pro mě měla něco do sebe. Škoda, že povídka neobsahuje jen tuto část, jakože by klidně mohla, protože úvod není pro její pochopení vůbec nutný. Takže já při příštím čtení vynechávám A (Útěk) + B (Návrat) a čtu jen část C (Obraz). :)”

|<  << 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25  >>  >|