Komentáře - Prosinec 2013

|<  << 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25  >>  >|

The New and Improved Hermione Granger

Autor: chemqueen      Jazyk: AJ

Usmevava_Barush:

“....”

Světlo pod vodou

Autor: Maya      Jazyk: ČJ

Benny:

“Tuším, že Casiopea mi doporučovala přečíst originál nebo slovenskou verzi překladu.Dále níže čtu výčitky kvůli betareadingu.Tady se zastanu překladatelky, četlo se mi to dobře.Původem toho 'zla' je sám originál.Upřimně to ve mě nic nezanechalo.Jistě říkejte si:Kráva blbá neromantická, potřebuje jen šukačku, aby dala vysokou známku.Zklamu Vás.Co mi vadilo byly postavy-Draco mě bavil do 12té kapitoly, taková správná buznička, starající se jen o vlásky:)O Harrym vlastně nevím..neslaný, nemastný a blbý?Pořád jsem si říkala, že musí přijít zlom a začne mě to bavit.Ale byla to nuda a s každdou kapitolou jsem se modlila za konec.Ostatně mi vadila i jejich nerozhodnost a každy v tom několikrát obrátil.To jiskření mezi nimi mě nebavilo.Třešničkou skončilo i rozuzlení toho, kdo je špeh a může za všechno zlo.Ne s takovým padouchem se nesmířím.Za překlad a občasný úsměv na pár místech za tři.”

Not Family

Autor: Scheming Reader and Cruisedirector      Jazyk: AJ

Benny:

“Poslední díl docela povedené série.Problém je asi na mé straně.Nedovedu si představit Weasleyovi, Malfoyovi a náš páreček u jednoho stolu v přátelské atmosféře.Severus to vyřešil:)Ale zase ten sladší konec..3-4”

Not Easy

Autor: Scheming Reader and Cruisedirector      Jazyk: AJ

Benny:

“Nakonec ten Harryho coming out před rodinou nebyl uplnou pohromou.I Ginny není tak nevinná:)Jen se bojím kouknout na poslední díl série..schyluje se k velké oslavě a to byvají jatka.”

Not Telling

Autor: Scheming Reader and Cruisedirector      Jazyk: AJ

Benny:

“Setkání Seeveruse se svým budoucím nevlastním synem?:)Sex byl..jo, tohle mám ráda.Hezké.”

Saving Draco Malfoy - Zachraňte Draca Malfoye

Autor: Dayspring      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“3 - 4”

Harry Potter & The Heir's Ring

Autor: monbade      Jazyk: AJ

Usmevava_Barush:

“..”

True Joy

Autor: Jill Vaughan      Jazyk: AJ

Usmevava_Barush:

“..”

Saving Draco Malfoy - Zachraňte Draca Malfoye

Autor: Dayspring      Jazyk: ČJ

Kayra:

“Moc se mi líbí styl psaní, narozdíl od většiny ff tu nejsou skoro žádné gramatické a překladatelské chyby, nicméně je to poněkud přeplácané. Do chvíle, než Draco zjistí, že je vlastně elf, je všechno v klidu, vcelku uvěřitelné, ale s elfama je toho na jednu krátkou povídku hodně. Kromě tohoto by nebylo na škodu vyladit charaktery, Draco je příliš vychcaný, Harry tradičně příliš pitomý a náladový. I přes chyby se ale občas k SDM vracím.”

Who wants to see me take off Snivelly's pants?

Autor: Maeglin Yedi      Jazyk: AJ

Usmevava_Barush:

“...”

Kukaččí mládě

Autor: Lendaber      Jazyk: ČJ

Salome:

“Zatím nedokončená povídka, ke které se autorka vrátila po dlouhém odpočinku. Hledání otce a ani další motivy nejsou zcela neobvyklé, ale Lendaber je dokáže zkombinovat tak, že překvapují (4), jazyk je čtivý, civilní, zpočátku ruší hovorové výrazy mimo přímou řeč, které zbytečně upozorňují na to, že jde o amatérské psaní, stejně jako občasné chybky (s výrazně zlepšující se tendencí) - což je škoda, protože jinak by to mělo parametry profesionála. (4, 4) . Strukturováno je výborně, autorka bez ztráty kytičky zvládla i obtížné prolínání dvou časových linií, příběh je výborně vystavěn (5). Kanonické postavy jsou přesné, moc se mi líbí Sirius, ale i Severus a další, které se čas od času mihnou. Originální postavy jsou výborné ty dvě hlavní - Lendaber je výborně dokáže uvést „do hry“ a na malé ploše velmi plasticky charakterizovat. Ostatní působí spíš jako ilustrace. Ale chování všech dokáže Lendaber výborně odůvodnit, takže chápu i chování, které mi je bytostně cizí. (5) Logiku celého příběhu zatím hodnotit nejde, ale to, co je napsáno, svou logiku má. Možná (POZOR SPOILER) až příliš těhotenství na první pokus :). (4) Je to příjemný lehce nahořkle romantický příběh, který másnad i lehce něco navíc - ale hodně skryté pod motivy postav. (3) Rozhodně mě dokázala připoutat k monitoru více, než jsem měla v plánu (5). Zatím hodnotím za 4, hodnocení se ale může změnit, až/pokud Lendaber dopíše.”

Výron oplzlostí

Autor: enchanted_jae      Jazyk: ČJ

finde:

“krátké, vtipné záíbavné”

Darkly Treacherous

Autor: xxlostdreamerxz      Jazyk: AJ

Usmevava_Barush:

“.”

Stone Cold Sober

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: AJ

Usmevava_Barush:

“...”

Of Flesh and Bone

Autor: Maeglin Yedi      Jazyk: AJ

Usmevava_Barush:

“.”

Inside the Rain

Autor: Arionrhod      Jazyk: AJ

Usmevava_Barush:

“...”

Stag Night

Autor: wallflowergirl      Jazyk: fanart

Usmevava_Barush:

“..”

Follower

Autor: LeCriSilencieux      Jazyk: NJ

Usmevava_Barush:

“-”

BBC Sherlock Nikon Ad // Jim Moriarty

Autor: Nyah86Production      Jazyk: fanvid

Usmevava_Barush:

“--”

A Matter of Time

Autor: Demotu      Jazyk: AJ

Usmevava_Barush:

“---”

A Chance in Time

Autor: GreenEyedBabe      Jazyk: AJ

Usmevava_Barush:

“--”

A Chance at Happiness

Autor: Vampirezdarkgurl      Jazyk: AJ

Usmevava_Barush:

“--”

A Curious Carriage of Crystal and Cold

Autor: Etharei      Jazyk: AJ

Usmevava_Barush:

“-”

"A Character I Used to Know" — A "Game of Thrones" Season 1 Parody by Not Literally Productions

Autor: notliterally      Jazyk: fanvid

Usmevava_Barush:

“---”

Severusova narozeninová idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“slabšie ako vianočná, ale pobavilo :)”

|<  << 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25  >>  >|