Komentáře - Duben 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|

Čas ...

Autor: Autumns_Slumber      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Nemůžu poctivě tvrdit, že je tahle fikce skvělá, ale je jednou z těch ke kterým mám osobní vztah. Byla jednou z prvních slash fikcí, co jsem četla. A v rámci jakéhosi těžce vymezitelného středně dlouhého žánru patří dodnes k mým nejoblíbenějším. Možná je zbytečně překonbinovaná (nějaké ty časohrátky), ale já mám pro ni slabost. Je tu spoustu ingrediencí, které mám v FF ráda. Vlastně je ta ingredience jen jedna hlavní: vnitřní boj mezi tím, co je správné a tím, co si člověk přeje. Zkrátka potlačovaná láska, která nakonec samozřejmě vyhraje . :) /// Povídka skutečně nedokončeně může působit, věřím tomu ... ale stejně tu občas nad komentáři přemýšlím, jeslti si všichni všimli, že u yelllow mají jednotlivé kapitoly ještě svou druhou stránu. Tak pro jistotu: Mají.”

Námluvy Harryho Pottera

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“:)”

Pelyněk

Autor: Rex Luscus      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Nemusím moc Harryho v trochu zápornější roli, ale jinak bylo toto dílo skvostné.”

Severusův syn Harry

Autor: Alis      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Já si teda nemyslím, že by tam byla MS, ale jinak je to prostě povídka o tom, kterak se ze Severuse stává vzorný otec, ale mně se navzdory všemu docela líbila.”

The Fountain of Dreams

Autor: nat rulz      Jazyk: AJ

Adelaine:

“úplně normálně pohádka pro děti. Na jednu stranu to bylo strašný (sladký, neskutečně OOC charaktery, příběh nic moc, zápletka veskrz skoro žádná), nicméně jsem to zhltla a pak se jak debil usmívala a chtěla si to přečíst znovu…”

Čas ...

Autor: Autumns_Slumber      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“2, 5”

Barty - Book VS Movie

Autor: madcarrot      Jazyk: fanart

Casiopea:

“Moje velmi oblíbená autorka. Úžasné. :)”

Barty - Book VS Movie

Autor: madcarrot      Jazyk: fanart

Amarilli:

“Keď som na to pozrela prvýkrát... Obrazovka notebooku už je očistená :D :D :D Nemôžem sa nesmiať :D :D Nejde to :D :D :D :D”

Česká trojka

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Osudová sázka aneb Tvrdohlavá Láska

Autor: POPO      Jazyk: ČJ

Benny:

“Skvělá povídka, i když pár odstavců bych osekala.Ale i přesto se k ní ráda vracím.”

V nesprávném čase

Autor: Cosmic      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Mám trošku nechuť ji číst znovu, abych ji mohla řádně okomentovat... Ale co si pamatuju, tak mě to zas tak nechytlo. 2/3”

Nejlepší nepřátelé

Autor: AlineDaryen      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Četla už dávno, ale patří to mezi ty lepší Drarry.”

Saving Draco Malfoy - Zachraňte Draca Malfoye

Autor: Dayspring      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Povídku jsem četla už dýl, takže asi není úplně kosher ji hodnotit, ale nechce se mi ji číst znovu. Vím, že mě docela i bavila, přišla mi relativně uvěřitelná, ale odvařená jsem z ní nebyla.”

Dokonalá pomsta

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Mně se Froxin úderný styl, až zkratkovitý styl velmi líbí. Tady to vytváří atmosféru, od které se nedá odtrhnout a kdy jí to prostě věříte. Hmm... trošku mi nesedl epilog, ne tak, jak to skončilo, možná spíš, že to bylo po tolika letech... nevím. Jinak celkově se mi povídka hodně líbila. Výhrady k ní jsou jen minimální (trochu chování Luciuse v poslední kapitole před doslovem, že sebou nechal až tak smýkat). A název k ní perfektně sedí”

Osudová sázka aneb Tvrdohlavá Láska

Autor: POPO      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Velmi vtipná povídka, taková klasika, milá oddechovka:)”

Zdá se ti to nemožné?

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Stále to má velké klady, ale co mě docela zklamalo, je pak samotný příběh. Trochu mi to připadalo, že se tam v minimálních obměnách neustále dokola točí jedno a totéž schéma.”

Co se ti zdá nemožné, není nereálné

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Já mám trochu pocit, že tomu není vlastně moc co vytknout a rozhodně je to dalece nejlepší snamione, co jsem četla (ale já na snamione rozhodně nejsem odborník) Na druhou stranu mi to asi ukázalo, že v mých očích se prostě Hermiona ke Snapeovi nehodí... Takže stručně a jasně, vracet se k tomu nikdy nebudu a nepřesvědčilo mě to o správnosti Snamione v mých očích, nicméně v rámci snamione 5.”

31 příchutí

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Výborné PWP s příběhem, pointou i postupným vývojem vztahu. Ke konci mi to už sice přišlo trošku zdlouhavé, ale líbilo moc.”

Ozvěny starých případů

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“...”

Jak je důležité míti Nevilla

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Benny:

“Ve zkratce-originální, neotřelé a skvělé dialogy.Lanevra je záruka kvality..P.S.Hrubky a překlepy ignoruji.Nepodstatné”

In Memoriam

Autor: nehalenia      Jazyk: ČJ

Benny:

“Klasická zápletka diky které všichni Pobertové a Srabus skonči na valné hromadě a ušpinění spermatem...a sakra líbilo a to hodně:)”

Ozvěny starých případů

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Krásné”

Nákupní seznam

Autor: MusIgneus      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Jé, to bylo hezké. :)”

To je děsivý dělobuch, co máte v kapse, nebo jste jen tak rád, že mě vidíte?

Autor: rose_whispers      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Ach, to bylo úžasné. Miluju, když se u něčeho můžu hihňat jako puberťačka. Ge-ni-ál-ní. :D P.S. Polstrovaná palma mě málem stála život. :D”

Captive

Autor: thilia      Jazyk: fanart

Benny:

“Jéé moje oblibené porno stránky...aha, pořád ffdeník:)Z umělecké stránky je to namalováno přiliš uměle(já jsem milovník impresionismu)Přijde mi to namalované jako přes počitačový program.Průměrná porno malůvka.”

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|