Komentáře - Srpen 2013

|<  << 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22  >>  >|

Dvojitý zásah

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

Trinyx:

“...”

Krásně svázané Vánoce

Autor: Olivia Lupin      Jazyk: ČJ

Trinyx:

“...”

Tichošlápkův ostnatý obojek

Autor: xylodemon      Jazyk: ČJ

Trinyx:

“...”

Red Hills

Autor: Akame Sora      Jazyk: ČJ

Trinyx:

“Co potom zbylo na Bradavice?:O :D”

Návrat domů

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

Trinyx:

“Taková roztomilá harlekýnka :p)”

HP and Mystery of Life

Autor: Kejt-chan      Jazyk: ČJ

Trinyx:

“Škoda že není dokončená.”

Buggering Inter-House Relations

Autor: r_grayjoy      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Objektivně bych dala za čtyři, ale mám hned tři důvody, proč bodík přidat. Zaprvé: jsem čerstvě zamilovaná do r_grayjoy. Zadruhé: miluju trojky a s těmihle postavami dvojnásob. Zatřetí: K téhle povídce jsem viděla fanart, který mě totálně okouzlil. (Kdyby na něj někdo měl link, budu vděčná, protože já si ho trubka neuložila.)”

Truth of Nature (Act First and Sort Out the Bodies Later)

Autor: r_grayjoy      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Tady se ukázala má zhýčkanost a vybíravost. Musela jsem se přimět k několikavteřinové mentální přípravě a zaujmout postoj zvědavého pozorovatele, když se ukázalo, že v povídce vystupuje Moody z dob Harryho Pottera. Já vím, jsem hrozná. Kdysi jsem četla jednu, kde byl Moody ještě mladý a ačkoli to nebyl žádný krasavec, neměl v té době skleněné oko a protézu. Nicméně! Z původního pocitu, že plním bobříka odvahy se během čtení vyklubal docela jiný pocit. Na postelovém setkání dvou mužů, z nichž jeden je starý, znetvořený a škaredý jako noc, ale má zájem, a druhého, který je škaredý jako noc a hubený, ale je alespoň mladý (a má zájem), bylo cosi fascinujícího. Dává to smysl? Takže určitě stojí za přečtení, ale nejspíš už se k tomu nevrátím.”

The Long and the Short of It

Autor: r_grayjoy      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Musím předeslat, že jsem ještě nečetla povídku, kde by mi toto párování připadalo uvěřitelné, a tahle není výjimkou. Na druhou stranu se to jako obvykle moc hezky četlo. Navíc, když došlo na pointu a odhalení Dracovy odtažitosti, málem jsem umřela smíchy. :D Silná trojka.”

Caught Between a Rock and a Hard Place

Autor: r_grayjoy      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Četla jsem už dvakrát a moc líbilo. Takhle podané mi to zkrátka připadá uvěřitelné. A takto napsaného Blacka i Snape totálně zbožňuju. :)”

Take Two Drinks and Hex Me in the Morning

Autor: r_grayjoy      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Ano, tohle je prostě ženiální. r_grayjoyin Snape mě totálně dostává. :D”

Found in the Moments Between the Search

Autor: r_grayjoy      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Tak jsem se přes snarry povídky této autorky pročetla k jejímu nejoblíbenějšímu páru, kterým je Snack, a nemůžu si ho vynachválit. Zase jednou se nacházím v situaci, kdy si tou částí mozku, která je zodpovědná za racionální myšlení, uvědomuji, kolik věcí bylo mimo mísu. Jenže ono to bylo tak neskutečně zábavné a čtivé! Vím jistě, že tuhle věc budu číst ještě mnohokrát, a některé scény ve mně budou vyvolávat záchvaty smíchu a příjemného tepla v břiše ještě za dlouho. Hilarious and adorable! Nikdy bych tomu nevěřila, ale takový Snape, který z Blackova pohledu působí napůl ňoumovitě ale zároveň heroicky, je neuvěřitelně úžasný.”

Jak vnímají čtenáři FF pojem "AU"

Autor: belldandy      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Jako už je u belldandy zvykem je to skvěle vypracovaná teorie ff. :-)”

Nezapomeň na mě

Autor: Vanityfair      Jazyk: ČJ

mayla:

“Veľmi dobrý preklad, poviedka zaujímavá a pekná :)”

Milk Chocolate

Autor: triceybabe      Jazyk: AJ

finde:

“připadá mi, že autor/ka nedostatečně využila potenciál nápadu”

Albatross Around His Neck

Autor: Lomonaaeren      Jazyk: AJ

sarin:

“Lehce slashová povídka s detektivní zápletkou.”

Bláznivo, úprimne, hlboko

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

Mrmla:

“..”

ST comic3

Autor: Athew      Jazyk: fanart

Benny:

“Zařazení v non-slash bych ponechala.Lze si to vykládat i jako představení nejlepšího přítele rodině.Ovšem když to beru jako slash..chce se mi brečet spolu s Kirkem.Tolik budoucích tchánu a hlavně tchýňi.Věřte mi, oboje stačí jednou;D”

ST comic3

Autor: Athew      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Není nic horšího, než když vám partner představuje svou opravdu rozsáhlou rodinu. (Já zastávám názor, že to je slash, ale označila jsem to za non-slash, protože to není zcela zřejmé. Kdokoliv to může změnit. :-))”

Just lose it all, just came clean | Malfoycest [preview]

Autor: WackyPumpkinPasty      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Je to takové ustřihlé, kdyby nebylo, klidně bych dala i za 4 body, protože je to hezké a propracované. Takže za 3 kvůli tomu konci....”

Injuries, Jealousy, and Your Mother Too

Autor: alexcaster      Jazyk: AJ

finde:

“dokonalá oddychovka”

Fallen Angel

Autor: Eriador117      Jazyk: AJ

finde:

“Eriador117 je moje guilty pleasure. Ve valné většině jejích příběhů Harry zažije něco příšerného, Brumbál je zlý a nesympatický, Severus většinou OOC. a na 98% skončí happyendem (znám jen dva z její 70 příběhů, které končí špatně). Přesto mě a nejen mě, něčím fascinuje (balancování mezi škvárem a literaturou? Nevím)”

Hrdinný smrtijed

Autor: SarkaS      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Moje srdcovka. Nechybí romantika, ale ani vtip, napětí, jiskřivé situace, akce. Povídka byla právem zvolena nejlepší FF na webu bez-hranic.cz a podle mého neskromného názoru postavy nejsou nijak výrazně OOC.”

Just lose it all, just came clean | Malfoycest [preview]

Autor: WackyPumpkinPasty      Jazyk: fanvid

Benny:

“Řeknu vám, že hledat obstojné video nebo fanart na Malfoycest, je práce nevděčná.Video má lehce přes minutu, ale je zdaleka to nejlepší, co jsem shlédla(doteď mám husí kůží z jednoho hrozného)Video by mělo velký potenciál, kdyby opět nebylo nesmyslně skončeno.Dám 4, a po maratonu Malfoycestů si ho právem zaslouží.”

Just a shy guy

Autor: egirl0423      Jazyk: fanvid

Benny:

“Nějákou dějovou linku v tom nevidím, ale ty dva miluji a taktéž britský humor.A oni dva..prostě rozkošní exoti z IT oddělení:)”

|<  << 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22  >>  >|