Komentáře - Duben 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|

Absolventské dary

Autor: Laurenke1      Jazyk: ČJ

mariaa:

“2-3”

A rána jsou zde stejná

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

T_nule:

“Velmi pěkné”

Bratříček

Autor: Dahaka      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Je to strašne milé, vtipné a nežné dielko. Až na jeden moment, ktorý ma naštval som sa do poviedky zamilovala.”

Pět možností

Autor: Beth H      Jazyk: ČJ

Benny:

“Půl na půl, něco ano, něco ne.”

Lekce pro Harryho

Autor: Remuslives23      Jazyk: ČJ

Benny:

“Přečteno, bez ztrát na životech, ovšem mám dva problémy.Za prvé Harry se mi jevil jako hrozný truhlík a za druhé nemusím trojky.Někdy se ztracím v tom čí penis je kde(i když zde jsem ten problém neměla)Šileně dlouhé porno a občas jsem si řikala, jestli po tolika orgasmech ještě uroní nějaké sperma.Ale logiku neřešim je to přece PWP:)A to slušné.”

Rolničky

Autor: Rocia Mixan      Jazyk: ČJ

Benny:

“Už jsem se vykecala přimo v komentech pod povídkou...musím dát 5*”

Prvá zrada

Autor: twocanz      Jazyk: SJ

Benny:

“Sirius Black jak sám pořád opakuje je hrozný bastard aneb jak jsem ojel manželku nejlepšího přítele...to opakovaní tohoto tvrzení každou druhou větu dost posralo povídku.Část s pwp se mi líbila, i když zrovna jsem nezvhla jako viz červenovláska.A dík merlinovi, že druhá část, kde bastard Black přefikne Ginny, není přeložena.”

Sklíčení hrdinové

Autor: RaeWhit      Jazyk: ČJ

Amarilli:

“Toto... so mnou pohlo. Už som prečítala kadečo... ale toto... ja nemám slov. Nedokážem to opísať. Toto človek musí prečítať. Úžasné.”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Jett Alice Black:

“Jedna z mojich naojobľúbenejších Snamioniek. Príbeh sa postupne rozvíja a odhaľuje zápletku. Strašne sa mi páčilo to náboženské prepojenie, pretože býva dosť ojedinelé... a tu to neskutočne sadlo.”

Komu dáváte přednost

Autor: Rosemont      Jazyk: ČJ

Jett Alice Black:

“Pobavilo”

Cloak of Courage

Autor: Wendynat      Jazyk: SJ

Jett Alice Black:

“Konečne som našla niečo, čo je pre mňa dokonalé. Už som mala pokrk tých tokajúcich a úžasných Severuskov. Toto je ten Snape, ktorého vidím ja. Je v tom zdravá dávka temna. :-) Proste niečo úžasné. Určite odporúčam každému, kto má rád pár SS/HG a temnotu v jednom./edit po dočítaní: Všetko bolo dokonalé. Bez zbytočne kaziaceho presladeného konca. Dokonalá ukážka toho, že milovať Snapea je ťažké a že i to, aby Snape miloval je viac ako zložité.”

Harry Potter a Oblouk smrti

Autor: Lucy      Jazyk: ČJ

Amarilli:

“Moja úplne prvá FF, ktorá ma doviedla pred dvoma rokmi k tejto závislosti. Je úžasná. Príbeh je... nie je dokonalý. Ale je písaný neuveriteľne živým spôsobom. Je to jediná FF, pri ktorej som cítila všetko. Úplne všetko... bolo to, akoby som si kúpila 8. diel od JKR. V podstate je to dielo, ktoré by mohlo vyplniť niektoré naše predstavy o tom bájom "A čo bolo potom?" Príbeh je mojou srdcovkou. Rada sa k nemu vraciam a opätovne čítam všetky jeho diely.”

Útočiště

Autor: thesewarmstars      Jazyk: ČJ

Amarilli:

“Keď opominiem toho... nehorázne OOC Severa a neuveriteľne úžasného Pottera a ešte zopár mne nevysvetliteľných vecí... tak sa to prežiť dá... už som čítala aj horšie... :D Váham medzi 2/3...”

Nejlepší nepřátelé

Autor: AlineDaryen      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Ach můj bože, to byla krása. Přiznám se, že jsem maličko prskala nad epilogem (vadilo mi jen, že se ta scéna, která byla sama o sobě děsně pěkná, odehrávala na veřejnosti), ale jinak... Totální rauš. Mně osobně přišel emo Draco jako veliké plus - tak nějak mi to sedělo k tomu, co prožíval. Zkrátka bouřlivé nadšení. :) 4-5”

Útočiště

Autor: thesewarmstars      Jazyk: ČJ

Benny:

“Docela klišé:zavřít Severuse a Harryho do domů pod fideliem kvůli Vy-víte-koho.Samozřejmě takovou kvalitu jako Tolik se ti po mě stýská? to nedosahuje.Přesto se to čte jednoduše a mne osobně to bavilo(nepopírám,že postavy byly místy nechutně OOC)Ovšem četla jsem otřesnější blbosti.3*”

Taming Riki

Autor: Kira Takenouchi      Jazyk: ČJ

Benny:

“Jsem ovlivněna ještě dojmy z filmu, takže nemůžu jinak než plný počet.”

Útočiště

Autor: thesewarmstars      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Útočiště

Autor: thesewarmstars      Jazyk: ČJ

styna1:

“naprosto super, rozhodně stojí za přečtení Kapitolky jsou kratší, než jsem zvyklá”

Štěstí je tam, kde ho najdeš

Autor: Razzberry      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Celý čas som nemohla odtrhnúť oči. Je to nádherné dielo. Krásne realistické trochu surové a kruté, ale plné lásky a nehy. Koniec krásny. Jediná škoda, že nemá pokračovanie. Stále sa pokúšam presviedčať sama seba, že v tej vojne to bude inak ako napísala J.KR, veď ak sa môžu títo dvaja milovať, prečo by to nemohli aj prežiť...”

Štěstí je tam, kde ho najdeš

Autor: Razzberry      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Hra na lásku

Autor: Mats Christiana      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Nádhera”

Ztraceno a nalezeno

Autor: Elpin      Jazyk: ČJ

Benny:

“Omlouvám se, ale můj inteligenční kvocient je přes 130, ale snad nikdy nepochopím proč plýtvat časem na takovou nevyslovnou kravinu.Celé mimo, kolem Pottera ani Malfoye to neprošlo.Rozhodně nečíst!!”

Sklíčení hrdinové

Autor: RaeWhit      Jazyk: ČJ

Benny:

“Nádhera, svostné i když musím uznat, že na Harryho projevu mi ke konci něco nezdálo.Ale pro tentokrát přivřu obě oči.”

Námluvy Harryho Pottera

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

Benny:

“Občas trochu glukózy potřebuji a raději šáhnu po Námluvách než po větrníku..přečteno opakovaně(tedy něteré pasáže)tudiž musím dát 4*”

Ozvěny starých případů

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tohle byl slaďák. Holmes je tu naprosto k zulíbání - jeden by ho hned objal a dal mu pusu na čelíčko. :) Nemůžu se rozhodnout mezi 4 a 5. Tak zatím 4 a možná to v budoucnu změním, až si to ještě párkrát přečtu. :)”

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|