Komentáře - Červen 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|

A štipka láskavosti k tomu

Autor: odogoddess      Jazyk: SJ

Mrmla:

“Dobrý.”

Za poskytnuté služby

Autor: Quill Lumos      Jazyk: ČJ

Benny:

“Můj dalši problém:Potter jako malíř pokojů.Kdybych nevěděla, že to má být SS/HP, přestavám čist po dvou kapitolách.Celé je to mimo.//SPOILER//Potter jako sexualní hračka, které stači řict:Udělej se pro mě.Žárlivý Snape(takto vykreslený mě vyloženě sral)//KONEC SPOILERU//Oceňuji pouze autorčinu představivost a překlad.”

Hra na lásku

Autor: Mats Christiana      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Já vlastně nevím, jak to ohodnotit. Myslím, že největší část kouzla této povídky spočívá v tom, že se jedná o elfy. Je to napsané čtivě, o tom žádná, ale místy jsem se ztrácela v tom, kdo zrovna mluví a kdo, co a komu momentálně dělá. Nicméně, milé to bylo a vzhledem k tomu, že to byla má první FF na LOTR, čtyřku tomu dám, ačkoli si nemyslím, že bych se k tomu ještě někdy vracela. (Pokud ano, klidně tu známku časem zvednu).”

Snape's Challenge.

Autor: Slinkers      Jazyk: fanart

Casiopea:

“Ááááááááááááááááááááááááááááááá! :D :D :D Harry křížený se Stopařovým průvodcem! :D A taky mě zabily ty detaily, jako třeba Hello Kitty na stěně v Severusově obýváku. A ta pointa! :D Sice bych měla chuť dát o bod míň kvůli Snapeovu hlasu, ale chápu, že se k amatérskému animáku těžko shání Alan. :D Takže 4-5 zaokrouhleno nahoru. :)”

Fun Spike Facts

Autor: rockchic4281      Jazyk: fanvid

Benny:

“Fuck, já tady po půlnoci vzdychám nad Spikem..Lano, žádné snižování známky!!Dik za pěkné video, obsahuje skoro všechny oblíbené scény.”

Fun Spike Facts

Autor: rockchic4281      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Všechny hlášky mají naprostou pravdu. Já tu řeším dilema jestli snížit známku za kvalitu vzhledem k tomu jak je video staré...”

The Music of Logic

Autor: elfdust      Jazyk: fanart

Lanevra:

“+utírá poslintanou klávesnici+”

Nerozhodnost lásky

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Pro mě je Lana zkrátka jednou z hvězd českého slashového nebe a tento příběh to jen potvrzuje. Kromě hodně příjemného stylu psaní jsou tu i geniální nápady, které jsou zcela originální a zároveň perfektně sedí do kanonického světa HP. I v téhle povídce byla řada scén, u kterých jsem buď jen nadšeně zírala, nebo si mumlala, kam na to ta ženská chodí. :) Jediná výhrada (která ale není tak podstatná) se týká občasné sklouznutí do parodie. Ale jak říkám, jinak velké nadšení a spokojenost. :) 4-5”

Keď sa chce

Autor: grangerinvestigations      Jazyk: SJ

Lucie:

“Vtipné (fakt jsme se občas smála nahlas) a i romantické. Líbilo.”

Keď raz voňal tymián

Autor: Zensho      Jazyk: SJ

Lucie:

“Moc pěkné Dramione. Romantické, napínavé, a kdo jste nečetl a máte romantiku rádi, jděte určitě do toho!”

The Music of Logic

Autor: elfdust      Jazyk: fanart

Benny:

“Klasický Sherlock alá Brett.”

Chtít a mít

Autor: GatewayGirl      Jazyk: ČJ

Benny:

“Osobně s pissingem nemám problém.(Jako ostatně s většinou úchylek)Děj se mi líbil, i když Severus byl ušlapnutej(cituji pouze Lupina)Harry byl dokonalý, copak nadchl jen mě?Dám pětku a je to poprvé, co jsem ochotná se i za ní poprat.”

A štipka láskavosti k tomu

Autor: odogoddess      Jazyk: SJ

Akkarra:

“Ale jo, docela se to i dalo. Sice to není žádná sláva, ale přečtení mi žíly netrhalo. A přidávám bod za nápad.”

V kapce vody

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Pomocná ruka

Autor: DementorDelta      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Because Potter Is Allergic to Poppies

Autor: Lomonaaeren      Jazyk: AJ

sarin:

“Napadlo vás někdy, co dělal Draco Malfoy po válce? Stal se ... léčitelem. Zajímavá povídka s uvěřitelně se chovajícími postavami a detektivní zápletkou.”

Evil Willow

Autor: Dr-Horrible      Jazyk: fanart

Benny:

“Zlá žilnatá Willow.Něco mi v tom pohledu scházi/vadi.Vědět tak co.”

Rupert Giles

Autor: Dr-Horrible      Jazyk: fanart

Benny:

“Typický Gilesův škleb.”

Sherlock Holmes 2

Autor: MisterKay      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Myslím že s ním chce sdílet kouř. Hmm, tenhle Holmes mi připomíná toho ruského.”

Sherlock Holmes 2

Autor: MisterKay      Jazyk: fanart

Benny:

“Jsem pro klasického Holmese.A tenhle se mi libí.Jen by mě zajimalo, co chce po Watsonovi.Je dosti vyděšený:D”

Spike Weeping Over Buffy

Autor: Dr-Horrible      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Musím říct, že i v seriálu mě tahle scéna nevzala tak za srdce, jak asi měla. Spikea všeobecně spíš vidím v páru s Angel/usem než s Buffy.... jo jo, Spuffy nemám ráda, je to tak.”

Clem the Demon

Autor: Dr-Horrible      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Poker? Kdoví co dělali po něm. :-D Oh bože ano, já spáruju úplně všechny, je to prostě tak. :-D”

Silencio

Autor: AkashaTheKitty      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Dobré, srší to erotikou, charakter postav uvěřitelný. Netrpělivě čekám na každou další přeloženou kapitolu.”

Někdo mi dnes v noci zachránil život

Autor: Jadeddragon4      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Ze začátku dobrý rozjezd, pak je povídka poněkud natahovaná a zdlouhavá. Autorka postavy fakt nechá vyžrat situaci do dna. Moc pěkný překlad. Stojí za přečtení.”

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Krásný příběh beroucí dech, krásná čeština, napětí.... podle mého názoru jedna z nejlepších FF.”

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|