Komentáře - Květen 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|

Близкие.. - fanart

Autor: Kissyushka      Jazyk: fanart

belldandy:

“Hmm, ale jo. Proč ne? / Není to zajímavé, jak nahý člověk vedle oblečeného působí téměř automaticky submisivně a zranitelně. Mně to nejvíc připomíná obrázek Yoko Onno a Johna Lennona, co vytvořila Annie Leibovitz pro časopis Rolling Stone. Z toho nahého Johna stuleného jako novorozeně submisivita taky jen crčela. Tohle na mně působí skoro jako jako úmyslná parafráze. :) / Pokud jde o Yellow, stačí si přečíst první stránku jejích stránek. Ona tam dává obvykle vědět, co a jak. Ve zkratce - zrovna má jiné povinnosti.”

Repechage

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Vzťah Siriusa a Severusa je popisovaný úplne inak než všetko, čo som doteraz čítala.. Iná minulosť doň kladie mnoho prekážok a neistoty, ale zároveň je tak nádherný a nežný ako máloktorý.”

Collecting Potion Ingredients

Autor: Griffinhart      Jazyk: fanart

Fleur Tera:

“:D skvelé a tá časť s úľom :D”

Близкие.. - fanart

Autor: Kissyushka      Jazyk: fanart

Adelaine:

“Jo no, je to tomu podobný, snad jen že tady Snape narozdíl od Yoko Ono na té fotce dává najevo určitou starostlivost a péči a ochranu a Harry je spíš takový zhroucený. Jo, mně to asociuje jak Noci, tak DI a hodně se mi to líbí. Autorka to pojmenovala Близкие, což podle mě může značit něco jako intimní, důvěrní,...”

Близкие.. - fanart

Autor: Kissyushka      Jazyk: fanart

Benny:

“Předně omluvte moje přejmenovaní povídky, rusky neumím.Pokud někdo doplňíte info, budu ráda.Teď k obrázku;můj milovaný a i když v Nocích takový moment nenastal a ani nevím, jestli nastane.Mám ho prostě spojený s povídkou Noci v zahradě Getsemanské.//Klikněte na [411x699]obrázek se vám stáhne.//Lanevra:Vidíš, to mě nenapadlo.Ono ani nemohlo, když se přes půl roku s DI nic neděje.Netušíte někdo, co je s Yellow?//Belldandy:Zajimavá asociace.Opravdu se změně názvu nebudu bránit.Něják jsem to pojmenovat musela:(Dík za info, většinou chodím přes DS, takže předkecy nečtu.//Změnu názvu jsem nahlásila, snad ke spokojenosti všech.Snažila jsem se ten název přeložit, ale s komunistickým slovníkem z roku '66, je to nadlidský úkol.”

Collecting Potion Ingredients

Autor: Griffinhart      Jazyk: fanart

Amarilli:

“Milujem tento typ obrázkov a tento... :D Má to v sebe dávku humoru a romantiky :D :D”

Близкие.. - fanart

Autor: Kissyushka      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Nevím, mě to třeba víc asociuje DI.// Já bych ten obrázek pojmenovala "Ztracený".”

Cordiality and cosiness of my new home

Autor: AnastasiaMantihora      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Na mou duši a na psí uši bych přísaha že pod tím kdysi byla krátká povídka v azbuce a teď kde nic tu nic... +je zmatená+ Neříkejte že mám halušky co mi ukazují texty v azbuce. :-D Jestli je to slash je trochu sporné, tedy pro mě ne, já ho vidím všude, že ano... :-D”

Cordiality and cosiness of my new home

Autor: AnastasiaMantihora      Jazyk: fanart

Benny:

“Nic nepřistupného na tom není, ale jako slash bych to označila.Mám z toho dojem, že Harry Severuse přesvedčuje ať se připojí k ostatním nebelvírům.Mám nutkání křičet;zdrhej!!:)”

Cordiality and cosiness of my new home

Autor: AnastasiaMantihora      Jazyk: fanart

belldandy:

“Tak mám pocit, že když už je na Ff deníku takový pěkný základ díla AnastasiaMantihory, tak tenhle její obrátek by tu také neměl chybět. Díky němu a Lanevřinu Veristas znám toitž Anastasiu já. :) / Nemůžu se rozhodnout, zda obrázek označit za slash či nikoli. Mám pocit, že sloužil jako dobprovod ke slashové povídce, ale na samotném obrázku nic tak zásadně slashového neshledávám. Je tu jen Severus Snape (na kterého se nebe věčně mračí) a až útočně přátelští nebelvíři.”

That orange day

Autor: AnastasiaMantihora      Jazyk: fanart

belldandy:

“Skutečně, v barvě už to tak docela není ono. Už v tom nevidím tu fotografii a tak zbyde jen ten námět a provedení, ke kterému nějak nemám mimořádný vztah. Nicméně, proč ne?”

Just like muggles

Autor: AnastasiaMantihora      Jazyk: fanart

belldandy:

“Ta atmosféra momentky, když vás někdo nečekaně vyblejskne ze zadu, mi připadá přesná. Doufám, že to pak bylo v kouzenickém bulváru. :)”

The Longbottom Syndrome

Autor: Vizen      Jazyk: fanart

belldandy:

“To je náhodička, přesně tenhle obrázek jsem si předevčírem prohlížela a přemýšla, zda ho neukázat Lanevře (má ještě to sneville období?), případně nepřidat na FF deník. Asi jsem divná, ale mně se vlatně líbí i ten Neville. uznává, že to není pohledný jinoch (vlastně mi připadá, že má na sobě dívčí šaty :)), ale jeho výraz je tak rozšklebeně provinilý, že mi to připadá neodolatelné.”

Poslední most

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Benny:

“Když ono je to v celku o ničem..”

In my dreams

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Benny:

“Ale jo, uplný odpad to není a dva body za to, že mám opravdu dobrou představivost:)”

Vánoční čaj

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Benny:

“..”

Oslava nového života

Autor: Corgi      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Jeden dobrý důvod (k přežití)

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“---”

Avengers | Caramelldansen ♥

Autor: Harciczukor      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Nejlepší je Hulk! :D A chudák Iron Man vypadá jako prostitutka z budoucnosti. :D”

The Longbottom Syndrome

Autor: Vizen      Jazyk: fanart

Akkarra:

“:D Naprosto dokonalé vyjádření Severusových pocitů.”

Little portrait - Fan Art

Autor: Vizen      Jazyk: fanart

Benny:

“Mrakomora nebo Snape?Jj, takový spravný kříženec.A tenhle se mi jeví tak škaredý až se mi setsakramensky líbí.v”

The Longbottom Syndrome

Autor: Vizen      Jazyk: fanart

Benny:

“Na tom,že Neville se napovedl se zřejmě shodneme všichni.Severus a jeho výraz;k nezaplacení:)”

The Longbottom Syndrome

Autor: Vizen      Jazyk: fanart

Mandragora:

“Levá půlka obrázku je supr, jak tam SS stojí. To je pohled pro bohy. Zato ta pravá část se hrubě nepovedla. Takže to zprůměrujeme...”

Avengers | Caramelldansen ♥

Autor: Harciczukor      Jazyk: fanvid

Mandragora:

“Přiznám se, že jsem úplně mimo mísu. :)) Hrdiny jsem v tom nepoznala a píseň mi také nic neříká.”

Poor Neville - fanart

Autor: Alooockhard      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Tady se mi pro změnu nelíbí Severus, ale líbí Neville.”

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|