Komentáře - Červen 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|

V kapce vody

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Kdykoliv mám komentovat Lanevřina Sherlocka, tak nikdy pořádně nevím, co napsat. Můžu snad jenom říct, že Lana je Sherlock, Watson a Doyle dohromady, protože úroveň jejích sherlockovských povídek jinak vysvětlit nelze. :)”

Zvíře a zvíře

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Benny:

“Když pominu fakt, že je to ubrečené, povahy nedotažené a vlastně nějaké a Snape jako upír.Dalo se to přečíst, ale už nikdy znova a snad na to i zapomenu.”

Hnusák Haldir

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Benny:

“Konečně povídka z LOTR, která mne neznechutila.Hnusák Haldir?Odmítám o něm i tak smýšlet”

Zkrocení zlého muže

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Benny:

“Dlohatánské pwpečko na téma dominance zasazeno do Star Trek fandomů.S charaktery zde problém není, vždyť jde hlavně o sex.Ale pokaždé u tak dlouhého popisu kopulačních pohybu mám problém;přestane mne to bavit číst.Také některé slovní obraty šlo použit lépe.2-3”

Pravda a důsledky

Autor: asnowyowl      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Svižné, příjemné, nenáročné. 3-4”

Pravda a důsledky

Autor: asnowyowl      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Ále čert to vem, prostě jen drablík. A jak čtu drablíky nabírám stále více přesvědčení, že to je prostě jen fanfikční ekvivalent pro anekdotu. Sic nejde o nic propracovaného a nijak důvěryhodného, ale ... to anekdoty vesměs nebývají. Myslím, že jako ankedota (tedy krátká a vesměs vtipná povídka zakončená pointou) to obstojí docela dobře.”

Knowledge is Useful, but Power is Power

Autor: DisobedienceWriter      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Zatím je to moc nadějné. Hodně neobvyklý pohled na fungování kouzelnické společnosti. Vlastně stavějící skoro všechno, co známe, na hlavu. Ale je to uvěřitelné. Až je to strašidelné. Brr Autor se k tomu po čase vrátil, aby to dopsal. Ještě jeden a půl kapitoly je dobrý, ale pak je konec utnutý dost nesmyslně. I když mohlo by být, jen tam chybí tučná pomsta, těm, co HP nejvíc škodili.”

Double Agent -fanart

Autor: artisticentropy      Jazyk: fanart

Mandragora:

“Prsty jsou divné. Vypadají jako pařátky. A i když fánon tvrdí, že má SS prsty dlouhé a štíhlé, jak je to pořád chlap a ne pubertální dívčina.”

Tisíc podob lásky...

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“príliš rýchly koniec”

The Polyjuice Party

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Benny:

“Jsem rozpolcená.Začátek a i námět se mi libil, ale pak na konci přišly potoky slz a to prostě můj obdiv nad drarry zabilo.3-4”

Pravda a důsledky

Autor: asnowyowl      Jazyk: ČJ

Benny:

“...”

Úplavice v Bradavicích

Autor: Jane Sofron      Jazyk: ČJ

Benny:

“Tak na tohle jsem neměla klikat.Povedené, vtipné ale já to nedočetla.Benny, neklikat na průjem!!Dám 4, ale čist to už nechci.”

V kapce vody

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Jj, tahle je skvělá. Pro mě to bylo jako zjevení. Miluju, jak jazyk koresponduje s dobou a situací. A hlavně! Já tomu naprosto věřím. Po přečtení téhle povídky jsem měla neodolatelnou chuť si znovu přečíst Doylea a přesvědčit se, jestli to opravdu není slash. :D Ty jo, možná to byla dokonce moje první Lanevra, ale teď zpětně si nejsem jistá... Každopádně pecka!”

V kapce vody

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Benny:

“Divím se, že tahle povídka zde už není dávno.Četla jsem ji už několikrát a vlastně až dnes mi scéna, kdy Sherlock řeší případ a ulevuje při tom Holmesovi připomněla scénu z QaF:)Samozřejmě že Holmes vždy vyřeší připad v závratně krátké době.Dobře napsané PWP.PS.Nedá mi to a musím se zeptat.Belldandy proč píšeš Sherlocka s "a"?Sorry, prostě zvědavá ženská:D”

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|