Komentáře - Srpen 2013

|<  << 10 11 12 13 14 15 16 17  >>  >|

Kráter

Autor: EmhyrVarEmreis      Jazyk: ČJ

Severnaya88:

“tak tohle je vazne neco ... uzasne ,,, neuveritelne silny pribeh ... a ten konec je proste nadherny”

Star Trek slash - my boyfriend

Autor: PirateLassie      Jazyk: fanvid

Severnaya88:

“.-.”

Zkouška

Autor: Morgana Ehran      Jazyk: ČJ

Severnaya88:

“zkousej zkousej dal a dal treba se jeste zadari”

Story about secret I.

Autor: TeZ      Jazyk: ČJ

Salome:

“Pěkně zachycená hormonální bouře erotického okouzelní.Čitelná i dvojka. Ta však už ztrácí tu zvláštní atmosféru a je více romantická. Škoda, že tam je příliš chyb ve stavbě vět, klasických hrubek, a co je nejhorší, protože to brání srozumitelnosti, je dovětek za přímou řečí od druhého aktéra. Za to bod dolů. Bod nahoru za vkusnou a nápaditou erotiku - to se až tak často nevidí.”

Radostné hodiny manželství, sexu a rodiny

Autor: GreenEyesGreySkies      Jazyk: ČJ

Heredhether:

“Už je to nějaký ten čas, co jsem tuhle povídku četla poprvé a rozhodla se ji přeložit a upřímně řečeno nechápu, co mě na ní tehdy tak nadchlo. Možná skutečnost, že spousta postav, které v originále zemřely, je tady stále živá a zdravá. Ale nerada odcházím od rozdělané práce, a tak jsem překlad dokončila - jen abych zjistila, že autorka mezitím spoustu věcí pozměnila, au. Novější verze je vulgárnější a oplzlejší, takže ty, co mají takové věci rádi, můj překlad té starší ochuzuje o část zážitku. Jinak bych tuto povídku označila za roztomilý kýč - všechno mi v ní připadá jaksi přehnané. Zmijozelové jsou správní zvrhlíci, Snape trpí permanentním PMS a Harry hýří otcovskými pudy. Ale jo, celkem jsem se nasmála, i když někdy pravda i u scén, které vtipné být neměly, ale to vůbec neva.”

Story about secret I.

Autor: TeZ      Jazyk: ČJ

Trinyx:

“Já ráda Charlieho :p)”

Na kraji v ráji

Autor: MusIgneus      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Nezapomenutelná. :D”

Na kraji v ráji

Autor: MusIgneus      Jazyk: ČJ

Trinyx:

“Osvěžující letní povídka.. :)”

Short Comic of Doom - 7

Autor: gilll      Jazyk: fanart

Zástupkyňa:

“:)”

Short Comic of Doom - 7

Autor: gilll      Jazyk: fanart

Casiopea:

“To jsem dnes potřebovala. :D”

Short Comic of Doom - 7

Autor: gilll      Jazyk: fanart

Benny:

“Nemohla jsem z toho...prostě skvělý nápad:)”

Blue Blue Window

Autor: A-Spirit      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Ježkovy oči. Bylo to jako spolknout hroudu sněhu. Opět tam byly asi dvě věty, které mě donutily protočit oči, nicméně celkový efekt to na mě mělo takový, jaký má být. Brr. Za tři, ale přidávám bod za pointu.”

Snape and McGonagall - comic

Autor: gilll      Jazyk: fanart

Casiopea:

“Mně ho bylo tak líto! :D”

No Child at Seventeen

Autor: A-Spirit      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Nemůžu se rozhodnout. Na tomhle ústřižku je něco uhrančivého. (Tahle Severusova temná nenasytná stránka se mi líbí. Připomíná mi to jeho pominutí smyslů ve Vězni z Azkabanu). Na druhou stranu mi tam některé okamžiky vyloženě vadily. Tak nějak... se mi tam nehodila veškerá přímá řeč. Bylo to asi příliš explicitní vyjádření citů na takovéhoto Snapea... Uzavřu to asi takto: 3-4.”

Snape and McGonagall - comic

Autor: gilll      Jazyk: fanart

Benny:

“Docela se mi ulevilo, když se z Minervy vyklubal...:D”

Tajné túžby

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

ZJTrane:

“Je to trochu nezvyčajné keď je Draco ten hore, ale páčilo sa mi a veľmi.”

Ty nespíš?

Autor: lekcionen      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Škoda, že to nedokončili. Keby Sirius nebol taký arogantný blbeček mohli sme si užiť viac:D”

Most napříč světy

Autor: Manori, D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Nedávno přišla řeč na crossovery a já prohlásila, že jsem za celý život četla jediný opravdu dobrý, který byl bohužel nedokončený. A pak mi to nedalo - a on je najednou (dobře, jsou to už čtyři roky) dokončený! Takovou radost si nepředstavíte. Přečetla jsem to celé s chutí znovu, tohle sloučení dvou světů se vydařilo opravdu náramně. Postavy jsou skvělé, a to kanonické i originální. Škoda, že se nedokončila spousta příběhových linií ze začátku, ale chápu, jak obtížné je psát tak dlouhou ucelenou povídku. Hrozně bych si přála pokračování, i když i závěr je špičkový - a nepředvídatelný, tomu už jsem úplně odvykla. Chválím, tohle zůstane mojí srdcovkou.”

Ty nespíš?

Autor: lekcionen      Jazyk: ČJ

Benny:

“Tahle rodinka je cokoliv, jen ne zcela normální:)Líbilo se mi vlastně všechno, jen konec mne zklamal..asi jsem zvrácená a čekala jsem aspoň tělní tekutiny..tak snad příště:) 3-4”

Nepromarněné chvíle, jenž se nezopakují

Autor: Mania Dardeville      Jazyk: ČJ

Benny:

“Povídka, která navazuje na první díl.Ten zde nedávám, Lucius Draca znásilní asi jako šestiletého chlapečka.Jednak nechci, aby někdo moralizoval a pak nedosahuje takových kvalit, abych ho sem dávala.Příběh pochopíte i bez toho.Jinak se jedná o hezký příběh, incest, co by jste ode mne taky jiného čekaly:D 3-4”

Drarry - What have you done

Autor: TheDrarryProduction      Jazyk: fanvid

Benny:

“Nenavidím dlouhá videa a tohle má přes pět minut..nicméně je na tom odvedená poctivá práce a je to propracovaný příběh.A pokud nejste přiznivci slashe, zkusila bych to.Není na tom nic zavadného a klidně bych to označila i jako non-slash.”

Plášť odvahy

Autor: WendyNat      Jazyk: SJ

Keiko.kei:

“Souhlasím, že začátek je opravdu zmatený, ale když se ním člověk prokousá, je to skvělá povídka. Provokativně a vtipně napsaná. Hermiona je ze Severuse nervózní v rozpacích... Místy mě to nutilo červenat se.”

Hádka

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Já si nedovedu představit Snapea, jak se hádá (ze soukromých, nikoliv řádových důvodů) před ostatními lidmi. Vždyť to nedělá skoro nikdo soudný, a zrovna člověk s takovým sebeovládáním! Potterův monolog byl hrozný, korunou bylo jeho Hahá!, a povídka ukončená vykřičníkem má u mě automaticky mínusové body. Ale jako jo, bylo to fajn, ačkoliv mi to do večera z hlavy vyšumí beze stopy. Průměr, vcelku příjemný...”

Kousek štěstí

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Tohle snad ani není povídka, to je scéna většího celku, který ovšem neexistuje. Četlo se to dobře, to jo, ale že bych z toho měla nějaký zážitek, dojem... pro mě je to průměr, ten zcela nejprůměrnější.”

Hádka

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

Benny:

“Pěkný průměr.”

|<  << 10 11 12 13 14 15 16 17  >>  >|