Komentáře - Červen 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|

Harry Potter is GULLIBLE - fanart

Autor: Nilessa      Jazyk: fanart

Mrmla:

“:-)”

Spousta neužitečných informací

Autor: Karin Schecter      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nedokážu si představit, že by Sherlock skutečně nevěděl, co je to erekce - i když o sluneční soustavě taky neměl nejmenší ponětí, tekže když se nad tím jeden zamyslí, není to až tak nereálné, jak se na první pohled zdá.... Tak či tak, tohle byla fakt sranda. :D”

Rape Me

Autor: Mania Dardeville      Jazyk: ČJ

Benny:

“Povídka není vlastně ničím výjmečná, Severus se zachová jako Severus i po vyznání lásky..chtěla jsem spíš obhájit píseň Rape me od Nirvany, která je v textu použitá.Trochu hudební historie;Kurt Cobain napsal tuto píseň v roce '93, poté co mu někdo ukradl demo verzi písňí na album In Utero(1993)tudíž význam textu je:"Okradni mě.Okradni mě, příteli.Okradni mě.Okradni mě znova" Opravdu nenaváděl ke znásilnění.Autorce bych doporučila od Charlese R. Crosse, knihu Těžší než nebe(životopis Kurta Cobaina)Chtěla jsem dát trojku, ale nespravné použití písně mne irituje.Za 2.”

And You WILL Eat Your Sprouts

Autor: Sigune      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Já spíš lituji Severuse jestli jí bude dávat k jídlu něco takového. V lepším případě to zmizí v prázdnotě nebo se to změní na hrst bonbonů v horším to bude mít na hlavě. :-D”

Harry Potter:The 7 Stages of Denial

Autor: Flying-Foxx      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Obrázek plně vystihuje debilní mentalitu Nebelvírů zvláště zlatého tria. :-D”

And You WILL Eat Your Sprouts

Autor: Sigune      Jazyk: fanart

Benny:

“Opravdu, ale opravdu lituji malou Stewie z Lanevřina Veritas.”

Harry Potter:The 7 Stages of Denial

Autor: Flying-Foxx      Jazyk: fanart

Benny:

“Nakonec, není to přesné?”

Dopisování se Snapem

Autor: asnowyowl      Jazyk: ČJ

Benny:

“Jaktože jsem tohle ještě nekomentovala?3-4”

Dort a šálek čaje

Autor: Cybele      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Pěkné”

Dopisování se Snapem

Autor: asnowyowl      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“,,”

Spousta neužitečných informací

Autor: Karin Schecter      Jazyk: ČJ

Benny:

“PWP, průměrné, ale dobré.”

V nesprávném čase

Autor: Cosmic      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Dobrák od kosti

Autor: Corny      Jazyk: ČJ

Salome:

“Mně to vtipný nepřišlo, spíš pubertálně trapné, s lacinými narážkami. Snape mi nepřipadá věrný, v tomto se přikláním ke skvělé charakteristice Mozkomorek: "Dalším, velmi častým prohřeškem proti Snapeovi je fakt, že ho téměř všechny autorky bez výjimky líčí jako netaktního, přisprostlého hulváta. Nevím, je-li to tím, že je hulvátství přitahuje nebo prostě tím, že si pletou Snapeovu povýšenost se sprostotou primitiva. Nejpravděpodobnější vysvětlení bude to, že nejsou schopny udržet Snapea v jeho linii a nedokáží mistrně balancovat na hraně mezi arogancí a uhlazenou zdvořilostí jako paní Rowlingová. Sklouzávají téměř okamžitě k netaktním, trapným invektivům, kterých by Snape nikdy nepoužil." Takže toto považuji přesně za ten druh primitivního zkreslení charakteru, který Mozkomorky oprávněně kritizovaly už před lety. Ostatně tohle je dost staré, proč se k tomu vůbec vracet?”

A Lowering of Defenses

Autor: HPStrangelove      Jazyk: AJ

Benny:

“Tohle by si zasloužilo překlad.”

And Miles to Go Before I Sleep

Autor: GMTH      Jazyk: AJ

Benny:

“Ve svém žánru je to tohle průměr.”

Attitude Adjustment

Autor: GMTH      Jazyk: AJ

Benny:

“Lék na únavu a stereotyp?Severus a didlo:D”

Fialka

Autor: Silence      Jazyk: ČJ

Potkanice:

“Moc dlouhé pro trochu srandy na konci”

Erestorův tělocvik

Autor: chaotic_binky      Jazyk: ČJ

Potkanice:

“mile pobavilo”

Dort a šálek čaje

Autor: Cybele      Jazyk: ČJ

Potkanice:

“Fajn oddechovka”

Dobrák od kosti

Autor: Corny      Jazyk: ČJ

Potkanice:

“Jo tak tohle je typickej Snape”

Dobrá rada nad zlato

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Potkanice:

“dobré”

Damage

Autor: TupakUpanki      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Přiznávám, že k trailerům mívám zaujatý vztah, protože se na nich podepisuje obvykle můj vztah k dané fanfikci. Tenhle mi ale připadá vážně dobrý. Ono samozřejmě není možné sestříhat jeden příběh a udělat z něj beze zbytku jiný. Například v normálním Harry Potterovi nechodí žáci po Bradavicích nazí! :) Pravděpodobně ze stejných důvodů platí, že zatímco násilí ve fanfikci bylo brutálně explicitní, ve videu je přítomno jen v letmých náznacích. Ale v rámci těchto omezených možností, funguje, myslím, docela dobře. Moc se mi tam líbí ten přechod mezi idylickým před tím a tím, co přišlo potom. A později ta lehká poruchovost videa, která symbolicky avizuje, že došlo k "poruše" příběhu a ocitli jsme se ve světě, který je "naruby".”

The Marriage Stone - fanvid

Autor: ChristalPhoenix      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Celé mé dnešní zadávání trailerových fanvidů na FF deník, začalo kvůli tomhle klipu. Víte, já nejsem mimořádný fanda Kamene manželství, ale shlédla jsem k němu různé klipy, co byly na youtube k vidění a tenhle mi připadá jako jednoznačně nejlepší. Když před časem zmizel z youtube, zjistila jsem, že mě to neočekávaně mrzí. Jak říkám, vysloveně má srdeční záležitost to totiž není. Radost ze znovunalezení mě přivedla k pocitu, že musím své oblíbené trailery ukázat co nejvíce lidem, než zase začnou miznout. :) Tak tedy, nemyslím, že to je dokonalé, ale pokud si někdo myslíte, že zvládnate epický fantasy slash zpracovat líp, do toho, ráda se podívám.”

Lekce tajů nejvyšších

Autor: Seiyuu Bishies      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Almost, At Times, The Fool

Autor: SsslytherinGirl      Jazyk: fanvid

Mandragora:

“Ságu neznám a tak mi to vcelku nic neřeklo.”

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|