Komentáře - Duben 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|

Transfiguration

Autor: eriachpfa      Jazyk: fanart

belldandy:

“Do prkvančič. To je ale nádhera ! A nepřístupná - hodně! / Přeciž nemůžeme všechny dát pět? Nebo můžeme? Není už to trochu moc? Pětek myslím. - Nu... jenže já tedy nemám srdce nějak to kazit. Fakt me to dostalo. :)”

a disagreeably windy day - fanart

Autor: liquidscissors      Jazyk: fanart

Benny:

“A obrázek, který znám z Bellyných stránek:)”

Jak je důležité míti Nevilla

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Myslím, že Neville je jeden ze tří lidí, které vedle Severuse snesu, takže klidně další Snaville:). K povídce: Povídka psaná s krásnou nadsázkou, takže se u ní i zasmějete, promyšlená do podrobností, za vylíčení Zmijozelů bych líbala zem, po který Lanevra chodí (ne vážně, já nesnáším, když někdo řekne, že druhý se zachoval zmijozelsky, přestože ona akce postrádá chytrost, vtip, vyčůranost a prostě zmijozelskost...), štěkající, protivný, prospěchářský Severus byl taky dle mého gusta, i se mi líbí, jak Neville je navenek nejistý a nerozhodný i v jejich vztahu, přesto dokáže tak nenápadně v určitých ohledech přebírat nad Severusem kontrolu, ani se mi to nezdálo přehnaně sladký, když si uvědomím, že to není Harry, ale Nev, a u toho mám pocit, že se Severus tolik nemusí hlídat. Nu nevýhody, jejich vztah se mi zdál moc rychle se vyvíjející, pak mi došlo, že přece jen to časově dlouho trvalo, jen to tam nebylo rozepsané... To by byl asi zase jinak román. Taky mi dlouho trvalo, než jsem přijala, že Voldemort je prostě cvok, který se tím na veřejnosti rozhodně netají... A taky, což se mi u Lanevry stalo zatím jen dvakrát, se mi v jednu chvíli zdálo, že se Severus zachoval až moc hloupě, ale přiznávám, že to je asi mé vidění romantického hrdiny, který nechybuje... 3/4”

Lásku od nenávisti jen malý krůček dělí

Autor: Olga      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Zasmála jsem se.”

Transfiguration

Autor: eriachpfa      Jazyk: fanart

Mrmla:

“..”

Žádný člověk není ostrov

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Já nevím... Nějak mě to nedokázalo upoutat. Tedy, dočetla jsem to, ale... EDIT: Zajímavé, jak někdy rozpoložení změní výsledný dojem. :) S odstupem přečteno podruhé a ačkoli bych mohla jmenovat několik výhrad, tentokrát jsem si užila Severusovo prskání a oceňuji angst v Harryho vzpomínkách. 3-4”

Time for Changes

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Obecně se mi moc líbí jazyk, kterým Pooky píše. A dá se také říct, že všechno, co jsem od ní četla bylo prostě... milé. Tahle povídka není výjimkou, ačkoli mi moc chybělo alespoň nějaké napětí či problém, který by hrdina musel řešit.”

Transfiguration

Autor: eriachpfa      Jazyk: fanart

Lanevra:

“...”

Transfiguration

Autor: eriachpfa      Jazyk: fanart

Benny:

“Hned bych se přidala...”

Nutné zlo

Autor: MusIgneus      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“:-)”

Vyvrženci pekla

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Krásné.”

Nutné zlo

Autor: MusIgneus      Jazyk: ČJ

Benny:

“Neznám Lupina tak dokonale, ale že bych ho v teto povídce poznala...Ale Dracoušek si svou aristrokatickou prdelku zachranil.A o to šlo hlavně.”

Why so serious - fanart

Autor: Elvire      Jazyk: fanart

Benny:

“Uplně Joker alá Heath Ledger(RIP, sweetheart)to není.Ovšem je to užasný obrázek.”

The mirror of erised

Autor: CherryTheKitty      Jazyk: fanart

Benny:

“...”

Snape Kills Dumbledore - fanart

Autor: liquidscissors      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Mě se to teda taky nelíbí, ale nápad s mozaikovým oknem je fakt dobrý. :)”

Snowmen - fanart

Autor: amariel      Jazyk: fanart

Benny:

“Hmm...pár nemusím, ale joke to není zlý.”

Snape Kills Dumbledore - fanart

Autor: liquidscissors      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Vyloženě se mi to nelíbí a to tak silně, že ani dobré řemeslné zpracování moje hodnocení nemůže zvednout.”

Snape Kills Dumbledore - fanart

Autor: liquidscissors      Jazyk: fanart

Mrmla:

“..”

Good Morning Voldemort!

Autor: Dylan White      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Hodnocení patří písni. Na klipu nic mimořádného nevidím, ale fansong je to špičkovej. P.S.: Milují Voldemorta samé gothiclolity? :) / Jen tak pro srovnání přidávám tuhle záležitost (http://www.youtube.com/watch?v=e1IxOS4VzKM). Námět je trochu podobný (řekněme marysue-ovský), ale provedení je (podle mě) ještě o třídu výš. To jsem zas svého času poslouchala pořád dokola já. To víte stará sci-fi fanynka. (R.I.P. Ray Bradbury) :) /// Benny: Upřimně nevím, jak jinak než jako parodii bych měla lásku k Voldemortovi vnímat? :) Tak ne, zkusím to vážně ... Stanovisko té (fiktivní) dívčiny těžko bude stanoviskem všech, co se na té písni podíleli. Domnívám se, že je to (konekonců jako v případě i mnou zmiňovaného klipu), ten případ, kdy se zesměšnění a adorace potkávají. Nemluvila bych sice jednoznačně o ironii, ale o sarkastické nadsázce ano. A to myslím stále odpovídá zadání parodie, protože mnohé parodie jsou v zásadě laskavé ke svým předlohám. A tady právě tu humornou nadsázku, ale zároveň laskavou empatii spíše než zásadní odsouzení oné marysueovitosti vidím. :) // Jejdanánky, já žádné zvedání hodnocení nečekala, já prostě jen ráda diskutuji. Ale děkuji. :)”

Snape Kills Dumbledore - fanart

Autor: liquidscissors      Jazyk: fanart

Benny:

“Jak tenhle originál ohodnotit?Je zajimavé, že autor to pojal přes sakrarní umění, spiš mi to připomíná svatého Petra a Jidáše(Severusi, já za to nemůžu!!!)Provedení není dokonale, ale to od vitráže nemůžete očekavat.Za originalitu a neotřelost:4*”

The Games We Play

Autor: Nero      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Tenhle díl považuji ze všech tří za takoví nejméně záživný. Samozřejmě tato serie o Dawn a Alexov ve své podstatě nemá konec, ale nemyslím si že na tom záleží. Oddechové čtení je oddechové čtení.”

Movie Tease

Autor: Nero      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Stejně jako předešlí díl. Ani jeden z nich není žádné náročné čtení, prostě jenom malinký náhled do vztahu Dawn a Alexe.”

Křivonožka: Poslední bitva

Autor: Lone Butterfly      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Chudáček poldy. :-D”

Křivonožka: Poslední bitva

Autor: Lone Butterfly      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“...”

Dokud nás smrt nerozdělí

Autor: Nexin      Jazyk: ČJ

Benny:

“Sice by mi nevadilo, kdyby autorka pár věcí doplňila, přesto pěkný průměr.”

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|