Komentáře - Červen 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|

Jeden princ mezi všemi-A Prince Among Men

Autor: Emynn      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“...”

Za maskou hříchu

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“4-5*”

BBC Sherlock Nikon Ad // Jim Moriarty

Autor: Nyah86Production      Jazyk: fanvid

Heredhether:

“Jedno z těch méně brutálních fanvideí o Jimovi, kde si můžeme za zvuku pěkné písničky připomenout všechny jeho více i méně šílené tváře. Takže pokud na letošní dovolenou nutně sháníte nového zločineckého konzultanta, vsaďte na Moriartyho ;D”

the ancient name for the devil | X-lock trailer

Autor: KatrinDepp      Jazyk: fanvid

Heredhether:

“Vidět tenhle trailer v kině, tak si poslintám diář, do kterýho si okamžitě zapíšu datum premiéry.”

Jeden princ mezi všemi-A Prince Among Men

Autor: Emynn      Jazyk: ČJ

Amarilli:

“Niekoľkokrát som sa musela smiať. Úžasné. Severus nie je Severus ako ho poznáme, ale má to svoj dôvod a ja som rada, že som si prečítala niečo, o čom sa mi nikdy ani len nesnívalo... :-)”

Dychtivý šepot

Autor: Tira Nog      Jazyk: SJ

Benny:

“Kvůli této povídce jsem se stala zavislá na snarry.Jediná Tira Nog, která mne nemučí přes 20kapitol citovým rozpoložením hlavních hrdinů.A nesmím zapomenout pochvalit užasnou slovenšťinu, Tess díky za překlad.//Opraveno.Ps.První a poslední Tira Nog ve které jsem schopná akceptovat Severuse jako submisivního v posteli(obyváku).Hodnocení nezměněno.”

FamilyGuy:Brian gets a Spank

Autor: vamp-morningstar      Jazyk: fanart

Akkarra:

“No do háje... :)”

Za maskou hříchu

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

Benny:

“Když jsem se oddávala incestnímu maratonu, vzpomněla jsem si na tuhle povídku.(Ave všemocný Google)Autorku příliš nevyhledavám, ale incest si ujít nenechám.Zvlášť ten konec, který toho hodně slibuje.”

FamilyGuy:Brian gets a Spank

Autor: vamp-morningstar      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Drsný!”

Jeden princ mezi všemi-A Prince Among Men

Autor: Emynn      Jazyk: ČJ

Benny:

“Děkuji za pěkný překlad.Jak jsem napsala v úvodu, byl tenhle příběh původně myšlen jako parodie.Jsem neskonale ráda, že si to autorka odpustila.Severus není Severusem v pravém slova smyslu, ale sami pochopíte důvod.Povídka se mi líbí i přes trochu sladčí konec.Ale u Emynn taky nic jiného nečekejte.3-4, a zaokrouhlím nahoru.”

FamilyGuy:Brian gets a Spank

Autor: vamp-morningstar      Jazyk: fanart

Benny:

“Chudák Brian, nevypadá vzrušeně.”

Tančící had

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Benny:

“Zase budu plavat proti proudu.Dnes jsem to četla potřetí a konečně dočteno(docela fuška)Malfoyovi myšlenky se mi zdály rozharané, dlouhé a ke konci nezaživné.I když ten konec mi to vynahradil.Na čtyřku to ovšem nevidím.”

Otcovský cit a déšť

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Benny:

“Pamatujete školní jídelnu?Chodily jste si pro nášup?Draco si šel taky pro nášup, ale zřejmě to nebylo podle jeho představ.”

Bestie

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Benny:

“Tehle incest/neincest jsem měla vynechat.”

Zajímavý případ

Autor: Katzci      Jazyk: ČJ

Benny:

“Sakra, toužím vědět, co na to Sherlock:D”

Stayin' alive

Autor: pakost      Jazyk: fanart

Casiopea:

“Ta topornost mi tam také trochu vadí. Nicméně jsem si po asi minutovém zevrubném prohlížení uvědomila, že se culím jak zjednaná. :)”

Radioactive // Multifandom

Autor: angel6881      Jazyk: fanvid

Casiopea:

“Rozhodně úžasný kus střihačské práce, dokonale vymazlené scény, které sedí na hudbu, jako by tam patřily. Na druhou stranu to na mě i přes ten vizuální koncert působilo trochu přeplácaně, a i když chápu myšlenku, chyběl mi tam příběh. Hodně dobrá čtyřka.”

Istanbul

Autor: Englantine      Jazyk: ČJ

Benny:

“Ten případ se sulejmanem měla být vtipná vložka?Ale jinak to bylo milé.”

Zajímavý případ

Autor: Katzci      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Hups... :) Tady by mě docela zajímalo, co se z toho vyvrbí.”

Znuděný génius

Autor: Ntali      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ou... Tak tohle se fakt nepovedlo.”

Stayin' alive

Autor: pakost      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Hmm....”

Naděje pro Johna

Autor: Ntali      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Patos, patos, patos...”

Istanbul

Autor: Englantine      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ano, je to celkem o ničem. Ale Sherlockova "žádost o ruku" mě vážně neskonale pobavila.”

Radioactive // Multifandom

Autor: angel6881      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Nevím, tohle mě nijak neoslovilo. Ale písnička dobrá. /// Tak jo. Zkoukla jsem to ještě několikrát a přišla tomu na chuť. Máte pravdu - je to pecka. Už to mám i stažené. :)”

Krása! roztomilost sama

Autor: Ntali      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“No... Jednoznačně se kloním k Lanině vysvětlení.”

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|