Komentáře - Červen 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|

Snarry - Love you to Death

Autor: Kittielove30      Jazyk: fanvid

Mandragora:

“Pěkně sestříhané a ten úsměv na konci je fakt debilní. :))”

The Marriage Stone - fanvid

Autor: ChristalPhoenix      Jazyk: fanvid

Mandragora:

“Pravda je, že kdo to nečetl nepochopí, ale stejně je to dělané pro ty, co to četli. Ale zaujala mě tam jedna věc. Vždy jsem měla za to, že je SB větší než RL. Ale jak jsem koukala, tak v té scéně z Chroptící chýše to vypadá naopak. Tak nevím, kde jsem to tomu dojmu vlastně přišla. :)”

Harry Potter and Severus Snape Forever - fanvid

Autor: Lilyanjudyth      Jazyk: fanvid

Mandragora:

“Zaujalo mě to hlavně díky jednomu obrázku a to z mé oblíbené série Ruce.”

Snarry - Love you to Death

Autor: Kittielove30      Jazyk: fanvid

Adelaine:

“Začátek moc pěkný, mohlo by to být o trochu kratší, ale docela fajn. Horší 3”

Damage

Autor: TupakUpanki      Jazyk: fanvid

Adelaine:

“Byla jsem docela zvědavá, jak se jim podaří zpracovat tyhle dvě fikce jako video a musím říct, že tohle mně docela vyrazilo dech (možná proto, že jsem čekala, že se jim to vůbec nepovede). Takže zatraceně dobré k těm povídkám.”

Убитая любовь

Autor: RemLupin      Jazyk: fanvid

Adelaine:

“Přiznávám, že první polovina fakt dobrá, pak je to... no... trochu mimo, ale vesměs docela povedený.”

Almost, At Times, The Fool

Autor: SsslytherinGirl      Jazyk: fanvid

Adelaine:

“:)”

Harry Potter: All I ask of you

Autor: Ariel Lindt      Jazyk: fanvid

Adelaine:

“Mně se to líbí, já myslím, že to atmosférou docela vystihuje...”

The Marriage Stone - fanvid

Autor: ChristalPhoenix      Jazyk: fanvid

Adelaine:

“Já k MS žádný jiný video neviděla, ale musím se přiznat, že tohle mě moc nebavilo. Začátek docela dobrý, ale pak mě to začalo nudit, a kdybych to nečetla, tak mi to absolutně vůbec nic neříká, ani neláká to číst.”

Děsivá epopej o sázce ukrutné

Autor: Jane Sofron      Jazyk: ČJ

Benny:

“:D”

Dobrá koupě

Autor: Minx      Jazyk: ČJ

Potkanice:

“Jedna z mých nej”

Děsivá epopej o sázce ukrutné

Autor: Jane Sofron      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Hej, já tohle ještě neokomentovala...?”

Děsivá epopej o sázce ukrutné

Autor: Jane Sofron      Jazyk: ČJ

Potkanice:

“Super”

The Marriage Stone - fanvid

Autor: ChristalPhoenix      Jazyk: fanvid

patolozka:

“Jo, naprosto souhlasí s tím, že tohle je nejlepší video k TMS, co jsem kdy viděla. A mistr meče je prostě dokonalý:-)”

Harry Potter: All I ask of you

Autor: Ariel Lindt      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Nutno říct, že nějaký vztah k ději tam (minimálně já) vidím jen místy, ale Ariel je Ariel. Ona i kdyby sestříhala kuchařský pořad, tak já to budu milovat. Hodně zásadním odpůrcům muzikálů, radím poslouchat jen velmi opatrně. Fantóm záhadný nechytne zrovna každého. :) Nicméně vás musí dojmout minimálně to věnování na konci. Příběh je jen fantazie, ale tahle láska je skutečná. :) Taky bych si někdy přála dostat takový dárek z lásky jako Gobuss.”

Almost, At Times, The Fool

Autor: SsslytherinGirl      Jazyk: fanvid

belldandy:

“V rámci omezených možností se tam podařilo zápletku druhé části "Čajové ságy" dostat na maximum. Svého času (v době největší zamilovanosti k této FF) jsem si to obsedantně pouštěla furt a furt dokola. Samozřejmě, když manžel nebyl doma, protože takový pokleslý pop by mi netoleroval.”

Damage

Autor: TupakUpanki      Jazyk: fanvid

Benny:

“Hodně dobré.”

Убитая любовь

Autor: RemLupin      Jazyk: fanvid

Benny:

“Ke konci mi to už to nedávalo smysl.A i když rušťinu i tenhle typ hudby mám ráda, lehce mne bolí hlava.Suma sumárum se mi to ovšem líbilo.”

Убитая любовь

Autor: RemLupin      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Vztah obrazů k námětu minimální, místy žádný. Po půlce střih nějak ztrácí švih a sílu. Nu, ale ... já mám zkrátka vztah k té písni (prý ji jako vhodnou k této fanfikci vybral počítač?). Je to popík, ale brutální. Mám dojem, že v sobě má ten správný náboj, který k tomu příběhu patří. A ve mně už automaticky evokuje atmosféru tohohle příběhu.”

Snarry - Love you to Death

Autor: Kittielove30      Jazyk: fanvid

Benny:

“Jéé, to bylo hezké.Scény hezky sestřihané, hudba se líbila(to je malý zázrak)a ten debilní úsměv na konec:D”

Zločin a trest

Autor: Ingrid      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Drarry crack. Dracovo POV tomu dává originalitu. Jeho cynická vychytralost, je překonána nevypočítavou oddanou láskou k Harrymu. Této lásce navzdory své dobré vůli podlehne. Výsledek je prostě roztomilý. Kletba rodu Malfoyů dopadla i na Luciuse a Severuse. Musím upozornit, že ke snuciusu cítím estetický odpor. Tady jsem ho zvládla - to už je pro povídku skoro vyznamenání. Víc než čtyři ale asi nedám, já si zřejmě nedokážu crack opravdu zamilovat.”

Missing Days

Autor: charlotteschaos      Jazyk: AJ

Benny:

“Reakce Umbridgeové mne zas tak nepřekvapila,šílená je na to dost.”

Citróny v Bradavicích

Autor: Ms-Figg      Jazyk: ČJ

Potkanice:

“nic moc, vlastně spíš nic než moc”

Brumbálův mistrovský plán v 21 bodech

Autor: anitaray      Jazyk: ČJ

Potkanice:

“Nápad dobrý, forma strašná”

Brk a inkoust

Autor: Cybele      Jazyk: ČJ

Potkanice:

“Jedna z mých nej”

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|