Komentáře - Červenec 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18  >|

Nezapomenu

Autor: Emily      Jazyk: ČJ

Salome:

“Ach jo. Souhlasím s předešlými komentáři (kromě prvního, který musela psát autorka sama nebo její maminka, jinak si to vysvětlit nedovedu). A přidávám -hrozně pravopisných chyb, doporučuji tedy učitelům češtiny pro výuku, jak nepsat.”

Bitten

Autor: Aucta Sinistra      Jazyk: AJ

Benny:

“Snad nevadí, když prozradím, že Casiopea získala povolení k překladu(občas je i ten otřesný FB k něčemu;D)Takže se neskrývaně těším.”

Posedlost

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Benny:

“Když jsem jí četla poprvé,říkala jsem si;"Waw ten konec mi vyrazil dech"Další přečtení už takové pocity nevyvolalo.Řekněme,že s čistým svědomím za 4.”

Posedlost

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Potkanice:

“Ačkoli jsem jí přečetla jedním dechem, není to můj šálek kávy”

Porada učitelského sboru

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Benny:

“Oni jsou jak hašteřivé ženské na trhu. "Vyměnim zvadlou mrkev za zvadlý celer" "Ani náhodou!Buď budu mít zvadlej celer i pastiňák, mrkev si nech!" Vtipné:D”

Porada učitelského sboru

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Potkanice:

“A jo, umím si to představit”

Námluvy Harryho Pottera

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

Potkanice:

“Slaďárna která pobaví”

Slova, skutky a víra

Autor: angie77      Jazyk: ČJ

Salome:

“Moc pěkná povídka, psaná neuvěřitelně lehce, s nadhledem až humorem, i když téma je vážné. Přestože jsou kapitolky velmi krátké, postavy nejsou ploché (tedy aspoň ne ty tři hlavní), má některé velmi silné momenty. Doporučuji.”

Velký omyl Moudrého klobouku

Autor: ester-ka      Jazyk: ČJ

Salome:

“Pěkně psaná povídka s velmi netradiční hrdinkou, která sice občas leze na nervy, ale o to je živější. Hezky je vykreslený i Draco. Čte se to příjemně, sem tam nějaká logická nebo pravopisná chybka, které prozrazují, že jde o hodně mladou autorku - a z tohoto důvodu lze vše odpustit. Možná někdy trochu zdlouhavé, ale rozhodně se to čte dobře a neurazí.”

Lovec a laň

Autor: Cannos      Jazyk: ČJ

Salome:

“Příběh, který potěší srdce a neurazí rozum. A platí zde - pokud se ti zdá něco nelogické, tak máš nedostatek informací. Takže doporučuji, neotřelý nápad, dobře dávkované, charaktery nejsou OOC, čte se to dobře.”

Rite of Passage

Autor: Rushlight      Jazyk: ČJ

Benny:

“:D”

Čo Komnata najviac potrebuje (What the Room Requires)

Autor: Alydia Rackham      Jazyk: SJ

ZJTrane:

“Takéto poviedky mám rada.”

Rite of Passage

Autor: Rushlight      Jazyk: ČJ

Akae21:

“Líbilo se mi to. Zajímavý nápad.”

Mistr a vlk

Autor: ntamara      Jazyk: ČJ

kami:

“Spracovaný príbeh v tejto poviedke obľubujem. To znamená hlavný dej aj bonus. Myslím, že druhá kapitola je dokonca naozaj len bonusom, bez nej by som to prežila, ale na druhú stranu, hádam si na to nebudem sťažovať. :D”

Ďalšia dobrá šlamastika

Autor: Lilyseyes      Jazyk: SJ

Akae21:

“Dobré.”

Mysl a tělo

Autor: Keiko.kei      Jazyk: ČJ

Salome:

“Průměrné to není ani náhodou, a to ani jako porno, protože podle definice je porno literatura, která má vzrušovat. Tohle je ale jen směšné. NAvíc psané hodně špatný jazykem plným pravopisných chyb.”

T'nash-veh I-Chaya

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Spock a jeho sehlat, který mu pomáhá jako obsedantní neurotické řešení jeho citové deprivace a obsese z nadměrného podléhání pocitům. :) Nu, v zásadě jen takové zcela prosté, ovšem zoofilní PWP. Představuju si, že D.J. (kdyby to byl jeho fandom) nebo možná i Diegina, by zeplesali, kdyby na něco takového narazili. Hodnocení: asi 4/5. Dám si zatím čtyřku, ale jak se tak znám, když se náhodou objeví víc lidí, co hodí odpad, tak se stejně neudržím a dám si klidně i tu pětku. Nicméně, ST stejně nečte moc lidí, takže to asi až tak moc nehrozí. :) /// Ano, beta to viděla. Je to ovšem bohužel ten případ, kdy slepý vede beznohého. :) Nicméně dobrovolníci na betování jsou vítáni.”

Mother is calling for us

Autor: Stumppa      Jazyk: fanart

Sargo:

“Ani dlouhá doba na ffdeníku mě naštěstí ještě nestačila zvrtnout natolik, abych v tom viděla cokoli jiného než pěkný dětský obrázek prostý všech dvojsmyslů. Díky Merline za to, na dovolenou u klasické literatury nemám náladu :-D”

This is war

Autor: Elizabeth Gibsonová      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Originální ženská postava, to je ošemetná věc a dobře ji napsat úkol skoro nemožný. Tady vcelku nevadí, jak je napsaná, protože čtenář má problém s celkovou logikou a smyslem děje natolik, že nestihne vnímat, co je dotyčná zač. Sevík tu navíc taky dostal strašně na frak a ačkoli se Hermiona tváří jako jedna ze stěžejních postav, není moc jasné, proč tam vůbec je. Celé je to hrozně špatně napsané, což je docela s podivem, protože autorka vlastně píše docela dobře a s dostatečnou čtivostí. Možná snad nad dějem méně snít a více přemýšlet?”

Mother is calling for us

Autor: Stumppa      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Je to příliš roztomile nakreslené na to, abych se rozšiřovala jaký v tom vidím podtext. Některé věci by měli zůstat pro veřejnost svaté, jako třeba dětské kreslené seriály nebo kresby které vypadají jako dětský kreslený seriál. :-D”

Mother is calling for us

Autor: Stumppa      Jazyk: fanart

Benny:

“Jak to dopadá, když je z vás slaměná vdova a jistá osoba(už nejmenuji, kolují o nás řeči)vám nasadí brouká do hlavy?Viz tento fanart:D”

Co za to?

Autor: Seeker      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

with my soft friend

Autor: Athew      Jazyk: fanart

Benny:

“Jsem jednou z těch zasvěcených;D A i díky tomu dám plný počet..protože i zcela nevinný obrázek jako je tento ve mně asociuje věci příjemné a dětem nepřístupné:D”

with my soft friend

Autor: Athew      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Velice známí obrázek těch dvou, asi bych řekla že jeden z nejznámějších a ve vyhledávači obrázku vyskočí na předních místech. Sama ho mám dlouho v oblíbených a velmi se mi líbí. Dávám ho sem teď asi jenom proto, že se dobře hodí k povídce "T'nas-veh I-Chaya". Zasvěcení vědí, ostatní si mohou prohlédnout hezký obrázek. ;-D”

Shades of Green

Autor: KeeperoftheNine      Jazyk: AJ

Sectumsempra:

“fakt jsem zvedava :) Ve shrnuti se nachazi muj dosti otresny preklad, nicmene puvodni anglicky mi stranka buh vi proc nebrala... /// Zaverecna cast mi prisla trosku divna, nicmene tohle je tak... ach! Teprve podruhe mam nutkani mackat Ctrl+P a zalozit si tak vlastni uchylnou knihovnicku.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18  >|