Komentáře - Červen 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|

Za maskou hříchu

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Něžný Lucius? A proč by vlastně ne...”

Squick

Autor: Nostrademons      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“A? To mě to mělo znechutit, nebo šokovat nebo co? Jeden by řekl že spojení ošklivé smrti, fekálu a porna bude funguvat - a rozhodně by to fungovat mohlo. Kdyby se to umělo napsat. Upřímně si myslím, že tohle je námět spíš pro autory jako jsou Clive Barker nebo Peter Crowther, než pro autory FF... /// Lana: Svým způsobem máš pravdu. Ten sloh není špatný, ale naprosto mi nekoresponduje s obsahem. Já jsem prostě už moc zmlsaná z různých antologií temné fantastiky a hororu. :)”

Squick

Autor: Nostrademons      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Myslím, že ti kteří to zařadili do nejhorší ff spíš nahlíželi na obsah než na sloh nebo spíš na něj nenahlíželi vůbec. Takovou ff bych já za nejhorší neoznačila a tuhle bych taky za nejhorší neoznačila. Je to sice téma okopírované tuším z některého dílu Nekroskopu, ale... neurazí, neznechutí (mě) ani nevzruší, napsané průměrně, originál jsem neluštila.”

Greater Lights

Autor: Mikhail      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Krásné”

Special Delivery-Neobvyklý porod

Autor: eastwoodgirl      Jazyk: ČJ

Mandragora:

“No dobře, přežila jsem to, ale jen rychločtením.”

Kousek štěstí

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

Benny:

“Merline, to byla p*čovina.Zcela logicky bych si od takového blbečka, ignoranta a usmrkánka jakým Draco Malfoy je, nenechala diktovat, jestli můžu být šťastná(a hlavně klátit)Pottera.”

Kartenhaus

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Benny:

“Srdce mi z toho nekrvácí.”

Zajíček

Autor: POPO      Jazyk: ČJ

Benny:

“Za tři vajička.”

Beyond Words

Autor: Steppenwoelfin      Jazyk: AJ

Casiopea:

“No, jo no. Ty závěrečné kapitoly... Ale kdybych dala jen trojku, musely by mi upadnout prsty. Vzhledem k tomu, že jsem kvůli těm úžasným prvním dvěma třetinám šla spát ve čtyři ráno... Takže prostě dávám čtyřku, ale je to učebnicová ukázka zprzněného konce. Sladké mi nevadí, ale plyšový Severus ano. Obzvlášť, když byl původně tak krásně zlý. :)”

Greater Lights

Autor: Mikhail      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“I přes ten poněkud pohádkový závěr jsem nadšená. Parádní příběh, dobrý sloh, dobře zvolený styl i tempo, bezvadné charaktery... Upřímně doufám, že to od autorky nebyla poslední FF na Avengers. :)”

Sedm dní

Autor: Emily Waters      Jazyk: ČJ

Benny:

“Já idiot jsem si nepřečetla na Rociiných stránkách,že jde o parodii.Došlo mi to někdy v polovině(inteligenční kvocient občas kolísá i mně)Ale podruhé..nojo, samé klišé, které miluju:)”

Harry Potter is GULLIBLE - fanart

Autor: Nilessa      Jazyk: fanart

Lanevra:

“:-D Ano, přesně takhle má vypadat správná drrary fikce.”

Harry Potter is GULLIBLE - fanart

Autor: Nilessa      Jazyk: fanart

Benny:

“:D”

Všechno nejlepší, Severusi!

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

Benny:

“Hmm..Hugo Boss?To asi ne.”

the ancient name for the devil | X-lock trailer

Autor: KatrinDepp      Jazyk: fanvid

Mrmla:

“...”

Jeremy Brett as Sherlock Holmes

Autor: kaarnivale      Jazyk: fanart

Mrmla:

“..”

Special Delivery-Neobvyklý porod

Autor: eastwoodgirl      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Jeden princ mezi všemi-A Prince Among Men

Autor: Emynn      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Special Delivery-Neobvyklý porod

Autor: eastwoodgirl      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Ehm... Jsem hodná a dám jenom trojku.”

Special Delivery-Neobvyklý porod

Autor: eastwoodgirl      Jazyk: ČJ

Benny:

“Když žijete se zmijozelem dlouho, pár triků pochytíte.”

Squick

Autor: Nostrademons      Jazyk: ČJ

Benny:

“Povídka obsadila třetí(!!)místo nejhorší ff za rok 2009.Proč jí sem dávám?Alespoň si rozšiříte podvědomí o tom, že na světě existují větší zvrhlíci než jste vy sami.Po tomhle jsem si uvědomila, že sexuologa nepotřebuji.A pokud vás toto vzrušuje, prosím našťivte ho.Hodnotím za 2body a to jen jako poklonu překladatelce.Díky, Theo.”

Za maskou hříchu

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

kami:

“Je príjemné si po tak dlhom čase prečítať tento incestný pár, ale žiaľ nápad ako taký nebol veľmi originálny a koniec - ja viem, že tam išlo hlavne o ten sex - sa mi zdal unáhlený.”

DUCKYWEEN.

Autor: Slinkers      Jazyk: fanvid

Mrmla:

“:-)”

Jeden princ mezi všemi-A Prince Among Men

Autor: Emynn      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Už to tak vypadá, že Emynn je specialistkou na pohádky. Protože tohle je pohádka, o tom myslím není sporu a to dokonce s princem v hlavní roli. Severus tu přijde o své ego, poněvadž tu místo něj vystupuje jeho alter ego. Ztráty paměti jsou zkrátka vděčný narativní motiv. Musím doznat, že jsem na to včera klikla s podezřením, že to bude kravina a za chvíli jsem to louskala s pocitem "Božínku, to je ale roztomilá kravina" a skončila jsem asi po třech hodinách až když jsem pročetla ke konci. Zkrátka se to četlo samo. :) Citím to podobně Benny na 3/4. Ona dala čtyřku, tak já si dám trojku, ale myslím, že se to mi líbilo i o trošku víc než Pohádka o nedokončeném polibku, tak jsem trochu rozpolcena.”

the ancient name for the devil | X-lock trailer

Autor: KatrinDepp      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“No, vzhledem k poměru scén, bych to zařadila do Akt X (které tu mimochodem v nabídce snad ani nejsou), nicméně je to sestříhané skvěle.”

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|