Komentáře - Červen 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|

Že by zvrhlost?

Autor: Jade      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Zastávám názor, že je tu povídka hodnocena moc přísně a nebo jsem byla já vystavena za svůj život až moc velkému množství chujovin, abych tohle posoudila jako skoro odpad.”

Zkouška

Autor: Morgana Ehran      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Já jsem zkrátka neodolola. Nejsem si tak úplně jistá, zda tahle věc na FF deník patří. Patří?? A taky si nejsem nijak jistá, jak ji hodnotit. Nicméně pro mě mělo její nalezení jakýsi půvab, je v ní zachycen kousek onoho času od kterého nás dělí již šest let. A třebaže jsem ty časy sama nezažila, nebo možná právě proto, má pro mne takový nostalgický náboj. Jako by to byla časová konzerva s kouskem roku 2007, kterou si můžu otevřít na malou chviličku v něm pobýt.”

Že by zvrhlost?

Autor: Jade      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Na téhle povídce je minimálně jedna věc skvělá. Konečně mi - logicky - objasnila zápletku povídky "Za tmy". A za to jsem hodně vděčná ... :) 2/3. Asi spíš dva, ale za ten bonus zaokrohluji nahoru. PS: Já to tušila !”

Stalker Wars-Války Stalkerů

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nevím... Mě to krutě nebavilo.”

Že by zvrhlost?

Autor: Jade      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

Dohodnutý sňatek

Autor: Vanityfair      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Legenda o Scios Totalus

Autor: Elpin      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Líbila se mi myšlenka Scios Totalus, jak funguje a vše kolem. První půlka povídky pro mě byla lepší než druhá. Velmi kvalitní překlad, klobouk dolů!”

Greater Lights

Autor: Mikhail      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Jů. Nechtěla jsem se do ničeho začítat. Jak to, že jsem to najednou celé přečetla? :-D Moc se mi líbil začátek. To je škoda, že to skončí jako slash, říkám si. A ono to nepřestávalo být dobré a nakonec to vůbec nevadilo, že je to slash. Naopak. To to bylo krásně sepsaný! :-) Po delší ff přestávce to nejlepší (nebo nejhorší, podle toho, jaký je žádoucí následek), čím se dá začít. Ááách, Loki. Jdu si zase přečíst Edu. :-)”

Stalker Wars-Války Stalkerů

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Pobavilo. :)”

Stalker Wars-Války Stalkerů

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

Benny:

“Ať žijou zmijozelské manipulativní hry.”

Pohádka o nedokončeném polibku

Autor: emynn      Jazyk: ČJ

Benny:

“Milá pohádka”

Pohádka o nedokončeném polibku

Autor: emynn      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Jako pohádka na dobrou noc to bylo výtečné:). Líbilo moc, jen Jeden princ mezi všemi se mi líbil víc, tady taková hezká 3.”

Jeden princ mezi všemi-A Prince Among Men

Autor: Emynn      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“To byla krásná pohádka. Rozhodně lepší než o nedokončeném polibku. 3/4”

Bratříček

Autor: Dahaka      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

ST - Request_teddy bear

Autor: simengt      Jazyk: fanart

Casiopea:

“Hihííí. :D”

ST - Request_teddy bear

Autor: simengt      Jazyk: fanart

Benny:

“:-)”

ST - A most illogical holiday

Autor: simengt      Jazyk: fanvid

Benny:

“Málem jsem zapomněla na truhličku..”

ST - A most illogical holiday

Autor: simengt      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Váhala jsem, jestli to sem dát, ale nakonec mě Jimova rozervaná uniforma a hromada červených trik donutila po pár zhlédnutím hodit to i sem na FFDeník a podělit se. :-D”

Damage Control

Autor: Juxian Tang      Jazyk: AJ

Adelaine:

“Já přiznávám, že jsem to poprvé i podruhé pro přílišnou brutalitu odložila a nedočetla. Nebýt bell, nedočetla bych to vůbec. V době, kdy jsem to přečetla, jsem měla pocit, že je to takový, hmm, jak to bylo, hentai porno bez ničeho. Nicméně s postupem času (a tím, že jsme to rozebíraly) mi to leží v hlavě a začínám v tom vidět smysl a příběh docela jiný. Hned po přečtení jsem, nejspíš pro přílišné násilí, neviděla nic jiného, ale zpětně mi (skoro) každá část dává smysl a nevidím v tom jen porno, kde sex, znásilňování a brutalita jsou účelem, ale vidím to jako prostředek k dosažení docela působivého cíle, který tam ale najdete, jen když ho tam vidět chcete a neodsoudíte povídku po prvním přečtení/prvním náznaku brutality... Nebudu ji číst znovu, ale musím přiznat, že je to dílo, které na mě relativně silně zapůsobilo.”

Kočičák

Autor: Byaghro      Jazyk: ČJ

mariaa:

“,,,”

Duel dvoch sŕdc

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

mariaa:

“Milá povídka :). Hodnocení mezi 3 a 4.”

Babies Are So Annoying

Autor: Thrumugnyr      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Ano, přesně takhle bude Stewie štvát svého taťku, zejména proto, že na rozdíl od něj, ona je veselé batole. :-D”

Damage Control

Autor: Juxian Tang      Jazyk: AJ

Benny:

“Nejsem normální a tuhle povídku mám ráda.”

Greater Lights

Autor: Mikhail      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“rikate si, ze si date nejakou dobu od FF pauzu, a pak shodou nahod narazite na tohle a je to jak kdyby vam nekdo v hlave rozsvitil neon "You miss slash!"... yep, stahla jsem to behem hodiny a jsem nadsena... we want more!!! || byla jsem uplna napnuta, jak to dopadne a tohle jsem vazne necekala. Dost sladke, ale... uzasne:) *s pripitomelym usmevem pokyvuje hlavou*”

Damage Control

Autor: Juxian Tang      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Vše co třeba jsem řekla k překladu.”

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|