Komentáře - Červen 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|

Severus

Autor: HapticMimesis      Jazyk: fanart

Benny:

“Takhle si představujete kanonického Snapea?Já uplně, ne.Ale u tohodle mne napadlo;Podle nosa, poznáš kosa:D”

Snape Loves Quidditch

Autor: HapticMimesis      Jazyk: fanart

Benny:

“Zřejmě jsem z nosohltanu Severuse Snapa viděla víc než jsem chtěla.Až ve Veritas dojdeme do momentu, který Ti to, Lanevro, připomíná.Ráda zvednu hodnocení.//Lana, mi slíbila, že ten moment nastane za 4díly a já ji budu věřit.”

Rok jako žádný jiný

Autor: Aspen in the Sunlight      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Prostě dokonalé.”

Brian+Stewie:Drunk'n'Sexy

Autor: The Burning Red      Jazyk: fanart

Lanevra:

“:-D:-D”

Brian+Stewie:Drunk'n'Sexy

Autor: The Burning Red      Jazyk: fanart

Casiopea:

“:D Výbuch smíchu.”

Promise

Autor: Kayleigh      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Keigh jsem objevila teprve nedávno a mám pro ni velkou slabost. Její povídky vždycky pohladí. Ať už se v nich řeší cokoli, po dočtení mívám v srdci jako v pokojíčku. Supernatural není seriál, který bych dokázala kontinuálně sledovat (jsem hrozný strašpytel); vím toho ale dost, abych během čtení cítila mrazení a měla stažený krk. Je to fluff, ale žádný kýč. Ideální na dobrou noc. A abych nezapomněla - střídání češtiny a angličtiny je Keighina specialita a já se přiznám, že jsem si to zamilovala.”

Brian+Stewie:Drunk'n'Sexy

Autor: The Burning Red      Jazyk: fanart

Benny:

“Ještěže existuje chlast, jinak by Brian ani netušil, že je sexy:)”

Za poskytnuté služby

Autor: Quill Lumos      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Ano je tomu co vytknout, je to sladké, nepravděpodobné, natahované, postavy úplně mimo kánon... a přesto líbilo se... četla jsme jedním dechem.”

Osudová sázka aneb Tvrdohlavá Láska

Autor: POPO      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Na můj vkus trošku překombinované, ale Fialín je fajn :).”

the ancient name for the devil | X-lock trailer

Autor: KatrinDepp      Jazyk: fanvid

Benny:

“Akta X jsem sledovala jako škvrně.Sestřihano opravdu skvěle, debilní hudba mne nesrala, takže jo:)”

DUCKYWEEN.

Autor: Slinkers      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Pecka!”

Potter Gump.

Autor: Slinkers      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Nejlepší je Hermiona za bukem. :D”

Agorafobie

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Veľmi zaujímavá dvojica. Zranený ustrašený Draco posadnutý sexom... alebo ani nie posadnutý ale krátiaci si dva roky v izolácii? Som rada, že to Sirius nevzdal a dokázal Draca presvedčiť na ten prvý krok von, ale stále mám pocit, že sa mu po chvíli vytrhol a utiekol späť do svojho "bezpečia" Páčilo sa mi ale rada by som si prečítala ako sa darila Siriusovi ďalšia terapia. Snáď to nevzdal.”

the ancient name for the devil | X-lock trailer

Autor: KatrinDepp      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Akta X nemusím (vždycky mě děsily), Sherlocka zbožňuju a tenhle video je fakt pecka.”

Had v poutech

Autor: Starvation      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Chtělo by betu. Dále mě fascinuje autorčina schopnost vytváření pochybných slovních spojení. A v neposlední řadě je to strašná kravina.”

Dvě srdce

Autor: Mats Christiana      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Krásné”

Stress Relief

Autor: Snakeling      Jazyk: AJ

finde:

“Dobře zpracovaný, zajímavý nápad. Sice jde o PWP, ale Snakeling se opět vytáhla.”

Na oplátku

Autor: Lumos      Jazyk: ČJ

mayla:

“...”

Na každého jednou dojde

Autor: Starvation      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Je fakt, že Sirius se s tím nepáral. Ale i tak to byla trochu nuda...”

A Cunning Plan

Autor: Beth H      Jazyk: AJ

mariaa:

“:)”

Greater Lights

Autor: Mikhail      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Ách, to byla nádherná pohádka.! :)”

The Copper Cauldron

Autor: newshound      Jazyk: AJ

Severka S. Rogueová:

“Fajn”

Star Trek into Darkness

Autor: greenteaduck      Jazyk: fanart

Benny:

“Ty s tím Star Trekem nedáš pokoj, že?Musím tu tragičnost zhlédnout..jn, obrázek je miloučký.”

Agorafobie

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Benny:

“První třetina, dvě třetiny osazenstva na sračky(ten třetí se na teptve chystá)Výlet do domů neřesti;Potter je opravdu ružolící se blbeček, Sirius nezklamal:D Sex nekomentuju, čučíme na stejné pornofilmy.Ale Lani, ten konec..po dvou letech agorafobie nevyvedeš člověka jen tak ven z bezpečí.(Sorry, ale na logice si zakládám)3-4.//Lanevra mi po mailu vyhrožuje fyzickým napadením(nakopáním prdele)Kdybych se neozývala, volejte prosím policii.”

Na oplátku

Autor: Lumos      Jazyk: ČJ

Madam Bookfly:

“Uff, tou temnotou jsem se málem zalkla. Ale jo, je to dobré. A i když mám radši delší věci, jsem ráda, že tohle má jen pět kapitol. Kdyby to bylo delší, nestačila by na zahnání depky jedna čokoláda.”

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|