Komentáře - Květen 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|

The Longbottom Syndrome

Autor: Vizen      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Neville se mi tu hodně, ale hrozně a příšerně moc, nelíbí, ovšem Severusův výraz mi to všechno vynahradí. Schválně, Nevilla si zakryjte, představte si tam roztomilého růžolícého mladíčka s kšticí kudrnatých světlých vlasů a hned to bude lepší. :-D”

Poor Neville - fanart

Autor: Alooockhard      Jazyk: fanart

Benny:

“Velice povedené, člověk se i do toho nebohého Nevilla vcití.Jen má dokonalá představa by byla, kdyby Nev ležel v mrákotách na zemi.:)”

Uzdrav mou duši

Autor: Corgi      Jazyk: ČJ

Benny:

“2-3”

Oslava nového života

Autor: Corgi      Jazyk: ČJ

Benny:

“PWP bez jakékoli logiky(alespoň špetky) a mpreg...jiný důvod k oslavě nebyl na skladě?”

Člověk míní, život mění 2

Autor: Wixie      Jazyk: ČJ

mayla:

“Pekná poviedka, páčili sa mi najmä flashbacky :)”

Oheň a růže

Autor: Abby a Domina      Jazyk: ČJ

mayla:

“Mám rada dlhé poviedky, takže za to veľké +. Dej bol zaujímavý a niektoré opisy dosť odvážne :)”

Co se ti zdá nemožné, není nereálné

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

mayla:

“Dobrá poviedka - napriek tomu, že to bola autorkina prvotina, typicky iritujúci Ron, ironický Severus plný zášte. Jej :)”

Horší než smrt

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Pěkné.”

Avengers | Caramelldansen ♥

Autor: Harciczukor      Jazyk: fanvid

Mrmla:

“Nádhera.”

Unesená pravda

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Benny:

“Líbilo.”

Love with a bad name

Autor: TESS13      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Takhle jsem se neušklíbala už dlouho. :) Ano, je to zábavné, ale tak neuvěřitelně pubertální... Na mě až moc.”

Zmijozelův náhrdelník

Autor: Maeglin yedi      Jazyk: ČJ

Benny:

“Těšila jsem se na další snarry a ejhle...Voldemort a Harry/fuj, fuj, fuj/.Sex se Sreverusem byl hezký než začal tempo udavát Tom.A ten konec..to jako fakt?”

Could You Love Me?

Autor: Siner      Jazyk: ČJ

Benny:

“S Harrylu je problém.Buď je to podle kanónu, kdy Lucius je hajzl a s radosti sobě vlastní, znasilňuje Harryho.Nebo je to jen přeslazená blbost na způsob Rosamunde Pilcher.Tahle povídka je samozřejmě druhý připad.AU beru u tohoto páru jako samozřejmost, ale tohle je hodně i na mě.1-2”

Could You Love Me?

Autor: Siner      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Merline, to je ale nuda! Nehledě na to, že mi nesedí sloh - takový podivně roztěkaný.”

Absolutní důvěra

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Benny:

“Nikdo Potterovi neřekl, že "schůzka"dvou pánů se nepřerušuje?Debil, mohl se něčemu přiučit:)”

Snape na druhou

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Benny:

“Je patrné, že povídka byla psána na třikrát.Takže to rozeberem;část první:místy jsem se nudila, nicméně to neznamená, že námět byl víc než originální-3/4.Část druhá:čisté pwp, sakra, to bylo tak skvělé, že mi ani Voldik nevadil-5.A třetí část:dost rozporuplné pocity.Vztah Harryho a Snapea juniora jak z brakové červené knihovny.Ještě že Severus senior je parchant a muž činů:)-2/3.Aritmetický průměr mi to ukazuje na 3.33, což dát nemůžu a nechci.Jasná 4.”

Snape na druhou

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Nejsilnější cit

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“,,”

Rytíř na ...

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Začátek dobrej, ale ten konec.”

Somebody Kill Me Please

Autor: AnastasiaMantihora      Jazyk: fanart

Mandragora:

“To není matka, ale vskutku ďábelská tetička. :))”

Zašukáme si?

Autor: Bernice Russell      Jazyk: ČJ

Mandragora:

“Dlouho jsem neměla odvahu si tuto povídku přečíst, ale nakonec jsem podlehla i já. Je to dost podařené PWP.”

Zašukáme si?

Autor: Bernice Russell      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Tak z tohohle je “vím já? prostě to olízni” - po tom už jsem nějakou dobu pátrala. V paměti se mi tahle povídka udržela, a nejenomže má originální téma, ale je i velice dobře zpracovaná. Umělé mi to nepřišlo ani trochu. Srdcovkou se to nestane, ale přišlo mi to hodně kvalitní.”

Záchodová romance

Autor: Mystick      Jazyk: ČJ

Benny:

“" Dost keců, jde se šukat!"Parodie to nebyla(nebo jo?)Usměvné to bylo určitě.:)”

Dostat svého muže

Autor: alisanne      Jazyk: ČJ

Benny:

“:-) :-) :-)”

To je děsivý dělobuch, co máte v kapse, nebo jste jen tak rád, že mě vidíte?

Autor: rose_whispers      Jazyk: ČJ

Mandragora:

“George W se SS, když je Fred mimo obraz, je zajímavá kombinace. Docela výbušná.”

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|