Komentáře - Červenec 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18  >|

Rozdíl mezi Černou a Temnou

Autor: Marika Tepeš      Jazyk: ČJ

Benny:

“No..no..no vlastně..sakra.Tak asi od začátku..autorka v druhé kapitole popisuje skřítka Doobyho a ve třetí je to jen Doby(kampak se nám podělo to správné písmenko?)A když Lucius začal plácet Severusovi make-up na obličej a malovat oční linky.Vzala jsem nohy na ramena.A teď pozitiva:U každé kapitoly na mne vykoukl Gerard Way(My Chemical Romance)z písně Ghost of you.Pěkné:)//Pokusila jsem se a prostě to nejde..sloh pokulhává, sex je tak krásně pubertálně popsán/nepopsán a to ani nepřipominám, že autorka nestydatě obšlehla povídku od Styx.Made in China po česku, za tu práci s obšlehnutím za bod.”

Fate's Gambit

Autor: robst      Jazyk: AJ

Akae21:

“Zajímavé. Ráda bych si to přečetla i v CZ. S překladačem to není ono.”

Chuť tvého polibku

Autor: AkashaTheKitty      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Příjemná kratší povídka. Představit si ty dva jako profesionální zpěváky by mě vážně nenapadlo :).”

Posedlost

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

kami:

“To je to taká stará známa poviedka. Bolo to dobré, vždy keď si to prečítam, je to dobré a ten koniec je taký... taký. (Nebudem predsa spoilerovať. :D)”

Potvůrka II.

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Docela fajn pokračování, ale první díl se mi líbil více.”

Greater Lights

Autor: Mikhail      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“Líbilo :-)”

Odborník na problematiku svádění

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“Střelené. Loki i autorka. :-))”

Potvůrka

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

Salome:

“Roztomilé. A to myslím jako pochvalu i kritiku.”

Potvůrka II.

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

Benny:

“A to jsem si myslela, že jsem to komentovala.Zasvěcení znají mě a mou proslulou averzi na snamionky.Tohle jsem četla hned po dočtení Potvůrky I., byla jsem plná optimismu a nadšení.A ejhle, ledová sprcha na mé nadšení následovala velmi brzo.Autor chtěl navázat na nevinnou první část o koťátku a Snapeovi.Ovšem absolutně se to nepovedlo, první polovina povídky byla slušná, ale po nehodě v laboratoři a hodně nevyrovnaném příběhu, který následoval, byla povídka jen mlácení prázdné slámy.2-3”

Potvůrka

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

Benny:

“Vím,že tohle je jediná snamione přečtená s chuťi.Jako slasherka vidím Severuse jedině s mužem:)Ale kotě a Severus byla vražedná kombinace.Moc pěkná.”

Třetí do dvojice

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

Benny:

“Konečně přijatelné pokračování Stromu, který naštěsťi nikdy nedočtu .Navíc miluju Nevilla/Draca(moje fantazie prostě Hermionu vynechala)Chybičky a hluché místa to mělo, za 3.”

Posedlost

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

You're In My Veins (Snarry)

Autor: AislinAvalbane      Jazyk: fanvid

Benny:

“Dlouhý, předlouhý a ještě delší snarry cajďák..ok, jdu si pustit něco jiného, musím to dostat z hlavy.”

Harry Potter Comics 04

Autor: Loleia      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Za dvě hodiny by měli vyřešenou celou záhadu. Mimochodem, je úplná pravda že v Harryho době ani ve skutečnosti nic z toho neexistovalo. Ano, i ten DA tu máme teprve od roku 2000 a YT zase od roku tuším 2004 nebo 2005. V té strašné době kamenné se chodilo koukat na obrazy do galerie a poslouchali se písničky v rádiu. :-D Kolik z mladých vůbec ještě tuší, co je to kazeta do kazeťáku nebo VHS kazeta?”

You're In My Veins (Snarry)

Autor: AislinAvalbane      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Když už ty táhlé melodie nalepené na Harry Potterovi, tak sem hodím tohle. Když na to tak kouknu, tak všechna má oblíbená snarry videa jsou takové romantické s... a tak, že ano. (Vřele doufám, že to tu není, prošlo to trojitou kontrolou, ale já už to viděla a slyšela tolikrát, že mi přijde, že to snad musí všichni znát a nevím, kde jsem to viděla poprvé)”

Breakaway (HarryPotter)

Autor: Triwazard100      Jazyk: fanvid

Benny:

“Nerada posuzuji videa.Nicméně Harry má dnes narozeniny(Ano, před rokem jsem tak šílená nebyla.Díky za ovace)Pod videem je uvedeno, že je Hermiona vždy na blízku, každopádně z jednoho objetí bych hned nedělala video na HP/HG:)”

Trest

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“---”

Harry Potter Comics 04

Autor: Loleia      Jazyk: fanart

belldandy:

“Hahá! :D A takhle snadné to máme my. Je to špatně? Je to dobře? Nevím ... ale román o nás asi nenapíšou. I když ...”

Harry Potter Comics 04

Autor: Loleia      Jazyk: fanart

Benny:

“Nebylo by to snažší?Možná.Ale nebyla by to zábava;)”

Zdání klame

Autor: Titti      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Hmm.”

Nevěrný Harry

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Pěkné”

Nevěrný Severus

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Pěkné.”

Na oplátku

Autor: Lumos      Jazyk: ČJ

Sargo:

“První čtyři kapitoly jsou velmi zdařilé a pátou ignoruji. :-D”

Na oplátku

Autor: Lumos      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Tato povídka je natolik průměrná ve svém žánru a mezi zápletkami tohoto typu, že bych ji tu klidně někde vystavila jako exemplární příklad hodnocení za 3 body. Je dvanáctá do tuctu. Vše je samozřejmě patřičně dobarveno táhlou temnotou ulic postapokalyptického světa a doplněno textem písně na konci. Je to styl jaký si ve svém psaní jednou střihne každý autor, to že se to snaží někdo osvěžit přítomným časem mi už taky ani moc divné nepřijde. Času stráveného u čtení nelituji, ale ani nebudu povídku nadšeně doporučovat širokému okolí. Pro ty, kteří rádi vidí surovost světa elegantně zabalenou do románově temného obalu na cukrátka, který má tu příznačnou sladkost naděje na konci, je to naprosto ideální povídka. PS: Jak bude povídka probíhat a jak dopadne jsem věděla už jenom ze stručného obsahu. Nebylo by ho radno změnit na něco méně nápovědného? // Měním komentář, protože jsem dospěla k názoru, že až moc spoileruji.”

Velký omyl Moudrého klobouku

Autor: ester-ka      Jazyk: ČJ

Trinyx:

“...”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18  >|