Komentáře - Červen 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|

Improper Speech

Autor: incandescens      Jazyk: AJ

sarin:

“Literární výklad není Renjiho silnou stránkou. Naštěstí je tu Rukia.”

Závěť

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“opravdu moc pekne.”

In Memoriam

Autor: nehalenia      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“vaham mezi 4 a 5... zatim dam pet a uvidime po dalsim precteni”

Broken

Autor: inadaze22      Jazyk: SJ

Lucie:

“Střízlivá jako by realistická povídka. Tíživá, smutná ale s nadějí. Draca z této povídky si zamilujete. Opravdu stojí za přečtení.”

Silencio

Autor: AkashaTheKitty      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Skvelý preklad od LadyF a dych berúci sex. Láska, ktorá nemá nádej v tom svete v ktorom sa odohráva dej, ale... ktovie...”

In Memoriam

Autor: nehalenia      Jazyk: ČJ

kami:

“Vo svojom "žánri" si to zaslúži plný počet.”

Caramelldansen

Autor: Schweinefrau      Jazyk: fanvid

kami:

“Mám slabosť pre animácie s Caramelldansen.”

Full Moon Fool

Autor: redprimitiva      Jazyk: ČJ

kami:

“Tak jej treba.”

Brumbálův mistrovský plán v 21 bodech

Autor: anitaray      Jazyk: ČJ

Benny:

“Nuda”

Závěť

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Benny:

“..”

Nevyhnutelné

Autor: O-Ren      Jazyk: ČJ

Benny:

“Jediné co bych oběma doporučila je rozchod nebo náštěva psychologa.”

Brumbálův mistrovský plán v 21 bodech

Autor: anitaray      Jazyk: ČJ

kami:

“Pravda pravdúca.”

Read or die

Autor: incandescens      Jazyk: AJ

sarin:

“Ještě, že naše univerzitní knihovna nedisponuje zásahovou jednotkou jako ta v Soul Society.”

Čistá krev

Autor: Dangerous      Jazyk: ČJ

Benny:

“Když pominu, že se jedná postavu alá Gary Stu(sice je to hezky vykreslená osobnost, přesto..)Jistá poetičnost je hezká, ale v půlce povídky mi to přece jen drhlo.Sloh opravdu skvostný, ale za tři.”

Na oplátku

Autor: Lumos      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“tá zvlášna atmosféra, ktorá vládne celým príbehom, je pre mňa niečo nové. Koniec dosť prekvapujúci, hoci sama som v taký možno aj dúfala, no nejaký hlbší dojem vo mne poviedka asi nezanechá.”

Nejlepší nepřátelé

Autor: AlineDaryen      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Velmi dobrá povídka, moc pěkně vylíčeny pocity postav, taky slohově dobré. Rozhodně stojí za přečtení.”

A Very Potter Senior Year

Autor: Matt Lang & Team StarKid      Jazyk: fanvid

Fleur Tera:

“Iné ako predchádzajúce diely. Myslím, že príliš veľké priestranstvo na Leaky Cone tomu dosť ublížilo, lenže nebyť toho, možno by posledná časť ani nevznikla... kopec skvelých nových hlášok, postáv, chytľavé piesne a samozrejme koniec, pri ktorom som vyronila viac ako jednu slzu. Fuck the tie!”

Ostrov zázraků

Autor: angie77      Jazyk: ČJ

Richenza:

“Velmi vydařená parodie, která je parodií cíleně. A přesto tam jsou i dramatické, dokonce i romantické momenty. Vše je dobře vyváženo. Přirovnala bych to k šílené jízdě, kde nevěříte vlastním očím, ale nemůžete se odtrhnout. Všechny postavy jsou navíc naprosto přesné. REaguji ještě na Lanevru: Asi parodie není to nejpřesnější slovo, vlastně jsem ho zvolila jen z nouze. Příběh je velmi lehký, vtipný a čtivý. Humor ale není degradující ani k postavám ani k žánru. Mimochodem, nemyslím si, že parodie nemůže být dlouhá, nicméně toto je svébytné dílko, které opravdu potěší. Rozhodně doporučuji.”

Nimet, čarodějka

Autor: snapeovky      Jazyk: ČJ

Salome:

“Hezké dílko, skoro bych řekla jedno z nejlepších této autorské dvojice. Samozřejmě i zde se najdou chybky - třeba sebevražedně průhledný Snape tváří v tvář dětem, které neovládají nitrozpyt, protože je pro něj to, jak jej budou vnímat, podle všeho důležitější, než přežití jej samotného a celého světa návdavkem. Ale četla jsem i horší, a tohle je pěkně napsané.”

Už mi lásko není dvacet let

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Benny:

“Začátek byl skvělý, ale s přicházejícím koncem to bylo slabší.”

Pozvedni oči a uvidíš hvězdy...

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Benny:

“Povídku znám, dnes jsem si dala repete.A důvod?Dozvěděla jsem se o rozepři mezi Styx a Sinam..takže zcela objektivně.Ano patos se objevuje až ke konci povídky, kdy se Lupin změní na sebelítující trosku.Ale musím vyzvednout první polovinu.Ta rozhodně bavila, i když Lupin měl růžové brýle.Zcela určitě dám s čistým svědomím trojku.”

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

Richenza:

“Nečtu obvykle slash - nerozumím mu, nechápu jej. Jenže tenhle příběh je skvěle napsaný, řekla bych, že lépe napsaný, než vymyšlený. Neskryje inspiraci jiným velkým, byť poněkud rozvleklým a nastavovaným dílem ze zahraniční fanfiction, ale to není na závadu. V této souvislosti oceňuji, že Alice byla stručnější, byť některé záplekty byly snad trochu zbytné. Možná to bylo až příliš cituplné, až příliš nervydrásající, teorie magie až příliš mimo původní rámec, ale to vše lze akcptovat. Rozhodně autorka dodržela svou vlastní logiku magie i psychologie postav, podařilo se jí několik nesmírně silných scén, ke který se vracím, a celkově se jí podařilo stvořit silný nezapomenutelný příběh. Nejvíc osobně oceňuji zvláštní poetičnost jazyka, naprosto originální a krásnou - její obraty byla pro mě rozkoš číst. Erotika možná až příliš explicitní - zejména ke konci, ale po tom přešlapování a oddalování to bylo skoro úlevné. Chybělo mi tam tápání a přemýšlení Harryho o tom, že je homosexuál. Takže - není to bezchybné, ale co je bezchybné? I s těmi chybami je to výborné a vřele doporučuji.”

Duše v zrcadle

Autor: Margot      Jazyk: ČJ

Salome:

“Příliš kruté komentáře. Přečetla jsem toho dost, abych mohla říct, že tohle je průměrné, až lehce nadprůměrné dílko. Ano, je to poněkud romanticko sladkobolné, a zejména první polovina nese všechny rysy Mary Sue. Poté se ale autorka zlepšuje a zejména některé dialogy a scény jsou popsané velmi hezky. NA druhou stranu si pamatuju dost pravopisných chyb, ale i to se časem zlepšovalo. Vlastně se autorka časem zlepšila ve všem. Kvalita je tedy proměnlivá a postupně rostoucí. Romantický duším lze doporučit.”

Nekonečný boj

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Salome:

“Výborná povídka, jedna z nejlepší, ne-li nejlepší, kterou jsem z české fanfiction četla. Originální zápletka, kterou samozřejmě nebudu popisovat, ale doporučuju vřele všem, aby si udělali vlastní názor. Postavy jsou načrtnutné všechny uvěřitelně, přitom ale nejsou ustrnuté - vyvíjejí se dál, vyvíjejí se však logicky, psychologicky uvěřitelně. Uvěřitelné jsou dokonce i neuvěřitelné kotrmelce. Zde více než jinde platí - kdy se vám zdá něco nelogické, znamená to, že máte nedostatek informací. Ale ty dostanete později, nebojte a čtěte.”

No, Hermiono!

Autor: wocicko      Jazyk: ČJ

Benny:

“Mám nebo nemám děkovat Lanevře?Lani, no tak děkuju:)Normálně bych snamione nečetla, zvlášť 45dílné dílo.K povídce...fuck kde začít?Obavám se, že tohle autorka od začatku měla za hodnotné dílo, určitě myšleno zcela vážně.Ale já, která mám zvrácený smysl pro humor jsem tam našla tolik úžasných narážek, vtipů a absurdit, že tohle je spíše zcela neočekavaně napsaná parodie.Spoilerovat nebudu, byť jsem dočetla jen do 11té kapitoly(ale tohle dílo dočtu!)A hodnocení;jelikož to oficiálně není parodie..sakra, to je těžké.Mám nutkání dát na férovku 5, ale trojka bude ZATÍM odpovídající a jen za to, že se neskutečně bavím./13kapitola je úžasná!!/Kolem 30té kapitoly, mají ve škole hudební besídku, Severus bude pjet píseň dokola a Cissa je nedoceněná operní diva a navíc pozvali i Voldyho na koncert..autorko, chci Tvou představivost!!/Dočteno.Konec jako z červené knihovny.To ani nemluvím o časových nesrovnalostech.Ale házím to za hlavu, vydržela jsem do konce a známka zůstává.”

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|