Komentáře - Srpen 2013

|<  << 10 11 12 13 14 15  >>  >|

Duo Prince

Autor: Nefrit      Jazyk: SJ

l.terka:

“Pěkné”

Nová budúcnosť

Autor: Taja (Nefrit)      Jazyk: SJ

l.terka:

“pěkné”

Forest of Mystery

Autor: Star Polaris      Jazyk: SJ

l.terka:

“pěkné”

Dobrák od kosti

Autor: Corny      Jazyk: ČJ

Škorpion:

“Stará a stále skvělá klasika, co dodat víc?”

Short Comic Of Doom 18

Autor: gilll      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Je opravdu smutné, jak málo měli lidé Severuse rádi už když byl ještě mladík. Ovšem mladý Severus nesmí klesat na mysli, vždycky se najde někdo, kdo ho bude mít rád. ;-)”

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

TruTru:

“Elysejský klíč je pro mne mezi fanfikcemi stejně osudový, jako mezi originálními příběhy Malý princ. Srovnávám ho s ním, protože je pro mně stejně nezapomenutelný, výjimečný, poetický, hluboký a věřím, že nikdy nepřijde den, kdy bych se jej nabažila. S každou větou se mi před očima odehrával živý a barevný příběh plný melancholie, radosti a nekonečně silné lásky. Vztah, který Alice Harrymu a Snapeovi darovala je tak výjimečný, že se nemohu rozhodnout, zda jim ho víc přeji, nebo závidím. Rozhodně mu zcela a naprosto věřím. Děkuji Alici, že něco tak půvabného vypustila do světa.”

Snapeova odměna

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

kami:

“Páči sa mi ako autor vyjadril pri rozprávaní ich vzťah pán/sluha, pri čistom PWP by som to nečakala. Na druhú stranu z tej malej scény s vínom ma rozboleli zuby.”

Nebezpečné sliby

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

kami:

“Nemyslím si, že takto by to fungovalo, nehovoriac o tom, že pri páre Snape/Potterová bude vždy dáka chyba.”

Dům na půl cesty

Autor: Beth H      Jazyk: ČJ

kami:

“V podstate by ten pár mohol "vyzerať" aj takto.”

Dobrák od kosti

Autor: Corny      Jazyk: ČJ

kami:

“Tie staré dobré typické hety a trochu tvrdého humoru k tomu.”

Bezděčná schůzka s osudem

Autor: crise_cardiac      Jazyk: ČJ

kami:

“Prečo to vždy musí byť o sexe? Už by si niekto mohol vymyslieť niečo dejovo poriadne, ale inak to považujem za bežnú 4 bodovú poviedku na slash s násťročným Severusom.”

Osudové pouto

Autor: Exa      Jazyk: ČJ

Trinyx:

“...”

Hádka

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

l.terka:

“pěkné”

Radostné hodiny manželství, sexu a rodiny

Autor: GreenEyesGreySkies      Jazyk: ČJ

l.terka:

“pěkné”

Nevyhnutelné

Autor: O-Ren      Jazyk: ČJ

Trinyx:

“,,,”

Lektvary

Autor: Exa      Jazyk: ČJ

Trinyx:

“Takový typ povídek mám ráda - Harry zdrhne, dospěje ve vyšší formu :p) a odhalení :)”

Harry Potter Drabble

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

Benny:

“Líbí se mi drabblíky na drarry, nic přelomového, ale napsáno hezky.Zbývajíci dva jsou skvěle i když je to non-slash.”

Radostné hodiny manželství, sexu a rodiny

Autor: GreenEyesGreySkies      Jazyk: ČJ

Trinyx:

“Obdivuju že s tím miminem vydrželi - mě stačí 5minut s neteřinkou!”

Můj kocourek

Autor: Lady Corten a Exa      Jazyk: ČJ

Trinyx:

“Kráásný kocourek.. :)”

Lektvary

Autor: Exa      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Už jsem jednou četla. Není to až tak špatné, ale na můj vkus málo rozepsané a prostě něco tomu chybí. Než jsem si o povídce stačila udělat nějaký obrázek, už byl konec.”

Radostné hodiny manželství, sexu a rodiny

Autor: GreenEyesGreySkies      Jazyk: ČJ

Škorpion:

“Jako nápad to není špatné a ze začátku to byla zábava. Docela mne rušilo, že hoši tam mají vyspělost tak třináctiletých slečen a tímto se omlouvám všem vyspělým třináctiletým slečnám. Ono ani "dospělé postavy" na tom nejsou o mnoho lépe. Body na víc za solidní překlad.”

Lektvary

Autor: Exa      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Je to trochu šílené, nedotažené a místy jsem musela zatnout zuby, ale přesto to má zvláštní jiskru a je to svým způsobem velmi zábavné, jenom je to téma minimálně na patnáct kapitol nacpané do šesti miniaturních kapitol. Ale Lektvaristický magazín Patok mě odrovnal :D 2-3”

Muž v Dracově posteli

Autor: Cyane Snape      Jazyk: ČJ

l.terka:

“perfekní :)”

Zbraně nejmocnějších

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Ohohó, poslední předepilogová kapitola, to je jak závěr Limonádového Joea, to jsem se fakt smála, akorátže to teda asi nebylo myšlené jako vtip. Epilogy už byly jen hrozné pindání o ničem, ty mě fakt nebavily, navíc v první osobě... Autorce se musí nechat, že umí báječně vystavět příběh. Bylo tam jen hodně málo slepých linií, což při jejich množství a složitosti zasluhuje uznání, a hlavně to celé opravdu plyne od začátku ke konci bez zbytečných odboček, a to je při téhle délce obdivuhodné. Další věcí, kterou musím vyzdvihnout, byly milostné vztahy, protože něco tak civilně a realisticky popsaného už jsem dlouho nečetla - žádné spřízněné duše od kolébky po hrob, žádná čistě monogamní, anebo naobak polygamní společnost, všechno přirozené, jak to bývá, a navíc spárování některých opravdu překvapilo. Co ale nechápu, je zdejší hodnocení. Do desáté kapitoly to bylo čiré utrpení, a že jsem pokračovala ve čtení, byla čistě zvědavost, když už to začne být lepší, když tomu všichni dávají pět hvězdiček. A ano, autorka se nakonec vypracovala ke skvělému slohu a příběhu, ale mně to prostě do půlky nebavilo, a kdyby mi vypadnul internet, tak bych se k tomu po delší pauze nevrátila. A co mi vadilo úplně hrozně, byly překlepy. Word měl očividně zapnuté automatické opravy, takže všechna slova použitá v povídce existují, ale jejich kombinace ve větách je občas nesmyslná, y/i na konci slov jsou sázená často (opět spíš v první půlce) dost náhodně a obecně utrpení pro oči. A pro všechny tyhle výtky nemůžu jít výše. Prvních deset kapitol je tak za jednu hvězdičku, do půlky za dvě a zbytek za čtyři. A ani za nápaditost a stavbu příběhu se zkrátka neodhodlám přihodit. Ale... přečetla jsem si to ráda, i když už se asi těžko kdy vrátím.”

Snape

Autor: Exa      Jazyk: ČJ

l.terka:

“pěkné”

|<  << 10 11 12 13 14 15  >>  >|