Komentáře - Březen 2013

|< 10 11 12 13 14  >|

Cos to řekl?!

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

speisy:

“Surově žhavé.”

Tolik se ti po mně stýská?

Autor: Calligraphy      Jazyk: ČJ

speisy:

“Přesyceno pocity. A přesto... všechny postavy jsou samy sebou, žádné sladké opary a ta surovost příběhu... Velmi povedené...”

Dancing Snape animation

Autor: kissyushka      Jazyk: fanart

speisy:

“:))) Úsměvné, miloučké. Pobaví. :)”

Třetí do dvojice

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

speisy:

“Tohle mi sedlo rozhodně víc, jako čtvrtý do rodiny. Fascinoval mě průběh - že Harry dítě moc chce a Severus ne a klidně jej opustí. Fascinoval mě konec, kde ač je dítě Severuse, tak jeho jedinou láskou je stále Harry. Tohle - ta psychologická linie - byla velmi realistická. Bylo tam pár... slepých scén, kdy to trhalo "oči", nicméně se mi to líbilo a zapůsobilo to.”

Čtvrtý do rodiny

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

speisy:

“Zajímavé, ale nějak jsem se nemohla vžít do žádné postavy, asi jen trochu do DM. Nezaujalo mě to.”

The Scios Totalus of Legend

Autor: Elpin      Jazyk: AJ

speisy:

“Povídku jsem zbožňovala, dokud si H a S nepřiznali city, pak mě to... zklamalo. Vlastně ani neumím popsat proč, jako by ta vášeň, co v tom byla, zmizela. V tu chvíli se dal odhadnout zbytek příběhu. Jako film, jehož pointu a konec odhadnete od začátku a už to nemá to kouzlo. Jsem sama z toho pocitu tak rozčarovaná. Rozhodně si to někdy přečtu znovu, ale asi jen do chvíle, kdy se dají ty dva dohromady. Jinak pár Voldemorta byl zajímavý, konečně o něčem jiném. To se mi taky líbilo.”

Potio felis

Autor: Pale-Slytherin      Jazyk: ČJ

speisy:

“Tahle povídka mě baví, Harry je tu hrozně... hm, roztomilý by bylo přijatelné. Severus je Severus. Zábavná, úsměvná povídka, překlad mě vyhovuje. :-) EDIT: Po přečtení se nic nezměnilo. Úsměvná povídka se sexy scénou :-)”

Čtvrtý do rodiny

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Milé, ale ne můj styl”

Strom poznání

Autor: Philo      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Původně mě povídka odradila svou délkou, ale nakonec to za to stálo. Přečetla jsem to jedním dechem a jsem nadšená. Nejvíce se mi líbilo vysvětlení, jaktože i na mudly působí kouzla. Nejsem žádná slashofilka, ale i přesto se mi to líbilo”

Potio felis

Autor: Pale-Slytherin      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“niektoré hlášky nikdy nezabudnem :)”

Potio felis

Autor: Pale-Slytherin      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“To byla prostě paráda. Víc takových. :)”

Tolik se ti po mně stýská?

Autor: Calligraphy      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“ako pohladenie po duši”

Třetí do dvojice

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Hmm. No, své příznivce to má. Ale... SPOILER jak noha: jméno po Voldíkovi?! Bože... :-D /// Edit: skoro celé odpoledne jsem na tu povídku musela myslet, až mi konečně došlo, co mě na tom tak popouzí: že se všichni, ačkoli by to bez výjimky měli být vzdělaní a inteligentní lidé, chovají jako idioti. A to bez opodstatnění, takže bod dolů. A dušička má pokoj. :-D”

Potio felis

Autor: Pale-Slytherin      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Nic převratného od toho nečekejte, ale skvěle jsem se bavila. A slovní obraty neuvěřitelné...”

Tati, kup nám maminku

Autor: Wixie      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“milujem tú poviedku..”

Má Jenny

Autor: Profesor      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Nemám slov.”

Čtvrtý do rodiny

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

Sargo:

“No dobře, ten konec to zachránil... :-) Ale celkově to není styl, který by mi sedl.”

Resonance

Autor: GreenGecko      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Mám velký problém s překladem. Vím, že to musela být dlouhá a úmorná práce, jenže bohužel ten překlad je na mnoha místech špatný tak, že kusy textu nedávají smysl. Překladatelka má pro psaní vlohy, takže to není kostrbaté a nejde o to, že by čeština měla anglickou syntax, ale "volný máslový ležák" a celé pasáže bez hlavy a paty jsou matoucí. Ke konci se to nicméně lepší. K povídce samotné mám hodnocení poměrně rozporuplné. Byly tam pasáže, které byly tak zdlouhavé a o ničem, až bych to kvůli nim nedočetla, kdybych si neslíbila, že nebudu hodnotit bez dočtení, a byly tam pasáže zcela fascinující. Začátek mi sám o sobě nepřišel nic moc, školní doba za dva, bystrozorský výcvik za tři a půl. Ustrnula jsem na trojce, ale poslední kapitola je tak skvělá a tak srdnatě likviduje veškerá klišé, až bych nejraději dala pět. Protože s likvidací klišé jsem se dosud setkávala v parodiích, ale tady je to podané citlivě a civilně a zcela vážně a úplně mimochodem... ach och, to chci umět. A navíc ta úvaha úplně na konci... je to moc pěkně napsaný závěr, ačkoliv spíš negativně hodnotím, že je otevřený a že na něj navazuje dalších čtyřicet jedna kapitol. Ale co jsem si celou dobu opakovala, že tu nesmím zapomenout vyzdvihnout, je Harryho civilně pojatý milostný život. Vážně, já se s tím ještě nikde nesetkala. Opravdu nikde. Tohle bylo tak úžasně uvěřitelné, že to člověka úplně těšilo číst. No a vůbec, celou dobu jsem si říkala, že tomu dám trojku, ale teď mi nějak dochází, že prostě nemůžu. // Tak po přečtení druhého dílu můžu, musím to totiž nějak odstupňovat. Jen se trochu bojím, že jestli dávám Revolution čtyři body a Resonanci tři, Roku budu muset dát dva a všem ostatním severitům po jednom, jejda :)”

Jiný letní slunovrat

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Cloak of Courage

Autor: Wendynat      Jazyk: SJ

Akkarra:

“Tak jsem se zase jednou nechala navnadit komentáři a upřímně - nechápu, proč jsou z toho všichni tak nadšení. Když pominu, že už úvod tříská dveřma a zbytek mi taky přijde jako ptákovina na entou - je to nuda.”

Podoby...

Autor: Alion      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tenhle styl fakt ocenit nedokážu. Ta vzletně lyrická přirovnání mě neskutečně otravují a způsobují mi tik v oku. Podle mě je to prostě průser...”

|< 10 11 12 13 14  >|