Komentáře - Duben 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|

Up to You - fanart

Autor: Vizen      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Paráda...”

Under A Black Cloud

Autor: MistressBlackwater      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Ale jo. Je to aspoň neobvyklé. :)”

The Banes of Her Existence - fanart

Autor: Vizen      Jazyk: fanart

Benny:

“Upřimně nevim, koho víc litovat.”

Up to You - fanart

Autor: Vizen      Jazyk: fanart

Benny:

“Užasně vykreslená nenávist, která vyřazuje ze Severuse.”

Strážce tajemství

Autor: switchknife      Jazyk: ČJ

Benny:

“Jedna z mála het povídek, kterou jsem četla a rozhodně nelituji.”

Svrchovaná

Autor: greenie      Jazyk: ČJ

Benny:

“Četla jsem jediný femslash a to tento.Oslovovt se přijmením a přitom mít prsty v cizí vagině, copak na to jde zapomenout?:)Pěkné..pěkné(sakra nebudu nakonec lesbička?)”

Under A Black Cloud

Autor: MistressBlackwater      Jazyk: fanart

Lanevra:

“To je to, co říkám pořád. Severus sice nemluví sprostě, naučil se každý chod jíst jiným příborem a nosí hedvábnou košili, ale stejně je v něm stín dělnické třídy ze které vyšel. Jak se říká; můžeš dostat holku z ulice, ale nedostaneš ulici z holky. On má v sobě mnoho vrstev a já jsem si jistá že jednou z nich je nezaměstnaný dělník ve špinavém tílku co sedí před televizí, pije pivo z lahve a zapaluje jednu cigaretu o druhou - tedy předobraz jak si představuji jeho otce.”

Naplněni úžasem

Autor: krysnel - nicavis      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Pěkné.”

Under A Black Cloud

Autor: MistressBlackwater      Jazyk: fanart

Mrmla:

“,”

Under A Black Cloud

Autor: MistressBlackwater      Jazyk: fanart

belldandy:

“Ano, je to typicky zromantizovaný Snape. Art Deco je hold moje slabost. A líbí se mi ten námět - z dělnické čtvrti do Bradavic. Ať se snaží sebevíc černý kouř z komínů mu zůstane vždy nad hlavou. Svého dětství se žádný z nás nezbaví.”

Lov šelem

Autor: Laylah      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Musí se nechat, že si to užili. :) Akorát to na mě působilo, že ten druhý je rozhodně Sirius a ne Lupin.”

Nikdy nic takového nechtěl

Autor: jeddy83      Jazyk: ČJ

Benny:

“Nejslabši povídka na tento pár.Humor byl trochu předvidatelný jako i ke konci ohrané klišé(které mě u tohodle páru dost děsí)”

Lov šelem

Autor: Laylah      Jazyk: ČJ

Benny:

“Beru ohled na to, že povídka se odehrává za dob studia Pobertů a chlapcům je okolo 17ti.Ovšem vadí mi slovník a slang, vnímám Remuse jako "slušného vlkodlaka".Bez ohledu na mé výtky je to průměrné PWP.”

Herci

Autor: Snegurochka      Jazyk: ČJ

Benny:

“Tedy Severuse vzrušuje zvlášťní situace, ale já jako introvert, to asi těžko chápu:)Vzhledem k tomu, že jsem Herce četla několikrát:4*”

the real snape - fanart

Autor: mirisima      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Já nevím... Mě to pořád přijde jen jako špatně nakreslený Rickman... :(”

the real snape - fanart

Autor: mirisima      Jazyk: fanart

Mrmla:

“Pěkné”

Point Taken, Colored Version

Autor: HapticMimesis      Jazyk: fanart

Mrmla:

“Super.”

Skrze zdi

Autor: Enahma      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Popravdě nevím, jak to správně hodnotit. Enahma na jednu stranu dokáže ze čtenáře vyloudit city, hodně mě dostávalo, kterak zvládne sugestivně popsat zoufalost prohrávané války. Na druhou stranu přehání, že to až hezký není - z Harryho dělá například daleko větší chudinku, než je zdrávo; nedrží se charakterů, ne že knižních, čert to vem, ale těch, které postavám nastaví a občas nelogicky skáče v ději. Jenže přes všechno tohle jsem to dočetla s určitou dávkou zaujaté fascinace a četlo se mi to dobře. A pak velký obdiv Lupině, že dílo přeložila tak rychle, a zároveň velice čtivě.”

Point Taken, Colored Version

Autor: HapticMimesis      Jazyk: fanart

Fleur Tera:

“skvelé :D”

Träumerei

Autor: Vraní oko      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Night Fever - fanart

Autor: Suzan Lovett      Jazyk: fanart

Mrmla:

“Hmm.”

Balzám

Autor: rose_whispers      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Pěkné”

Timing is Everything - fanart

Autor: shadowycat      Jazyk: fanart

Benny:

“Kresba je jistě od nadšence pro věc..zřejmě mé sexuální preference nejsou zcela v pořádku, ale taky mám rada to riziko přistižení(a voayerství samozřejmě taky)Jasná 5*”

the real snape - fanart

Autor: mirisima      Jazyk: fanart

Benny:

“Ten nos mi připomíná penis(ne opravdu nevidim údy všude)Ale je krásně děsivý:)”

The Jealous One - fanart

Autor: julian_black      Jazyk: fanart

Benny:

“Tak pro tyhle dva mám slabost.Detaily jsou užasné, chudák paní Norrisová(žarliva vypelichaná micka)”

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|