Komentáře - Březen 2013

|< 10 11 12 13 14  >|

Make You Mine - fanart

Autor: Ponderosa      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Ten znám, mám ho už hodně dlouho stažený. :) Nevím proč, ale mám pro něj slabost...”

Post-Coital - fanart

Autor: camillo1978      Jazyk: fanart

Benny:

“Jen kvůli Kruma si to čtyřku zaslouži.”

Make You Mine - fanart

Autor: Ponderosa      Jazyk: fanart

Mrmla:

“..”

Panenská plavba Tiresiova

Autor: shalott      Jazyk: ČJ

Benny:

“Perfektní”

Redeem Me

Autor: Samayel      Jazyk: ČJ

Benny:

“Proč jsem čtení nevzdala po třetí kapitole?Prostě a jednoduše hrůza.Celé AU, což bych přežila.//SPOILER:Ale Potter si udělá z Malfoye boxovací pytel a v desáté kapitole už se vyznává Charliemu, že ho přitahuje jeho zbité tělo?Potter vykreslený bůh pomsty, Ron alkoholik, Molly v přechodu a nakonec Draco a jeho deprese, která se zapomněla na horské dráze.Nesmím zapomenout na Dulu(mimochodem, takhle se nazývají porodní asistentky)Přechytralý a totalně mě nebavil.//KONEC SPOILERU//Přečteno do třicaté kapitoly a už na to nemám žaludek a mozek to vzdal dávno.//EDIT//Doplahočila jsem se do padesáté kapitoly, názor nezměněn.Maminko, že to nemusím dočíst?!?”

Flickers of Ascension Unseen

Autor: A-Spirit      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Harry miluje Ginny. Jenže posledních pár let války strávil "v terénu" se Severusem Snapem a cosi se stalo. Harry miluje Ginny, ale miluje i Severuse. Jen jednomu z nich ale doopravdy patří. To bylo pěkný! Jediným rušivým elementem tu byla Hermiona, která také měla během války drobnou epizodu se Severusem, což mi děje nijak zvlášť nezapadalo a připadalo zbytečné. Ovšem ten zbytek, to byla mňamka. Severus je tu jako tichá voda, která velmi důkladně mele břehy a po zmijozelsku čeká a v těch správných okamžicích drobně "zatlačí". A Harry... Ach jo, měl kliku, že ho ani Ginny ani Severus nakonec nezavraždili. Udělat tohle někdo mně... (4-5)”

Make You Mine - fanart

Autor: Ponderosa      Jazyk: fanart

Benny:

“Pozadí mi nevadi, spiš by ten penis měl mít Severus v zadku(nebo je jeho?)”

Fresh Meat - fanart

Autor: Ponderosa      Jazyk: fanart

belldandy:

“Wau! Shota - Extreme chan! Vážně úchylné a zároveň výborné. :) Tohle mi zas jednou připomnělo, co že mě na té fanfiction (potažmo slashi) baví. Ten pohyb na hraně. Ta odvaha dát podobu vlastní vizi. Tohle v televizi asi neuvidíte. Určitě to není podíváná pro každého ... Je to šoking a má to být šoking. A je to rána pěstí do oka každého moralisty.”

Talking to Shadows

Autor: Perfica      Jazyk: AJ

mariaa:

“:)”

Fanoušci jako aktivní publikum

Autor: Veronika Fiedlerová      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Výborný článek o fanoušcích a fanouškovství v náhledu, kterému osobně fandím. Ano, článek do značné míry jen prezentuje názory jiných autorit, ale v češtině jsem na netu dosud na tohle téma nenalezla lepší. Vlastně asi o něco takového jsem se snažila, , když jsem psala "Každý čteme jinou knihu", jenže ... tohle je mnohem, mnohem erudovanější.”

BtVS: Sad princess/Šíleně smutná Buffy

Autor: Lena      Jazyk: ČJ

Danae:

“To se vážně povedlo.”

Královská vůle

Autor: EmhyrVarEmreis      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Dětičky, nechoďte do lesa. Tedy pokud nemáte za zadkem Mistra zaklínače...”

Krev za krev

Autor: EmhyrVarEmreis      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Páni, to je jak od Sapkowskiho...”

Fresh Meat - fanart

Autor: Ponderosa      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Některé komentáře pod tím obrázkem... :-D”

Fresh Meat - fanart

Autor: Ponderosa      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Mimořádně výstižný název...”

Labyrinth of Sin

Autor: A-Spirit      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Jak se toho zhostit... Tento příběh je především o Remusovi a jeho celoživotním urputném boji proti vlkovi v sobě, který zoufale a vášnivě touží po Siriusovi. Své city maskuje a trpí doslova jako zvíře. Až do jedné noci, kdy během úplňku dojde k zatmění měsíce a vlk se vymkne kontrole... Musím říct, že to bylo moc fajn. Remus mi tu hodně připomínal vlkodlaka od Lany - křehce vyvážená kombinace alfa samce, který ale kvůli dobru toho, ke komu je připoután, jedná v případě potřeby submisivně. Remusova sebemrskačství je tam sice chvílemi až moc, ale v tak krátké věci se to asi snese. :) V pozadí probíhá příběh dalšího páru - Harryho, který dosud studuje v Bradavicích, a Severuse. I tyhle dva sledujeme očima Remuse. Harry je na začátku na zabití, ale v jeho věku a vzhledem k těm zmatkům, se kterými se pere, mi to připadalo uvěřitelné. Navíc, navzdory všem kýblům emocí, které cákají z Remuse, se mě nakonec úplně nejvíc dotýkal drobný pohled na Severuse a Harryho během oslavy Remusových narozenin. Ňuf. :)”

Účel světí prostředky

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

Benny:

“Teda kdo by to do Severuse řekl:)Stará zápletka, ale člověk se musí culit.”

Co řádí v noci

Autor: Delphi      Jazyk: ČJ

Benny:

“Bez mučení přiznavám, že se mi tahle povídka setsakramensky libí.Ano, Argus je tak krásně slizský(i když to knižní Snape taky)A dobrovolné hrátky na znásilňení stojí za to:)Jestlipak bude manžel doma...”

Za sluncem a za měsícem

Autor: Senjy      Jazyk: ČJ

Benny:

“Nenadchlo mě to jako ostatní, asi jsem podobných zápletek četla a viděla hodně.”

Světla a stíny na Malfoy Manor

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Benny:

“Konec mě rozsekal, ale takhle je to stokrát lepši než kdyby šli vstřic duze a nad hlavami by jim létali holubice.”

Fenomén femslash v kontextu seriálů Glee a Rizzoli & Isles

Autor: ivets88      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Článek je to opravdu čistě informativní. Ale řekla bych, že je dobrý v tom být, tím, čím, má být a tak nevidím důvod, proč mu nedat dobré hodnocení. Navíc femslash je vedle slashe maličkato upozaděným fenoménem a trocha osvěty mu neuškodí. A poněvadž v Glee nejedu, tak informace o Glee párováních pro mě byly nové a zajímavé. :) / Ještě maličkost, dovolila jsem si fandom upravit z Glee na teorii FF. Myslím, že tohle zařazení je pro článek podstatnější. Doufám, že se mnou budete souhlasit.”

Fenomén femslash v kontextu seriálů Glee a Rizzoli & Isles

Autor: ivets88      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Pro fanoušky slashe a femslashe nic objevného. Vlastně to sem dávám hlavně proto, že mě potěšila existence takového článku. Osvěty není nikdy dost. ;) Třeba se časem z našeho Guilty Pleasure stana úplně běžná věc. :)”

Talking to Shadows

Autor: Perfica      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Harryho to táhne do Bradavic. Přesněji řečeno, z nějakého důvodu ho to táhne do pokojů profesora lektvarů. Severus ho z jistého důvodu považuje za výplod své fantazie a Harry ho přitom nechá. Stane se jeho němým důvěrníkem. Až do chvíle, kdy se prozradí. Ten nápad mi přišel moc fajn. Severus je v této povídce poměrně dost zatrpklý a autorka mu toho naložila ještě o něco víc než JKR, takže má celkem i důvod. Závěr je velmi melodramatický, ale celkově se to četlo hodně pěkně. 3-4”

Ano či ne?

Autor: Vash the Dork      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Ačkoli na Fantasmagorium jako takové nedám dopustit (ano, mé slashové jesle), tuhle povídku nijak zvlášť nemusím. Možná kdyby to bylo podané trochu... jinak?”

Poprvé je nejhorší

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

Benny:

“Whiskey dokáže věci:D//Oprava:Brandy dokáže věci:D”

|< 10 11 12 13 14  >|