Komentáře - Červen 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|

Greater Lights

Autor: Mikhail      Jazyk: ČJ

Ali.eN:

“Jsem nadšená jako už dlouho ne! Vážně se mi povedlo jen opravdu málokrát to - u stejné povídky se smát jak zlomyslně tak i pobaveně, zírat s čelistí na stole a napjatě očekávat, co se stane a nedej bože si říct "ty vole, tohle psal génius". Děkuju ti za tuhle povídku a za hudební tipy k tomu. Držím palce, ať ti to jde dál tak skvěle.”

Agorafobie

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“A Potter, patřičně vyzbrojený zachráncovským komplexem, se skutečně vydá promluvit Dracovi do dušičky, aby ho zachránil. Následuje jeho vyhazov- jako psycholog se fakt neosvědčil - a záchrané mise se ujímá Sirius Black. A pěkně po svém... ;) Najdou se věci, které by se daly vytknout, ale k čertu s nimi! Sirius a Draco k sobě pod Laninou taktovkou tak perfektně sedí, že mě mrzí, že toho s nimi nenapsala víc.”

Případ ztracených duší

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Případ vyřešen! :)”

A Cunning Plan

Autor: Beth H      Jazyk: AJ

Fleur Tera:

“veľmi sa mi to páčilo.. svieže, milé, vtipné :)”

Učednica a Nekromanter

Autor: JunoMagic      Jazyk: SJ

Lucie:

“Krásná, propracovaná povídka. Nové nápady, nové postavy. Lbí se mi, že to není jen o ústředním páru, ale propracován je částečně i osud vedlejších postav. Povídka dlouhatánská, ale to nevadí, nenudí, aspoň hned nemusíte hledat něco nového k přečetní.”

A Cunning Plan

Autor: Beth H      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Ono je to vlastně jen takové jednoduché, ale strašně zábavné. Řadím mezi hihňací, protože jejich vzájemná interakce je úchvatná. :)”

Víc štěstí než rozumu

Autor: Eroll      Jazyk: ČJ

Benny:

“Srdceryvný cajďák, porno pro ženy a konec, za který by se nemusela stydět ani Pilcher.”

Weasleyho touha

Autor: Bella Yossarian      Jazyk: ČJ

Benny:

“Weasley, který se bojí projevit city k Potterovi najednou na něj hupsne a jdou na to?:DPopsáno přiliš sterilně, žadná odezva na správných místech.”

Ternerdess Provocative

Autor: Severina      Jazyk: ČJ

Benny:

“Lektvar vášně..musím k tomu ještě něco dodat?”

Psí kusy

Autor: Trpaslenka      Jazyk: ČJ

Benny:

“Skloňování jmen přehlížím a jako pwp průměr.”

Jeden princ mezi všemi-A Prince Among Men

Autor: Emynn      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ale jo, docela se to dalo. Sice to není žádný zázrak, ale oči mi z toho nekrvácí. :)”

Dobrák od kosti

Autor: Corny      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Ách, to byla skvělá jednohubka. :D Několikrát jsem si naprskala do klávesnice. :D Mno, a tu píseň jsem ignorovala.”

Dobrák od kosti

Autor: Corny      Jazyk: ČJ

Benny:

“Takhle dobře jsem se dlouho nezasmála.Konečně slashařka napsala jak naše komunita vníma prznění Snapea tím, že romantické duše ho páruji s Hermionkou.Chlap se kvůli vás nezmění, po 20letech misantropie až k lásce ke šmejdce a na konci lidumil, umývající si vlasy se zářným usměvem, zachraňující všechny sirotky světa?To není NÁŠ Severus!!Tenhle byl dokonalý.Děkuji//Po zpytování svědomí zvedám hodnocení.”

Sacrifice

Autor: Snakeling      Jazyk: AJ

finde:

“Co by Smrtijed neobětoval pro svého Pána, aneb Snakelling jako královna PWP”

Tiresias’ Judgement

Autor: Snakeling      Jazyk: AJ

finde:

“Překvapuje mě, že sem nikdo ještě nedal tuhle klasiku mezi PWP. V rámci svého druhu jde o vrcholný počin.”

A Cunning Plan

Autor: Beth H      Jazyk: AJ

finde:

“Harry vymyslí geniální plán”

Promises Kept

Autor: T'Eros      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Zastávám názor, že nálož cukru pokračuje a také, že je to bohužel o něco horší než předešlí díl, ale u všech bohů, konečně prakticky kánonický pár! PS: Jen bych autorce doporučila nejdřív si nastudovat základy vulkánštiny než začne používat slova do povídky.”

Survival and Promises

Autor: T'Eros      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Cukrové, ale hezké. Námět samozřejmě úplně klasický, raketoplán se porouchá a bude sex, takže je to takové PWP s příběhem.”

Dobrák od kosti

Autor: Corny      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Opakovaně jsem si cvrnka do plenek smíchy. :-D”

Srdce bez společníka

Autor: Michmak      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Velmi dobrá povídka, tak nějak jiná než většina ostatních. Rozhodně stojí za přečtení.”

Earning Interest: Zúročení

Autor: WeasleyForMe      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Čistě romantická, oddychová povídka, kořeněná příjemným humorem. Prostě něco na čtení ke kávě či čaji.”

Cherry on Top

Autor: snarkypants      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Spock se chová jako blb, není to vrchol literárního umění, ale kdo shlédl Star Trek: Do temnoty a upadl v zoufalství jako já, ten bude líbat obrazovku za to, že dal někdo dohromady tyhle dva.”

Provázky moci

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Benny:

“Pokud jsem správně počítala, v první kapitole byla 4klišé.Dál už jsem nepočítala.Ale oceňuji, že Lanevra do šesti kapitol narvala všechno co se dalo.Chudák Severus si zakladá na svém vzhledu umaštěného parchanta a Potter mu to ničí:D PS.Je škoda,že autorky už nerozebírají Severusovy krásné lokny.”

Přemíra napětí

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Benny:

“Mít tak nebezpečnou práci, kdo vám nejlépe pomůže se stresem?Přece kolega:D”

Že by zvrhlost?

Autor: Jade      Jazyk: ČJ

Benny:

“...”

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|