Komentáře - Únor 2013

|< 10  >|

Revolution

Autor: GreenGecko      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Líbilo se mi to víc než první díl, až jsem v pokušení Resonanci jeden bod ubrat. Všechno je uvěřitelnější - fakt, že je Harry bystrozor, dává všemu mnohem pravděpodobnější ráz, protože je koneckonců součástí jeho práce vyhledávat nebezpečí. Moc se mi líbily sekundární postavy, hlavně Vineet a pozadí jeho jsoucna v poslední kapitole. A zdá se mi, že oproti jedničce je tohle mnohem konzistentnější celým svým příběhem. Jo, bez debat, tohle bych si klidně přečetla znovu. U jedničky si tím tak jistá nejsem.”

Desatero Vánoc

Autor: Babu      Jazyk: ČJ

Sargo:

“To byla nesmyslná slátanina... ten druhý bod je za gramatickou správnost... alespoň těch kusů, které jsem nepřeskakovala :-))”

Kravál

Autor: Demona 0      Jazyk: ČJ

Sargo:

“...”

Potio felis

Autor: Pale-Slytherin      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Dobrá srandička :-) Autorčina (a překladatelčina) jazyková gymnastika byla převelice sympatická - a vážně vtipná :-))”

Potio felis

Autor: Pale-Slytherin      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tohle je tak nehorázná ptákovina, že tomu jeden nechce ani věřit. :) Ale boha jeho - je to taková prdel... :D Mount Snape... :D”

Kravál

Autor: Demona 0      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“,,”

Obrazy ze života zrádce

Autor: eva      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Milovala mě

Autor: Dragony      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Podoby...

Autor: Alion      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“ůů”

Potio felis

Autor: Pale-Slytherin      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Bylo to veselé, nápadité, ale nebránila bych se rozvedení, ale což... ona je to spíše taková širší PWP než dobrodružně-romantický příběh. :-)”

Potio felis

Autor: Pale-Slytherin      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Pěkné.”

Milord

Autor: lumos      Jazyk: ČJ

Kingsley's Love:

“Chudák Sevík. Ale jinak skvělé, tenhle styl mi prostě nahání husí kůži.”

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

Teri:

“Kdybych si měla vybrat jen jednu povídku, byl by to Klíč. Nikdy jsem nečetla nic, co by se s ním dalo srovnat. Vždy mě pohladí na duši. Nikdy nezapomenu, jak jsem každý pátek nedočkavě vyhlížele ne kvůli víkendu, ale hlavně proto že přibude kapitolka Klíče. Děkuji Alice za to co jsi stvořila. Věřím, že jsi se svým příběhem dotkla spousty lidí.”

Invaze rušivých elementů

Autor: Tess      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Porušení pravidel

Autor: cim      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“4 len za to, že som ešte nič podobne šialené nečítala. Inak by to bol priemer. A žiadne opätovné čítane!”

Porušení pravidel

Autor: cim      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

Tolik se ti po mně stýská?

Autor: Calligraphy      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Tramtarará. Tohle je můj splněný slashařský sen. Konečně mi to někdo napsal - navíc čistě a smysluplně. Jen oni dva, spolu, zavření, spousta času a nudy. Jistě, dovedu si to představit ještě dokonalejší. Když bude někdo namítat, že vztah Pottera a Snapea tu není už na počátku zcela kanonický, bude mít nejspíš pravdu. Ale i tááák ... nepatetické podání velmi patetických citů. Takhle to mám ráda! PS: Tohle byla, co vím, první do češtiny přeložená povídka od Calligraphy. Zase jednou doufám, že nebyla zároveň poslední. :) Já jsem třeba docela zvědavá na "The Fourth Year".”

Třetí do dvojice

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Tolik se ti po mně stýská?

Autor: Calligraphy      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tady neoceňuji příběh (ačkoli se mi líbil). To, co oceňuji, je sloh. Ten věcný, striktně informativní až téměř strohý styl mě doslova uhranul, v jistých aspektech mi trochu připomíná Juxian. City a emoce pečlivě uschované mezi řádky, nic není řečeno přímo - prostě perfektní. A tleskám absolutní absenci byť i jen náznaku nějakého patosu či melodramatičnosti. Smekám...”

Yesterday I died

Autor: Kate Dragon      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Milé dílko, které přes svoji nevalnou délku má chytlavý děj. Jaké by to asi bylo, kdybychom se dozvěděli naši neslavnou budoucnost...”

Čtvrtý do rodiny

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Stayin' alive

Autor: pakost      Jazyk: fanart

Sargo:

“Tohle mě až tak neto, vypadají trochu toporně. Ale tenhle mě od téže autorky skutečně uchvátil : http://pakost.deviantart.com/art/Long-way-home-204122913 :-)”

Porušení pravidel

Autor: cim      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Vida! Nijak převratně napsané, ale bod nahoru za nápad. Příjemné počtení :-)”

Tolik se ti po mně stýská?

Autor: Calligraphy      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Nádhera.”

Porušení pravidel

Autor: cim      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tak trochu jsem očekávala, že to bude nějaká děsná ptákovina - o to příjemnější bylo moje překvapení. Je to milé, originální a snad i lehce sentimentální. Vážně se to povedlo. :)”

|< 10  >|