Komentáře - Květen 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|

Dětské sny

Autor: Aveva      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Nádherné, měla jsem slzy v očích... Už dlouho mě žádná povídka tak nedojala!”

For Potion Master Only

Autor: Yukipon      Jazyk: fanart

Sectumsempra:

“... vim, ze se tohle "podepsani" objevilo v nejake povidce, ale zaboha si nemuzu vzpomenout, ktera to byla... nevite nekdo? :) Lanevra: ne, tohle byla primo nejaka povidka, kde v prubehu odjizdel Potter nekam do pryc a Snape mu tohle napsal na zada (aniz by o tom Potter vedel)... jak budu mit cas, zkusim to pohledat;)”

Double Agent -fanart

Autor: artisticentropy      Jazyk: fanart

Sisi:

“Veľmi pekné, ale tie prsty mi to kazia. Sú až moc dokonalé a nehodia sa k tej drsnej tvári. Ale tie oči sú veľmi podarené.”

Snivellus - fanart

Autor: SydPad      Jazyk: fanart

Mrmla:

“...”

Double Agent -fanart

Autor: artisticentropy      Jazyk: fanart

Mrmla:

“..”

Double Agent -fanart

Autor: artisticentropy      Jazyk: fanart

Sectumsempra:

“jako ty prsty jsou dost divny, ale jinak ocenuji, jak to autor(ka) vymyslel(a)”

Snivellus - fanart

Autor: SydPad      Jazyk: fanart

Sectumsempra:

“Snape mi tady prijde spis jak zmokla vrana....”

Jak je důležité míti Nevilla

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Čtu a náramně si to užívám. :) //Edit: Takže dočteno a nadšení mě neopustilo. Pokud bych měla mít nějaké výhrady, pokaždé jsem je zapomněla dřív, než jsem je stačila pořádně v hlavě zformulovat. Nikdy by mě nenapadlo, jak budou tihle dva kompatibilní, a ukázalo se, že jsou. A jak! Navíc mě naprosto okouzlila celá ta věc kolem dendromagie. Moc doufám, že v pokračování dostane ještě prostor. Moc by se mi líbilo, kdyby např. Neville místo zabití Nagini Pánovi zla zavařil nějakou ohavně rozkošnou květinou. Nechám se překvapit. :)”

Double Agent -fanart

Autor: artisticentropy      Jazyk: fanart

Casiopea:

“Tak tohle mě opravdu bere. Sice je ta štíhlá dokonalost profesorových prstů důsledkem bujné fantazie zamilovaných FF autorek (jako jsem já :D), ale přesně tak si je představuji. A ten výraz... Ách!”

Double Agent -fanart

Autor: artisticentropy      Jazyk: fanart

Benny:

“Není to dokonalé, někomu to připomína spíše Fantoma opery.Mne osobně vadí ty dokonalé prsty, ale zase ty oči mi to vynahradí.”

Snivellus - fanart

Autor: SydPad      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Nemám ráda ufňukané Snape nebo Snape co ufňukaně vypadají, ale nakreslené je to hezky.”

Snivellus - fanart

Autor: SydPad      Jazyk: fanart

Benny:

“Malé nakopnuté štěňátko.Asi jsem se zamilovala:)”

Extrémní svádění

Autor: Elehyn      Jazyk: ČJ

Benny:

“Rosamunde Pilcher začala fušovat do slashe!!!Zabte všechny spisovatele romantickým sra*ek.Tady mně vyloženě štve jak všichni touží po Potterovi.(Harry, neboj mám tě ráda, jen ne takhle)//Ohodnotila jsem původně na nulu, ale jelikož dávám bod alespoň za překlad.Zvedám tedy hodnocení.”

Duet

Autor: LinW      Jazyk: ČJ

Benny:

“Tedy to je zase jednou veledílo..bod dám za překlad.I když to stylisticky stalo za exkrement, oceňuji že si s tím překladatelka dala práci.”

Zpropadené jasnovidectví

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Benny:

“Na zaplacnutí, když čekáte na spoj ideální.”

Mezi svými osudy

Autor: A-SISI + Assez      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Škoda že není dokončena.”

Dva druhy sejra

Autor: Lord Roderik Galant      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Přiznávám, taky jsem první dvě třetiny uvažovala, že se k tomu než se tu vůbec něco pořádného stane snad nepročtu, ale ... jako obraz do sebe zahleděnéhonarcisa, co se rád poslouchá, to vlatně bylo docela trefné. :) Asi bylo taky trefné, že jsem mu pro jeho pocit výlučnosti měla chuť místy dát přes hubu. Jako správnému narcisovi se mu nakonec stala osudným náklonost k vlastnímu obrazu, takže se nakonec potrestal sám. A ... samozřejmě ... líbil se mi taky styl, kterým je to napsáno. To že někdo vůbec dá ve slashi postavě vlastní způsob řeči považuji za cennou zvláštnost (i když to asi nebude jako od Vidala :), tak už za to bych okrouhlila nahoru.”

Tak copak nás trápí?

Autor: Lord Roderik Galant      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Naháči a chlupáči pro mě měli díky svému nekonvenčnímu námětu trrochu větší náboj, ale to jsem si vynahradila v druhém díle. Nemám srdce tomu dát cokoli horšího.”

O pláštích a dýkách

Autor: rowen_r      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Nádhera.”

Škovránok - Meadowlark

Autor: sc010f      Jazyk: SJ

mayla:

“Poviedka o voľbe medzi dvoma svetmi napísaná a preložená výborne. Až dokonca neviete, čo je realita a čo sen.”

Příběh na druhou

Autor: Michelle M.      Jazyk: ČJ

Benny:

“Povídku jsem přeřadila z fandomů HP do Real Persons, dočetla jsem jen do dvacaté kapitoly, ale tohle se spíše o Tokio Hotel.Když jsem tohodle křižence objevila, řikám si MUSIŠ být objektivní, i když víš, že TH je vymělkovaná hudební sračka.Ale to se nedá..styl psaní je hezký a čtivost je v pohodě.Pěkně popořadě;drarry samotné není ničím zvláštní.Přiběh je zmatený, ale to je způsobeno tím, že to není ústřední motiv povídky.Bill si čte drarry povídku a díky sexuálním scénám si uvědomí, že ho přitahuje jeho bratr Tom.Následuje nehoda, Bill v nemocnici a pro změnu zase Tom po přečtení zjistí, že cítí to samé.Co mne na tom irituje je vedlejší postava jménem Dorian Gray.Nálehavě prosím všechny autory nepouživejte jména hrdinu klasické literatury.Vražďila bych když takové zvěrstva čtu.Ohledně incestu, nedostala jsem se dál než k polibku a ošahavání.A nemyslím, že je to bůh ví jak užasné dílko.”

Kalkulace

Autor: Mania Dardeville      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“vv”

Nečekaná nabídka

Autor: Belladonna Poisoning      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Žádost přesně ve Finově stylu. :D”

Nečekaná nabídka

Autor: Belladonna Poisoning      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“:-)”

Výuka tance

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Benny:

“Já se chci taky učit tančit, ale jen pod podmínkou, že vyučující bude Severus.”

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|