Komentáře - Květen 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|

Stín Broadmooru

Autor: Caph      Jazyk: ČJ

Benny:

“Prosím si ovace ve stoje, donutila jsem se k dramione.Nicméně romantickou zápletku nečekejte.Četlo se to skvěle, přesto přes 3 nejdu.”

Počítání oveček

Autor: Zhie      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“:-)”

Poslední mise

Autor: Archea Majuar      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

A štipka láskavosti k tomu

Autor: odogoddess      Jazyk: SJ

Benny:

“Viz můj koment k originálu.”

A Cup Of Kindness Yet

Autor: odogoddess      Jazyk: AJ

Benny:

“Své výtky jsem překladatelce napsala.Samozřejmě za to co autorka vytvořila Mim nemůže.Miluji Anglii v době viktoriánské, tu špinu v ulicích, prostitutky a bezutišelnost té doby.Každopádně z toho šlo vydupat více.Dobrá trojka.//Ohledně výtek Sinam Llumi;už když si přečtete,že je to povídka bez magie a celé AU,čtenář musí počitat s tím,že postavy budou OOC.Řehtala jsem se při představě Siriuse Blacka coby piráta to prostě jinak nešlo.Ohledně použití másla.Třeba to Severusovi víc vonělo než Aloe:)Mne osobně vadilo popsaná otevřenost rodičů obou hlavních postav vůči své sexualitě.Přece jen viktoriánská doba byla dost prudérní.”

O pláštích a dýkách

Autor: rowen_r      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Hihňací. Jinak se to ani nedá nazvat. :D”

O pláštích a dýkách

Autor: rowen_r      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“:-D”

O pláštích a dýkách

Autor: rowen_r      Jazyk: ČJ

Benny:

“Severus opravdu neumí plavat ve věcech milostných.Merline, díky za Brumbála(sakra, ja tuhle větu fakt napsala?!?)”

Special One

Autor: Nancy Black      Jazyk: ČJ

Benny:

“Když se tohle objevilo na DS, těšila jsem se.Varování mne vždy dokáže navnadit a vzrušit.Ale toto?Varování mělo spíš znít;totální hovadina, prosím nečíst.”

Nečekaná nabídka

Autor: Belladonna Poisoning      Jazyk: ČJ

Benny:

“Ach jo, já to už musím vzdát..klasická romantická zápletka, ve které se postupně obě MUŽSKÉ postavy mění na ubrečené ŽENSKÉ postavy..za 3, ale s odřenýma ušima.”

Malleus, řečený Kladivo

Autor: EmhyrVarEmreis      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Jo, tak tohle bylo skoro jako z knížky. Konkrétně Yarpen byl naprosto přesný. :)”

Štěstí v neštěstí

Autor: EmhyrVarEmreis      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Zkřížit meč s Geraltem se nevyplácí.”

Úkol

Autor: EmhyrVarEmreis      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Aneb jak Geralt zase jednou něco pohnojil a všechno zlé je pro něco dobré.”

Počítání oveček

Autor: Zhie      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“S těmahle dvěma je vždycky sranda. :)”

Erestor z Roklinky

Autor: Morgana      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Erestora z Roklinky jsem četla už kdysi dávno. A faktem je, že jednou to stačilo. Nejedná se o žádný skvost, ale na jedno přečtení je to dobré. :)”

Rain

Autor: yukipon      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Je fakt, že je to vážně dost známý obrázek.”

For Potion Master Only

Autor: Yukipon      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Proč ne? Když si mohl podepsat knížku, tak proč ne Pottera? :)”

Počítání oveček

Autor: Zhie      Jazyk: ČJ

Benny:

“Krátké,úsměvné a ovečky jako nedostatkové zboží:)”

Erestor z Roklinky

Autor: Morgana      Jazyk: ČJ

Benny:

“Povídka má opět 4 části.A upřimně i když se Erestor místy chová jako hysterická žena(ano, žal po blízké osobě je mrcha)přesto se mi to zdálo dost nadnesené a zženštilé.Ale těsně před koncem si řikám, sice je to telenovela, ale není to AŽ TAK kýčovité.(Překladatelka během překladu i plakala, merline, a já proradná bezcitná mrcha nic)Dám za pěkný sloh tedy 4, ale ejhle.Autorka to zřejmě ke konci chtěla zabít patosem a zbylou melasou.S oběma očima a bez brýlí tam seknu za 3, ale za moc to nestojí.”

Rain

Autor: yukipon      Jazyk: fanart

Velká_koule_chaosu:

“Já mám tenhle obrázek už navždy spojený s povídkou Žádný člověk není ostrov. :)”

Rain

Autor: yukipon      Jazyk: fanart

belldandy:

“Tak mám pořád pocit, že Yukipon tu na FF deníku nemá dostatečně reprezentativní zastoupení. Tenhle obrázek, asi už jsem to někde říkala, by klidně mohl sloužit jako logo snarry pairingu, tak je známý, rozšířený a charakteristický... A proto, uznáte, tady prostě musel být. PS: O tom zařazení do slashe jsem při tom tentokrát pochybovala, ale ... hmm. Vyjádřete se vy ostatní!”

Blackbird

Autor: El.len      Jazyk: ČJ

Benny:

“Napsáno 5 kapitol a přes rok se nic neděje, takže naděje už zřejmě zemřela nadobro..povídka vlastně na milionkrát ohrané téma;Draco pracuje v mudlovském světě po nocích vymetá gay bary, doma na něj čeká prudicí semetrika Manon(v koutku duše roním slzy)A nejednou mu zavolá po 5letech od školy Potter.WTF a kde sebral vůbec číslo?(logika šla na procházku, děti, pěkně jí zamávejte)Ale z tak mála nemohu objektivně povídku ohodnotit, takže řekněme za 3?”

Závod

Autor: Violet Quill      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“skvelé :D”

Just Add Water - fanart

Autor: yukipon      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Já v tom rozhodně poznávám Harryho, prostě už jsem u autorky na tohel zobrazení Pottera zvyklá. Bill vypadá jako macho lesba a křivák... inu o oblékání v kouzelnické společnosti mám své vlastně, propracované a vyhraněné představy. :-D”

Just Add Water - fanart

Autor: yukipon      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Nevědět kdo to má být, tak je nepoznám.”

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|