Komentáře - Srpen 2013

|<  << 10 11 12 13 14  >>  >|

Dva tisíce obrátek

Autor: TruTru Kanashiko      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Povídka o cestování časem, znám málo dobrých, ale tahle se zařadila mezi ně. Emoce a napětí ve správném poměru. Pěkné.”

Čistá krev

Autor: Dangerous      Jazyk: ČJ

kami:

“Postavy sú tradičnom v kontraste, osobne som záľubu v originálnej postave nenašla a Lucius je Lucius.”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

kami:

“Prekvapivo mi je táto poviedka sympatická a čítala som ju viackrát. Hoci Snape mi tu pripadá skôr ako Alan Rickman. :D”

Harry Potter: Happy Halloween - fanart

Autor: daekazu      Jazyk: fanart

kami:

“Na tento obrázok narážam dosť často, ale v podstate ma nikdy veľmi nezaujal.”

Můj kocourek

Autor: Lady Corten a Exa      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Vanity

Autor: Wartcap      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Obdivuji každého, kdo dokáže vzít kanonickou verzi příběhu a ve stejné časové linii ji doplnit o vlastní příběh, aniž by tím originální nějak narušil. Ano, tohle je slaďák zralý na návštěvu zubaře, ale je úžasně skvěle napsaný. Precizní sloh, oči po textu kloužou samy, bez chyb. Trojdílná zápletka také není rušivá, osobně považuji za favorita část v minulosti, naopak hodně přitažená mi přišla část s rudými rouchy a vším, k čemu byla určena. A v poslední části návrat do reality kánonu, protože šestý díl nebyl veselý ani trochu... Ano, tahle povídka má ode mě jasné ano.”

Nová budúcnosť

Autor: Taja (Nefrit)      Jazyk: SJ

Salome:

“Ach jo. Kvalita slohu, pravopisu a stupidity zápletky jsou srovnatelné.”

Harry James Potter a James Potter

Autor: margelinazv      Jazyk: ČJ

Salome:

“Jo, na to jsem už kdysi narazila a nedokázala jsem se překousat přes několik prvních kapitol. Možná tam jsou pěkně zvraty, ale nedokážu se přenést přes dětsky humpolácký styl, nadprůměrné množství pravopisných chyb (14 závažných chyb na 832 slov je fakt nad mou toleranci) a, co je ještě horší, nevěrohodné vykreslení postav. Nějak nejsem schopná uvěřit, že autorka, která neovládá základní řemeslo, je schopná vymyslet něco, co by stálo za čas čtení věnovaný. Možná je to moje škoda. Co se dá dělat :(”

Námluvy Harryho Pottera

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Líbilo. Přiznávám, že má první reakce byla, co je to je proboha za nepravděpodobný námět. Jenže pak si říkám, oč to je nereálnější než otroctví nebo manželství mezi muži. A o tom mi slashistky čteme klidně každý druhý den. / Diana umí velice povedeně vylíčit charaktery osob a podat jejich vzájemné vztahy. Řekne nám toho o nich hodně aniž by to musela říkat a tahle její schopnost dělá i z "Námluv" příjemné počtení. Motorem příběhu je zápolení Snapea s Wormem. Pro čtenáře je nehorázně snadné fandit Snapeovi proti asertivnímu, ctižádostivému a poněkud slizkému Wormemu, jehož dárky a vůbec projevy zájmu kontrastují s těmi Snapovými, které sice nejsou tak okázalé, za to jsou osobnější, chce se skoro říct niternější. V poslední třetině se pak přenese pozornost na Snapeův vnitřní souboj se sebou samým, který konec možná až příliš snadno, příliš rychle a až příliš šťastně vyřeší. / Abych se dobrala konce. Z "Námluv" se sice asi nestane má fikce v žebříčku těch nejlepších, ale přesně odpovídá definici "ráda se k ní někdy vrátím". Až mi bud někdy smutno, právě tohle by mohl být ten správný lék. Možná to sice není ta nejlepší Diana Williams, ale doznávám, že právě k této její fanfikci jsem si dokázala vybudovat osobní vztah.”

Mutual-Loathing

Autor: darkorangecat      Jazyk: AJ

finde:

“Krátké a vtipné”

Děťátko na třetí

Autor: Rose & Lebel      Jazyk: ČJ

Akae21:

“...”

Dva tisíce obrátek

Autor: TruTru Kanashiko      Jazyk: ČJ

l.terka:

“:)”

Můj kocourek

Autor: Lady Corten a Exa      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“No prosím - tahle verze už je lepší. :)”

When Ten met Moffat

Autor: fogsblue      Jazyk: AJ

Škorpion:

“Zaslouženě plný počet, protože je to geniální!”

Děťátko na druhou

Autor: Rose & Lebel      Jazyk: ČJ

Akae21:

“...”

When Ten met Moffat

Autor: fogsblue      Jazyk: AJ

Lunkvil:

“Konečně někdo, kdo tohle napsal! Nesmím ztratit odkaz, tak si ho tu schovávám...”

Short Comic Of Doom 18

Autor: gilll      Jazyk: fanart

kami:

“Mne sa páčil ten nápis na tej knihe. Dokonalý detail. :)”

Harry James Potter a James Potter

Autor: margelinazv      Jazyk: ČJ

l.terka:

“:)”

Osudové pouto

Autor: Exa      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“:-)”

Komplikace Blackových

Autor: Aisling      Jazyk: ČJ

l.terka:

“de to :)”

Radostné hodiny manželství, sexu a rodiny

Autor: GreenEyesGreySkies      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Úžasný nápad. Začalo to jako super sranda, ale pak se autorka zřejmě lekla vlastního nápadu a udělala z toho kýčovitou klasiku - všechno je krásný, všechno se vyřešilo, všichni se našli, sluníčko svítí, ptáčci zpívají a všichni se mají rádi... Fuj. :( Hodně odřená trojka.”

Dva tisíce obrátek

Autor: TruTru Kanashiko      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Pěkné.”

Short Comic Of Doom 18

Autor: gilll      Jazyk: fanart

Casiopea:

“Seví! :D To je chudáček. Zlý, zlý Potter. :D”

Osudové pouto

Autor: Exa      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Tak nějak jsem se nad tím musela hluboce zamyslet. (Poté, co jsem se zbavila křečí po celém těle. :D) Nakonec jsem v rámci zachování duševního zdraví usoudila, že to určitě bylo myšleno jako crack. (Pochopila jsem to ve chvíli, kdy Severus omráčil Brumbála. Nebo to bylo při té scéně s prvním polibkem? Ano asi při ní, protože stačí si na ni vzpomenout a mám slzy v očích. :D) Nebudu to natahovat. Pro každého, kdo si rád dopřeje nevšední zážitek. P.S. Ten druhý bod je za měsíčník Potty. :D”

Harry Potter a stříbrný čaroděj

Autor: Jarwis      Jazyk: ČJ

l.terka:

“:)”

|<  << 10 11 12 13 14  >>  >|