Komentáře - Červen 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|

Naháči, chlupáči a vanilka

Autor: Lord Roderik Galant      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nemůžu říct, že by se mi to nelíbilo - líbilo. Ale rozhodně nemůžu říct, že bych nadšením lezla po zdi. Problém tady byl, že hrozně dlouho trvalo, než jsem si k textu vytvořila nějaký vztah. Prakticky až do nějaké 8. kapitoly jsem četla jen proto, že v práci zrovna není moc co dělat a já potřebovala těch 8 pracovních hodin nějak zaplácnout. Na druhou stranu dávat hodnocení 3 se mi opravdu nechce, protože do průměru to má kurevsky daleko. Tohle je fakt těžký....”

Here's My Card... - fanart

Autor: rawenna      Jazyk: fanart

Benny:

“Líbi.”

Cesta

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

Benny:

“Podle mě to nejlepši od Alice.5”

Cesta

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Líbilo.”

Přiveď ho

Autor: Seiyuu Bishies      Jazyk: ČJ

Benny:

“...”

A Curious Carriage of Crystal and Cold

Autor: Etharei      Jazyk: AJ

sarin:

“Zajímavý a propracovaný alternativní vesmír doplněný nádhernými ilustracemi. Pro větší požitek z četby je pro čtenáře připraven i hudební doprovod. Vřele doporučuji věem milovníkům scifi a dobrých zápletek.”

Lekce tajů nejvyšších

Autor: Seiyuu Bishies      Jazyk: ČJ

Benny:

“Místy nadhodnocené a kostrbaté.Ale víte co?Tohle je můj pohled a hodnocení.A sakra,že dám čtyřku.Bylo to první dílko od autorky a na to se nezapomíná.”

Dostatečný důkaz

Autor: GMTH      Jazyk: ČJ

Benny:

“Stejná známka jako u povídky Postižený Stockholmem.I když sama nevím, jestli se mi obě povídky líbi stejně.Reálnost může být pro někoho sporná, ale tohle Malfoyovi bez výhrad věřím.”

Postižený Stockholmem

Autor: GMTH      Jazyk: ČJ

Benny:

“Ten škaredý pán jmeném Severus Snape, musí vždy zkazit tak čistou a nevinnou lásku jakou ti dva mají?No fuj.”

Bylo nás... čtyři

Autor: Lord Roderik Galant      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Čtyři osoby a dva manželské páry. Setkání promiskuitního excentrického Petra a konformního přizpůsobivého Martina. Protiklady se sice možná přitahují, ale ... dost obtížně spolu vychází. / Nejsem si vůbec jistá, jak se k tomu postavit. Číst příběh mě bavilo a přesto jsem si pořád pěstovala pocit, že mu tak docela nevěřím. Minimálně vstup do děje do mě byl poněkud prudký. (Mimojiné - O prvních čtyřech kapitolcách platí, že je v každé sex:)) Místo, abych do děje byla uvedena, tak mi byl spíše dovysvětlen. Stejně tak jsem postupně začla chápat charakter postav, Martinova posedlost Petrem mi přišla přehnaná, až lehce vyšinutá, soudě dle poslední kapitoly ten dojem se mnou autor vlastně sdílí. Přede mě to klade otázku, zamyslet se nad tím, co to se mnou je, pokud mám tendenci takové věci ve slashi řešit, protože kvůli "přehnaným" citům ho přeciž vlatně čtu. :)”

Pomocná ruka

Autor: DementorDelta      Jazyk: ČJ

Benny:

“3-4”

Tisíc podob lásky...

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

KCJerryL:

“..”

Černobílý svět

Autor: Electra      Jazyk: ČJ

KCJerryL:

“Krásná povídka, která ve mě posiluje a živí posedlost Luciem a jeho plavými vlasy.”

Hra na lásku

Autor: Mats Christiana      Jazyk: ČJ

Benny:

“Slovní zásoba veškerá žádna.Velká pětka s hvězdičkou.”

Veritas vos Liberabit

Autor: StarryGazer      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Páni, to bylo skvělé. Na téma "nehoda s Veritasérem" jsou hromady povídek a tahle patří rozhodně k mým nejoblíbenějším. Protože upřímný Severus, to je chodící pohroma, jak zjistí každý s kým se po nehodě potká. :D Jen mi ho bylo na konci až líto. Nebyla jsem si jistá, jestli byl šťastný nebo toužil po eutanázii. :D 4-5”

Tisíc podob lásky...

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Benny:

“..”

Svetlo pod vodou

Autor: Maya      Jazyk: SJ

Lucie:

“Jedna z nejlepší povídek na pár Harry Draco kterou jsme četla. Napětí, romantika, humor - vše správně namíchané. Slash ve velmi jemné podobě. Doporučuji i těm co slash moc nemusí. A nasmím zapomenout na úžasně krásný slovenský překlad. Čte se to prostě samo. Povídka má i dvě předpovídky.”

Remember Your Heart

Autor: bramblerose-proudfoot      Jazyk: ČJ

Benny:

“Dočten originál, jelikož překladu už se překladatelka nevěnuje.Ano, povídka je stará, ale v podstatě hezké průměrné dílo o tom jak Potter opět zachraňuje Snapea.”

Jediná správná současnost

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“...”

Příležitost

Autor: Beatrix      Jazyk: ČJ

Benny:

“Věřím, pane profesore, že jednou toho zmetka dostanete.”

Anální zábava a Ráno poté

Autor: Isis      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Doufám, že je to bráno jako parodie...”

Zlatá dohra

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Benny:

“..”

Zlatá dohra

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“...”

V kapce vody

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“....”

Harlekýn

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“...”

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|